មានកត្តាជាច្រើនដែលអាចបណ្តាលឱ្យហ្វ្រាំងរថយន្តសឹករេចរិល ប្រសិនជាលោកអ្នកអាចជម្រះវាចេញបានប្រាកដណាស់រថយន្តអ្នកនឹងអាចកាត់បន្ថយបញ្ហាហ្វ្រាំងយ៉ាងច្រើន ។ ដូចនេះសូមណែនាំពីវិធីសាស្ត្រកម្ចាត់ចោលនូវភាពសឹករេចរិលរបស់ហ្វ្រាំងរថយន្តដូចតទៅ៖
-ការប្រើល្បឿនយឺតជាងមុន ៖ នេះគឺជាមធ្យោបាយមួយអាចប្រតិបត្តិជាក់ស្តែង ។ នៅពេលរថយន្តបង្កើនល្បឿនកាន់តែលឿននោះកិច្ចការបញ្ឈប់ល្បឿនឱ្យបានពេញលេញនិងសុវត្ថិភាពចាំបាច់ត្រូវប្រើរយៈចម្ងាយកាន់តែឆ្ងាយហើយធ្វើឱ្យហ្វ្រាំងក៏កាន់តែរ៉ាប់រងការងារច្រើនដែរ ។ ទោះជាយ៉ាងណា អ្វីដែលពុំអាចកើតមានជាក់ស្តែង គឺអនុផលនៃថាមពលពីភាពខុសគ្នានៃល្បឿនរថយន្ត ។ តួយ៉ាងការបោះពួយល្បឿន១៦គីទ្បូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងខុសគ្នាពីល្បឿន៨៨គីទ្បូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង ដែលនឹងមានតម្លៃស្មើ៣៣%នៃថាមពលចលនាបំលាស់ទីលើកម្រិតល្បឿនកាន់តែខ្ពស់ ។ នោះមានន័យថា ហ្វ្រាំងរថយន្តកំពុងធ្វើការទាំងត្រដាបត្រដួសជាងការប្រើល្បឿនទាបជាងនេះ ។
-ការបើកចុះទីចំណោត ៖ ការរំអិលខ្លួន(រថយន្ត) ចុះទីចំណាតគឺនៅពេលអ្នកបើកចុះកុំពឹងផ្អែកលើឈ្នាន់ហ្គារ៍ឬក៏ឈ្នាន់ហ្វ្រាំងច្រើនពេក ទើបអាចបន្ថយភាពសឹករេចរិលរបស់ហ្វ្រាំងបានល្អ ។
-គួរជាន់ឈ្នាន់ហ្វ្រាំងតិចៗ ៖ ការធ្វើបែបនេះនឹងបន្ថយនូវការបាត់បង់ថាមពលហ្វ្រាំង ដែលជាអ្នកបំពេញមុខងារបញ្ឈប់ល្បឿនយ៉ាង
សំខាន់ ។ ម្យ៉ាងពេលលោកអ្នកជាន់ថើរៗស្រាលៗ គឺអ្នកបានដាក់បន្ទុកទៅលើវាហាក់ដូចជា ស្រាលឬមួយខណៈៗ ដើម្បីជួយសម្រួលស្ថានការណ៍ណាមួយ ។
-កុំព្យាយាមធ្វើតាមរថយន្តខាងមុខ ៖ មានពេលខ្លះអ្នកបើកបរមួយចំនួនហាក់ដូចជាប្រើហ្វ្រាំងដោយពុំុុំមានហេតុផល គឺធ្វើតាមទំនើងចិត្ត ខណៈរថយន្តគាត់ស្ថិតនៅខាងមុខអ្នក ។ ដូច្នេះវាគឺជារឿងសាមញ្ញមួយសម្រាប់អ្នកក្នុងការឆ្លើយតបនូវសិល្ប៍វិធីនៃការប្រើហ្វ្រាំងរបៀបម៉េចឱ្យស័ក្តិសមនឹងស្ថានការណ៍ និងប្រកបដោយសុវត្ថិភាព ។
-ពុំចាំបាច់ប្រើជើងឆ្វេងទ្បើយ ៖ មានអ្នកបើកបរខ្លះបញ្ជារថយន្តទៅមុខដោយជើងទាំង២ ។ ករណីនេះអាចមានហេតុផលនៃការជាន់ហ្វ្រាំងដោយមិនចាំបាច់ក៏បាន ពីព្រោះវាប្រហែលជានឹងធ្វើឱ្យអ្នកដឹងដោយញាណ ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងជើងទាំង២នៅពេលព្យាយាមជាន់ឈ្នាន់ណាមួយ (ហ្គារ៍និងហ្វ្រាំង) ។ លោកអ្នកពុំអាចជំរុញឬបង្ខំប្រើឈ្នាន់ទាំងពីរទ្បើយ ប្រសិនជាអ្នកបើកត្រឹមតែជើងស្តាំនោះ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ