ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ទៅ​រួច​អត់​? TikTok ចង់​ដាក់​កម្មវិធី​មួយ តែ​អ្នក​ជំនាញ​ផ្នែក​សន្តិសុខ​បច្ចេកវិទ្យាមានការ​ព្រួយបារម្ភ​

3 ឆ្នាំ មុន

បច្ចេកវិទ្យា ៖ នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន TikTok បាន​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ជ្រើសរើស​ក្នុង​ការ​ទទួល​បាន នូវ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ដែល​មាន​ពីរ​ជម្រើស​។ ជម្រើស​ទី​មួយ​គឺ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ទទួល​បានការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម…

បច្ចេកវិទ្យា ៖ នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន TikTok បាន​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ជ្រើសរើស​ក្នុង​ការ​ទទួល​បាន នូវ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ដែល​មាន​ពីរ​ជម្រើស​។ ជម្រើស​ទី​មួយ​គឺ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ទទួល​បានការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ជា​លក្ខណៈ​ទូទៅ ចំណែកឯ​ជម្រើស​ទី​ពីរ​វិញ​នោះ គឺ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​និង​ទទួល​បានការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ដែល​មាន​លក្ខណៈ​ផ្ទាល់ខ្លួន ដែល​គេ​ហៅ​ថា Personalized Ads​។ ប៉ុន្តែ​ក្នុង​ពេល​ឆាប់​ៗ​នេះ ក្រុមហ៊ុន​នឹង​ទាមទារ​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទាំងអស់ ឯកភាព​ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ជា​លក្ខណៈ Personalized Ads​។

Personalized Ads គឺជា​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម ដោយ​ធ្វើការ​វិភាគ​ទិន្នន័យ​ឯកជន​ភាព របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ពាក់ព័ន្ធ ដើម្បី​ឱ្យ​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព និង​ចំ​គោលដៅ​។ ក្រុមហ៊ុន​ជា​ច្រើន​ទៀត​មាន​ដូច​ជា Twitter, Facebook និង Instagram ក៏​បាន​ប្រើប្រាស់​វិធី​នេះ ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ផង​ដែរ ប៉ុន្តែ​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​អ្នក​ស្រាវជ្រាវ​ផ្នែក​សន្តិសុខ​បច្ចេកវិទ្យា មានការ​ព្រួយបារម្ភ​នោះ​គឺ ដោយសារ​តែ​មាន​កុមារ​ជា​ច្រើន ដែល​កំពុង​តែ​ប្រើ​កម្មវិធី TikTok ហើយ​ម្យ៉ាងទៀត​ក្រុមហ៊ុន ហាក់បីដូចជា​មិន​មាន​វិធានការ​គ្រប់គ្រាន់ ក្នុង​ការ​ការពារ​គណនី​របស់​កុមារ ពី​ជនខិលខូច​នោះ​ទេ​។

គួរ​បញ្ជាក់​ដែរ​ថា កាលពី​ថ្ងៃ​ទី​១១ ខែមីនា​កន្លង​ទៅ​នេះ តុលាការ​កំពូល​របស់​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​បាន​សម្រេច​បិទ​កម្មវិធី TikTok ជា​ថ្មី​ម្ដងទៀត ដោយសារ​តែ​ក្រុមហ៊ុន​នេះ ពុំ​បាន​សហការ​ជាមួយនឹង​អាជ្ញាធរ ក្នុង​ការ​គ្រប់គ្រង និង​លុប​ចោល​វី​ដេ​អូ​ដែល​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះពាល់ ដល់​សីលធម៌​និង​សុវត្ថិភាព របស់​ប្រទេស​ប៉ា​គី​ស្ថាន​៕​ប្រភព ៖ នាយកដ្ឋាន​ប្រឆាំង​បទល្មើស​បច្ចេកវិទ្យា Anti Cyber Crime Department

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

ប៉ុស្តិ៍ទាក់ទង