យោងតាមការស្រាវជ្រាវថ្មីដែលចេញផ្សាយដោយ TikTok និងក្រុមហ៊ុនវិភាគ Kantar បានឱ្យដឹងថា ការចំណាយសកលលើផលិតផលវប្បធម៌កូរ៉េត្រូវបានព្យាករណ៍ថានឹងកើនឡើងជិតទ្វេដងដល់ ១៤៣ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក នៅឆ្នាំ២០៣០។

ប្រជាប្រិយភាពកើនឡើងនៃអ្វីដែលហៅថា K-content ត្រូវបានពង្រីកដោយវេទិកាសង្គម ដែលអ្នកប្រើប្រាស់បានសម្តែងការកោតសរសើររបស់ពួកគេចំពោះរឿងភាគកូរ៉េ តន្ត្រីប៉ុប ម្ហូប និងគ្រឿងសម្អាង។ TikTok ដែលដំបូងឡើយទទួលបានភាពល្បីល្បាញជាមួយនឹងឃ្លីបខ្លីៗរបស់យុវវ័យរាំតាមបទចម្រៀងពេញនិយមនោះ បានក្លាយជាកន្លែងប្រមូលផ្តុំសម្រាប់អ្នកគាំទ្រ K-pop តាមអ៊ីនធឺណិត។ ក្នុងរយៈពេលថ្មីៗនេះ វាបានពង្រីកបន្ថែមនូវវប្បធម៌ និងប្រពៃណីរបស់កូរ៉េ។
ទំហំទីផ្សារបច្ចុប្បន្នរបស់ Hallyu មានន័យថា Korean Wave ដែលជាពាក្យចាប់ទាំងអស់ដែលគ្របដណ្តប់លើការនាំចេញវប្បធម៌របស់ប្រទេស ត្រូវបានគេប៉ាន់ប្រមាណថាមានចំនួន ៧៦ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ។ ការចំណាយសរុបអាចឈានដល់ ១៩៨ ពាន់លានដុល្លារនៅចុងបញ្ចប់នៃទសវត្សរ៍នេះ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់សក្តានុពលទាំងអស់ដែលចាប់អារម្មណ៍ចាប់ផ្តើមទិញទំនិញប្រើប្រាស់ សេវាកម្ម និងការកម្សាន្តរបស់កូរ៉េ។
នៅប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ទស្សនិកជនរបស់ TikTok មានការថមថយដោយអ្នកប្រើប្រាស់ YouTube និង Instagram ។ សម្រាប់ឥទ្ធិពលរបស់កម្មវិធីទាំងអស់ក្នុងការផ្សព្វផ្សាយការយល់ដឹងអំពី K-culture ជាអន្តរជាតិ អ្នកប្រើប្រាស់ក្នុងស្រុកកំពុងទាក់ទាញទៅកាន់វេទិកាផ្សេងទៀត។ ប៉ុន្តែនៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ការស្រាវជ្រាវបានរកឃើញថា អ្នកប្រើប្រាស់ប្រហែល៨០ភាគរយបានរកឃើញវប្បធម៌កូរ៉េតាមរយៈ TikTok ៕ ប្រភព៖ https://www.scmp.com/news/asia/east-asia/article/3270457/tiktok-forecasts-k-culture-spending-double-hit-us143-billion-2030?module=top_story&pgtype=homepage
ចែករំលែកព័តមាននេះ