ការងារ និងយុទ្ធសាស្ត្រមិនមែនជាកត្តាតែមួយដែលជួយឲ្យអាជីវកម្មមួយជោគជ័យទេ ។ ក្នុងករណីជាច្រើន ទំនាក់ទំនងរវាងមនុស្សនឹងមនុស្សក៏អាចជះឥទ្ធិពលលើអាជីវកម្មបានដែរ តែមនុស្សជាច្រើនបានមើលរំលងចំណុចនេះ ។
ជាទូទៅ មនុស្សតែងតែសួរសំណួរពីរទៅខ្លួនឯងពេលដែលពួកគេជួបនឹងបញ្ហាឬឱកាសមួយ ។ សំណួរនោះ គឺតើយើងគួរធ្វើអ្វី និងតើយើងអាចធ្វើវាបានដោយដូចម្តេច? ជាក់ស្តែង សំណួរទាំងពីរពិតជាសំខាន់ណាស់ក្នុងការសម្រេចកិច្ចការដែលចាំបាច់ ប៉ុន្តែវាមើលរំលងចំណុចមួយដ៏សំខាន់ ។ សំណួរដែលត្រូវបានមើលរំលងគឺ តើនរណាជាមនុស្សដែលយើងត្រូវការ? តើមាននរណាដែលយើងស្គាល់ ហើយតើយើងអាចប្រើប្រាស់ទំនាក់ទំនងដែលយើងមានសម្រាប់កិច្ចការ គោលដៅ និងលទ្ធផលដែលយើងចង់បានយ៉ាងដូចម្តេច?
ដើម្បីបន្តពង្រីកអាជីវកម្ម អាជីវករត្រូវពឹងផ្អែកលើការអភិវឌ្ឍន៍ខ្លួន ឬការងាររបស់ខ្លួន ។ ហើយទំនាក់ទំនងដែលអ្នកមានជាមួយអ្នកដទៃក៏ជាគុណសម្បត្តិល្អមួយរបស់អ្នកដែរ ។ តើអ្នកអាចធ្វើវាបានដោយវិធីណា?
ជំហានដំបូង គឺអ្នកត្រូវបង្កើតតម្លៃស្ថិតស្ថេរមួយសម្រាប់ទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក ។ អ្នកត្រូវតែខិតខំប្រឹងប្រែង និងធានាថាភាគីម្ខាងទៀតមានអារម្មណ៍ថាខ្លួនមានសំណាងល្អដែលបានស្គាល់អ្នក ឬស័ក្តិសមនឹងពេលវេលារបស់ពួកគេដែលបានចំណាយលើអ្នកជាដើម ។ ដោយហេតុដូចនេះអ្នកត្រូវតែមានផែនការច្បាស់លាស់ក្នុងការរក្សាទំនាក់ទំនងសំខាន់ៗជាមួយមនុស្សដែលអាចជួយដល់អ្នកនិងអាជីវកម្មរបស់អ្នកបាន ។
ចុងក្រោយ គឺអ្នកត្រូវចែករំលែកគោលដៅរបស់អ្នកដោយបើកទូលាយជាមួយមនុស្សដែលអ្នកចូលចិត្ត ជឿទុកចិត្ត និងគោរពជាដើម ។ មនុស្សដទៃមិនអាចជួយអ្នកបានទេប្រសិនបើពួកគេមិនយល់ពីអ្វីដែលអ្នកកំពុងតែធ្វើ និងមូលហេតុដែលបានជំរុញឲ្យអ្នកធ្វើវា ។ ដូច្នេះពេលដែលអ្នកព្យាយាមស្នើជំនួយពីអ្នកដទៃ អ្នកគួរតែបង្ហាញភាពច្បាស់លាស់ និងផ្តោតសំខាន់ក្នុងការបើកផ្លូវឲ្យពួកគេចូលរួមក្នុងការជួយឲ្យអ្នកជោគជ័យ ៕ កែសម្រួលដោយ៖សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ