នៅក្នុងចំណោមមនុសអច្ឆរិយៈ ហាត ម៉ាកទីន (Hart Matin) ត្រូវបានគេដឹង និងប្រសិទ្ធនាមថា ជាកុមារដែលជោគជ័យបំផុតនៅលើពិភពលោកដោយកុមារអាមេរិករូបនេះអាចបង្កើតមុខរបរ ហើយជោគជ័យនៅក្នុងអាយុត្រឹម១៣ ឆ្នាំប៉ុណ្ណោះ ។ កុមារាម្នាក់នេះបានបង្កើត និងប្រែក្លាយខ្លួនទៅជាសហគ្រិនដ៏ជោគជ័យ នៅក្នុងពិភពសហគ្រិនដ៏ទូលំទូលាយ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក នាឆ្នាំ២០១០ ។
ម៉ាកទីន បានបង្កើតគំនិតផលិតទៀនក្លិនក្រអូបរបស់បុរស បន្ទាប់ពីបានចំអកឱ្យបងស្រីរបស់ខ្លួន អំពីបញ្ហាលក់ផលិតផលជំនួយក្លិន ជាផ្នែកមួយនៃកម្មវិធីលក់សម្រាប់ការរៃអង្គាសប្រាក់ នៅសាលាដែលនាងរៀន ។
នៅក្រោមការសម្រេចចិត្តនេះ ម៉ាទីន បានសម្រេចចិត្តទិញកង់មួយ ដែលមានតម្លៃ ១.៥០០ដុល្លារពីប្រាក់សន្សំ ហើយក៏ទទួលបានការឧបត្ថម្ភខ្លះបន្ថែមពីឪពុកម្តាយ បង្កើតជាផលិតផលទៀនក្រអូប ដែលមាន ឈ្មោះថា ManCans ។ ដំបូងឡើយទៀន ដែលមានឈ្មោះថា ManCans បានបង្ហាញខ្លួនចេញពីក្នុងផ្ទះបាយក្រុមគ្រួសារ ម៉ាកទីន ក្រោមជំនួយការពីមិត្តភក្តិ ហើយបានយកទៅលក់ និងចែកចាយតែនៅតាមផ្ទះមិត្តភក្តិរបស់ពួកគេ ក៏ដូចជា អំណោយលេងសប្បាយ ប៉ុន្តែក្រោយមកហើយបានជោគជ័យរហូតក្លាយជាសហគ្រាសផលិតទៀន ដែលមានឈ្មោះថា Beaver Creek Candle Co. និងត្រូវបានលក់នៅក្នុងហាងទំនើបៗរាប់រយកន្លែងនៅទូទាំងសហរដ្ឋអាមេរិក ។ ផលិតកម្មទៀន ដែលចេញឡើងដោយកុមារមានវ័យត្រឹម១៣ឆ្នាំនេះ រីកចម្រើនកាន់តែខ្លាំង នៅ៥ឆ្នាំក្រោយ ពេលដែលគំនិតនេះបានធ្វើឡើង និងមានរូបរាងពិតប្រាកដ ។
ឥឡូវនេះម៉ាកទីន និងមិត្តភក្តិរបស់ពួកគេ បានក្លាយជាសហគ្រាសមួយឈរជើង ក្នុងទីក្រុងលីស្បូន (Lisbon ) រដ្ឋ អួហាយយូ ( Ohio ) ។ ទៀនដែលមានឈ្មោះ ManCans បានវិវត្តន៍ និងអភិវឌ្ឈន៍ចេញជាផលិតផលជាច្រើន ហើយនៅតែបន្តទទួលការគាំទ្រជាបន្តបន្ទាប់ ។
ដំណើរសហគ្រិនភាពរបស់ កុមារា ម៉ាទិន គឺជាឧទាហរណ៍ដ៏បំផុសគំនិតមួយអំពីរបៀបដែលគំនិតសាមញ្ញមួយ នៅពេលដែលបន្តដោយការតាំងចិត្ត និងភាពច្នៃប្រឌិតអាចនាំទៅរកភាពជោគជ័យដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់ ។ នៅត្រឹមអាយុ១៣ឆ្នាំ ម៉ាកទិន បានបង្កើតគំនិតផលិតទៀត ប៉ុន្តែគន្លឹះនៃភាពជោគជ័យរបស់ម៉ាកទីន គឺស្ថិតនៅក្នុងសមត្ថភាពរបស់គាត់ ក្នុងការកំណត់ និងដឹងច្បាស់អំពីតម្រូវការនៃទីផ្សារ ។
នៅពេលនេះទៀនរបស់ ម៉ាកទីន មិនត្រឹមតែទាក់ទាញចំពោះបុរសប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងចំពោះអ្នកដែលស្វែងរកក្លិនក្រអូបមិនធម្មតា នៅខាងក្រៅប្រភេទផ្កា ដែលមានក្លិនស្រទន់ ដែលជាធម្មតាត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយនឹងទៀន ។ ជោគជ័យរបស់ម៉ាកទិន បង្ហាញពីសារៈសំខាន់នៃការស្វែងរកទីផ្សារពិសេស និងការផ្តល់ផលិតផលដែលបំពេញតម្រូវការអ្នកប្រើប្រាស់ជាក់លាក់ ហើយក្លាយជាគំរូអាជីវកម្មមួយដែលមានអត្ថន័យ មិនត្រឹមតែផ្តល់ឱ្យផលិតផលនូវអត្តសញ្ញាណតែមួយគត់ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងមានប្រតិកម្មជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ ដែលត្រូវបានទាក់ទាញគំនិតនៃការគាំទ្រដល់ក្រុមហ៊ុនដែលមានទំនួលខុសត្រូវសង្គម ។
ចំណុចសំខាន់មួយ ដែលទទួលបានពីភាពជោគជ័យរបស់ ម៉ាកទីន គឺថាមពលនៃការតស៊ូ និងការច្នៃប្រឌិត ។ ទោះបីជាគំនិតនេះ បានចាប់ផ្តើមជារឿងកំប្លែងក៏ដោយក៏ម៉ាកទីន បានដាក់នៅក្នុងការងារ ដើម្បីប្រែក្លាយវាទៅជាអាជីវកម្មដែលអាចសម្រេចបាន ។ គាត់បានរៀនអំពីប្រភពសម្ភារៈដំណើរការផលិត និងទីផ្សារខណៈពេលបានព្យាយាមរក្សាតុល្យភាពការងារសាលា ។ ការលះបង់នេះ រួមជាមួយនឹងសមត្ថភាព ក្នុងការប្រែក្លាយគំនិតប្លែកមួយឱ្យទៅជាការពិតបង្ហាញពីសារៈសំខាន់នៃការខិតខំប្រឹងប្រែង និងការសម្របខ្លួនក្នុងពិភពសហគ្រិន ។
សរុបមកវិញដំណើរជីវិត ជាសហគ្រិនភាព ម៉ាកទិន ជាមួយនឹងទៀន ManCans គឺជាឧទាហរណ៍មួយបញ្ជាក់អំពីរបៀបដែលការច្នៃប្រឌិត និងការប្តេជ្ញាចិត្តអាចនាំទៅរកភាពជោគជ័យ ។ រឿងនៃភាពជោគជ័យ របស់ម៉ាកទិន ដើរតួជាការបំផុសគំនិតសម្រាប់សហគ្រិនវ័យក្មេង ហើយបង្ហាញថា ជាមួយនឹងការរួមបញ្ចូលគ្នារវាងភាពត្រឹមត្រូវនៃការច្នៃប្រឌិត និងការយកចិត្តទុកដាក់ សូម្បីតែគំនិតតូចបំផុតក៏អាចរីកចម្រើនទៅជាអ្វីដែលធំដុំដោយមិននឹកស្មានដល់ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ