លោកមហាសេដ្ឋី ជេហ្វ បេសូស (Jeff Bezos) ដែលជានាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon និងជាបុរសដែលមានជាងគេលើលោកបានចែករំលែកអ៊ីមែលដែលលោកបានឆ្លើយឆ្លងជាមួយនឹងអតិថិជន រិះគន់ដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon ដែលបានគាំទ្រដល់ចលនា Black Lives Matter នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ។
លោក បេសូស បានសរសេរលើ Instagram របស់លោកកាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកថា អ៊ីមែលរបស់អតិថិជនម្នាក់នេះពិតជាគួរឲ្យស្អប់ខ្ពើមណាស់ ហើយអតិថិជនរូបនោះជាប្រភេទអតិថិជនដែលលោកសប្បាយចិត្តក្នុងការបាត់បង់ ។
លោក បេសូស បានសរសេរទៀតថា ការស្អប់ខ្ពើមបែបនេះមិនគួរត្រូវបានអនុញ្ញាតឲ្យលាក់ខ្លួនទេ ។ វាពិតជាសំខាន់ណាស់ក្នុងការឲ្យអ្នកដទៃមើលវាឃើញ ។ វាគ្រាន់តែជាឧទាហរណ៍មួយនៃបញ្ហានេះប៉ុណ្ណោះ ។ ហើយ ដេវ (Dave) អ្នកជាប្រភេទអតិថិជន ដែលខ្ញុំសប្បាយចិត្តក្នុងការបាត់បង់ ។
លោក បេសូស បានបញ្ជាក់សាជាថ្មីម្តងទៀតពីគោលជំហររបស់ Amazon ក្នុងការគាំទ្រភាពយុត្តិធម៌សម្រាប់គ្រប់ពូជសាសន៍ និងបានបន្ថែមថាលោកគាំទ្រដល់ការធ្វើកុបកម្មក្នុងពេលថ្មីៗនេះដើម្បីប្រឆាំងនឹងការប្រើហឹង្សាដោយប៉ូលីស ហើយគោលជំហររបស់លោកនឹងមិនផ្លាស់ប្តូរឡើយ ។
Amazon បានចូលរួមជាមួយក្រុមហ៊ុនដទៃជាច្រើនទៀតដែលបានចេញមុខគាំទ្រដល់ចលនា Black Lives Matter ។ កាលពីថ្ងៃពុធមុន Amazon បានប្រកាសថាពួកគេនឹងបរិច្ចាគថវិកា ១០លានដុល្លារទៅអង្គការទាមទារយុត្តិធម៌សង្គម ។
ខណៈដែលពួកគេឈរឈ្មោះគាំទ្រចលនាខាងលើពិតមែនក្តី Amazon ក៏ទទួលបានការរិះគន់យ៉ាងខ្លាំងដែរ ។ អង្គការជាច្រើនបាននិយាយថា ក្រុមហ៊ុននេះមានទំនាក់ទំនងជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងប៉ូលីស និងការបង្កើតបច្ចេកវិទ្យា Facial Recognition ។
ភ្នាក់ងារប៉ូលិសប្រមាណ ១ពាន់កន្លែងបានសហការជាមួយ Ring ដែលជាក្រុមហ៊ុនផលិតកណ្តឹងឆ្លាតវៃនៅក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ Amazon ។ ក្រៅពីនេះហើយ ក្រុមសកម្មជនផ្នែកសិទ្ធិមនុស្សក៏ទាមទារឲ្យមានការហាមឃាត់មិនឲ្យប្រើបច្ចេកវិទ្យា Facial Recognition របស់ Aamzon ទាំងស្រុងដែរព្រោះវាបង្កការគម្រាមកំហែងដល់ជនអន្តោរប្រវេសន៍ និងជនភាគតិចដទៃ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ