ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

TikTok ជួយ​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្មែរ​សម្រេច​កំណត់​ត្រាលក់ដាច់​ខ្លាំង​ក្នុង​រដូវ​បុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ

2 ថ្ងៃ មុន

រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃ​ទី​ ៣០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៥ ៖ បណ្ដា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​នៅ​កម្ពុជា ​ជា​ច្រើន​រូបទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​ក្នុង​ការ​លក់ដូរ​នៅ​រដូវ​បុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ​ឆ្នាំ​នេះ ដោយ​លើក​ឡើង​ថា…

រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃ​ទី​ ៣០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២៥ ៖ បណ្ដា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច​នៅ​កម្ពុជា ​ជា​ច្រើន​រូបទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​ក្នុង​ការ​លក់ដូរ​នៅ​រដូវ​បុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ​ឆ្នាំ​នេះ ដោយ​លើក​ឡើង​ថា TikTok បាន​ជួយ​ពួក​គាត់​ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល​ដល់​អតិថិជន​ថ្មី និង​ចាស់ ក៏​ដូច​ជា​ជួយ​បង្កើន​ប្រាក់​ចំណូល​ក្នុងអំឡុងពេល​ពិធីបុណ្យ​ធំ ប្រពៃណី​ជាតិខ្មែរ​នេះ ​។

សម្រាប់​សហគ្រិន​ខ្មែរ ពិធីបុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ មិនមែន​ត្រឹមតែ​ជា​ពេលវេលា​នៃ​ការ​ជួបជុំ​គ្រួសារ និង​ធ្វើ​បុណ្យឧទ្ទិសកុសល​ជូន​ដូនតា​នោះ​ទេ តែ​ក៏​ជា​ពេលវេលា​ដ៏​សំខាន់​សម្រាប់​ការ​លក់ដូរ ដូច​ជា​ម្ហូបអាហារ សម្លៀក​បំពាក់ ផ្កា និង​ដ​ង្វា​យ​នានា​ផង​ដែរ ​។ នៅ​ឆ្នាំ​នេះ TikTok បាន​ដើរតួ​នាទី​ជា​តួអង្គ​សំខាន់​ក្នុង​ការ​ជំរុញ​ការ​លក់ និង​បាន​ជួយ ឱ្យ​សហគ្រិន ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយ​អតិថិជន​បាន​កាន់តែ​ច្រើន​តាម​រយៈ វី​ដេ​អូ​ខ្លី​ៗ ការ​ផ្សាយ​ផ្ទាល់ (livestream) និង​មុខងារ​ផ្សេង​ៗ​ទៀត​ ។ ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្មែរ​ជា​ច្រើន​រូប​បាន​កត់​សម្គាល់ថា TikTok ផ្ដល់​លទ្ធភាព​ឱ្យ​ពួក​គាត់​ភ្ជាប់​ទំនាក់ទំនង​ដោយ​ផ្ទាល់​ជាមួយ​អតិថិជន និង​បាន​ជួយ​ប្រែក្លាយ​ការ​ចូល​មើលទៅ​ជា​ការ​ទិញ​អីវ៉ាន់​របស់​ពួក​គាត់ ​។

Je Khi (@uthsophatpanha8) អ្នកលក់​នៅ​លើ​បណ្តាញ​សង្គម TikTok (​សាដក និង​គ្រឿងទេស​) បាន​និយាយ​ថា ​៖ “​ការ​លក់​របស់​នាង​ខ្ញុំ​មានការ​កើនឡើង​ ។ ការ​លក់​ក្នុង​រដូវ​បុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ​នេះ បាន​កើនឡើង​រហូត​ដល់​ជិត ៧០ ភាគរយ​បើ​ធៀប​នឹង​ពេល​ធម្មតា ​។ TikTok ជួយ​អាជីវកម្ម​របស់​នាង​ខ្ញុំ​បាន​ច្រើន​ ។ ពេល​ខ្ញុំ post ផលិតផល​នៅ​លើ TikTok មាន​គេ​មើល​ច្រើន និង​ទទួល​បានការ​ទិញ​ច្រើន ​។ ប្រសិនបើ​គ្មាន TikTok នោះ​ទេ អាជីវកម្ម​របស់​នាង​ខ្ញុំ​មិន​អាច​លក់ដាច់​ខ្លាំងក្លា​នោះ​ទេ អាច​លក់​បាន​ត្រឹមតែ​អ្នក​ស្គាល់គ្នា​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ ។​”

Heng Davy Worship Shop (@hengdavy_worshipshop) អ្នកលក់​សម្ភារ​បុណ្យ​នៅ​លើ​បណ្តាញ​សង្គម​TikTok ក៏​ទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​ក្នុង​ការ​លក់​ដូច​គ្នា និង​បាន​មាន​ចំណាប់អារម្មណ៍​ថា ​៖ “TikTok បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​អាជីវកម្ម​របស់​នាង​ខ្ញុំ​កាន់តែ​ប្រសើរ​ឡើង​ ។ នាង​ខ្ញុំ​ចង់​ពង្រីក​អាជីវកម្ម​ឱ្យ​កាន់តែ​ទូលំទូលាយ លើស​ពី​ហាង​នៅផ្ទះ​ដែល​មាន​ស្រាប់​ ។ ដូច្នេះ​ហើយ កាលពី​ជាង​មួយ​ឆ្នាំ​មុន ខ្ញុំ​បាន​ចាប់ផ្ដើម​លក់​ផលិតផល​នៅ​លើ TikTok និង​ក្រោយមក​ក៏​ទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ ​។ មាន​អតិថិជន​កាន់តែ​ច្រើន ស្គាល់​ផលិតផល​របស់​នាង​ខ្ញុំ​តាម​រយៈ TikTok ។ ការ​លក់​របស់​នាង​ខ្ញុំ​ក្នុង​រដូវ​បុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ មានការ​កើនឡើង​យ៉ាង​ល្អ​រហូត​ដល់ ៧០ ភាគរយ​ ។​”

ឡេ​ង ប៉​លី​ន (@porlin_leng) អ្នកលក់​សម្ភារបុណ្យ​នៅ​លើ​បណ្តាញ​សង្គម TikTok មួយ​រូប​ទៀត​ក៏​ទទួល​បាន​កំណើន​នៃ​ការ​លក់​ដូច​គ្នា​ ។ លោក បាន​និយាយ​ថា​ ៖ “​តាំងពី​មាន TikTok មក អាជីវកម្ម​របស់ខ្ញុំ​មានការ​រីក​ចម្រើន​ច្រើន​ ។ កាលពី​ពេល​មុន​ដែល​ខ្ញុំ​មិន​ទាន់​មាន TikTok គឺ​ខ្ញុំ​លក់​បាន​តែ​នៅផ្ទះ​ដែល​នៅ​ខេត្ដកំពង់ចាម ​។ តែ​ពេល​នេះ ខ្ញុំ​អាច​លក់​ជូន​អតិថិជន​ទូ​ទាំង​ប្រទេស ទាំង​នៅ​ខេត្ដ​ផ្សេង​ៗ​ទៀត និង​នៅ​រាជធានី​ភ្នំពេញ​តាម​រយៈ TikTok ​។ ពេល​ខ្ញុំ post ផលិតផល​ថ្មី​ៗ នៅ​លើ TikTok ក៏​មាន​អ្នក​ចូល​មើល និង​ធ្វើការ​បញ្ជា​ទិញ​ច្រើន​ ។ មុខរបរ​របស់ខ្ញុំ​ក៏​មានការ​រីក​ចម្រើន​ទៅ​តាម​នោះ​ដែរ ​។​”

TikTok បាន​ក្លាយជា​ថ្នាល​ដ៏​មាន​តម្លៃ​សម្រាប់​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្មែរ​ក្នុង​ការ​ជំរុញ​អាជីវកម្ម​របស់​ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​សហគមន៍ ជា​ពិសេស​ក្នុង​រដូវ​បុណ្យ​ទាន ​។ មុខងារ​ប្រកបដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត និង​មុខងារ​ពិសេស​ៗ​ជា​ច្រើន​ទៀត​របស់ TikTok អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ដូច​ជា​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ខ្នាត​តូច ចែករំលែក​រឿងរ៉ាវ​របស់​ពួក​គាត់ បង្ហាញ​ផលិតផល​ថ្មី​ៗ និង​ទទួល​ភាព​ជោគជ័យ​លើ​ទីផ្សារ​ឌី​ជី​ថ​ល ​។

ខណៈ​ដែល​ថ្នាល​ឌី​ជី​ថ​ល​បន្ត​រីក​ចម្រើន​នៅ​កម្ពុជា TikTok នៅ​តែ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​គាំទ្រ​សហគមន៍​ក្នុងស្រុក តាម​រយៈ​ការ​ជួយ​អាជីវកម្ម​គ្រប់​ទំហំ​ឱ្យ​រីក​ចម្រើន​ទាំង​ក្នុងអំឡុងពេល​រដូវ​បុណ្យ​ទាន និង​ពេល​ធម្មតា​ ។

បន្ថែម​ពីលើ​ការ​ជំរុញ​ការ​លក់ TikTok កំពុង​ជួយ​អភិរក្ស និង​ផ្សព្វផ្សាយ​បេតិកភណ្ឌ​វប្បធម៌​ដ៏​សម្បូរ​បែប​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​ផង​ដែរ​ ។ ក្នុង​ឱកាស​ពិធីបុណ្យ​ភ្ជុំបិណ្ឌ អ្នក​បង្កើត​មាតិកា​ចែករំលែក​វី​ដេ​អូ​នៃ​ការ​ថ្វាយ​ដ​ង្វា​យ ការ​ឧទ្ទិស​កុសល​ជូន​ដូនតា ការ​ស្លៀក​សម្លៀក​បំពាក់​ប្រពៃណី​ជា​គ្រួសារ ដែល​ការ​ធ្វើ​បែប​នេះ​បាន​ជួយ​ផ្សព្វផ្សាយ​ទំនៀមទម្លាប់​ដ៏​ល្អ​ផូរផង់​ទៅ​ដល់​ក្មេង​ជំនាន់​ក្រោយ និង​ទស្សនិកជន​ផ្សេង​ៗ​ទៀត​នៅ​ជុំវិញ​ពិភពលោក​ ៕ អត្ថបទសហការ