ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

តុល្យភាព​រវាង​កំណើន ​នៃ​ការ​លក់ និងការ​ពង្រីកផ្នែក​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ដ៏​មានគុណ​ភាពរបស់​ក្រុមហ៊ុន MG Cambodia បាន​បន្ត​ឈានមុខ​គេក្នុង​វិស័យ​យានយន្ត​ថ្មី ​នៅ​កម្ពុជា

2 ថ្ងៃ មុន

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​រថយន្ត​ថ្មី ​ដែល​កំពុង​រីក​ចម្រើន​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​ នៅ​កម្ពុជា បាន​ផ្តល់​នូវ​បទ​ពិសោធន៍​ដ៏​ល្អ​ ដល់​អតិថិជន​ពី​ការ​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត​មានគុណ​ភាព ក៏​ប៉ុន្តែ​វា​ក៏​ពាក់ព័ន្ធ​យ៉ាង​ខ្លាំង​ទៅ ​នឹង​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់ (Aftersales…

រាជធានីភ្នំពេញ ៖ នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​រថយន្ត​ថ្មី ​ដែល​កំពុង​រីក​ចម្រើន​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​ នៅ​កម្ពុជា បាន​ផ្តល់​នូវ​បទ​ពិសោធន៍​ដ៏​ល្អ​ ដល់​អតិថិជន​ពី​ការ​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត​មានគុណ​ភាព ក៏​ប៉ុន្តែ​វា​ក៏​ពាក់ព័ន្ធ​យ៉ាង​ខ្លាំង​ទៅ ​នឹង​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់ (Aftersales Service) ដែល​អាច​ទុកចិត្ត​បាន​ផង​ដែរ​ ។ នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ដែល​កំពុង​រីក​ចម្រើន​បែប​នេះ ម៉ាក​យីហោ​រថយន្ត​ថ្មី​មួយ​ចំនួន​កំពុង​ប្រឈម​មុខ​នឹង​បញ្ហា​ជា​ច្រើន​ដែល​កើន​ឡើងជា​បន្តបន្ទាប់ ​៖ ដែល​ពួក​គេ​មិន​ត្រឹមតែ​ត្រូវ​ឆ្លើយ​តប​នឹង​តម្រូវការ ​នៃ​ភាព​រីក​ចម្រើន​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​ពួក​គេ​ក៏​ត្រូវ​តែ​ផ្តល់​នូវ​បទ​ពិសោធន៍​ឱ្យ​បាន​ល្អ​ដល់​ម្ចាស់​រថយន្ត​ ជាមួយនឹង​ការ​គាំទ្រ​លើ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ ក្រោយ​ពេល​លក់​តាម​រយៈ​បណ្តាញ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ មជ្ឈមណ្ឌល​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថែទាំ​ និង​ជួសជុល​រថយន្ត​ ដែល​មានគុណ​ភាព​ផង​ដែរ ​។

ក្នុង​បរិបទ​ទីផ្សារ​ដែល​កំពុង​ផ្លាស់​ប្តូរ​ យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​នេះ ក្រុមហ៊ុន MG Cambodia បាន​កំណត់​យុទ្ធសាស្ត្រ​ទីផ្សារ​របស់​ខ្លួន ​ថា​ជា​ម៉ាក​យីហោ​មួយ ​ដែល​ធ្វើការ ​យ៉ាង​មាន​តុល្យភាព​រវាង​កំណើន​ នៃ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ និង ការ​ពង្រីក​មជ្ឈមណ្ឌល​សេវាកម្ម​ ក្រោយ​ពេល​លក់​ដ៏​មានគុណ​ភាព ដើម្បី​ធានា​បាន​ថា​អតិថិជន​ទាំងអស់​ មិន​ត្រឹមតែ​ទទួល​បាន​រថយន្ត​ថ្មី​ទំនើប​ ដែល​មានគុណ​ភាព​ខ្ពស់​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ​ត្រូវ​បាន​ទទួល​ការ​គាំទ្រ​យ៉ាង​ពេញលេញ​ លើ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថែទាំ​និង​ជួសជុល​រយៈពេល​វែង​ ដែល​បាន​ផ្តល់​ទំនុកចិត្ត​ខ្ពស់ ​ដល់​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​ផង​ដែរ​ ។

ខណៈ​ដែល​ម៉ាក​យីហោ ​នៃ​រថយន្ត​ថ្មី​ៗ​មួយ​ចំនួន​ទើបតែ​បាន​ នាំ​ចូល​មក​ទីផ្សារ​កម្ពុជា ជាមួយ​យុទ្ធនាការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផ្សេង​ៗ​ជា​ច្រើន និង ទទួល​បានការ​លក់​ចេញ​ល្អ​ប្រសើរ ក៏​ប៉ុន្តែ​ពួក​គេ​មិន​បាន​ផ្គត់ផ្គង់​ត្រឹមត្រូវ​លើ​សេវាកម្ម​ថែទាំ​ឬ​សេវាកម្ម​ជួសជុល​ក្រោយ​ពេល​លក់​នោះ​ទេ​ ។ យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ លើ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​របស់​ពួក​គេ ​គឺ​មាន​កម្រិត​នៅឡើយ ដោយ​មិន​មានការ​ពង្រីក​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ ក្រោយ​ពេល​លក់​ឲ្យ​សម​ស្រប​ ទៅ​នឹង​ចំនួន​រថយន្ត​ ដែល​បាន​លក់​ចេញ​នោះ​ទេ​ ។

បញ្ហា​នេះ​បាន​នាំ​ឲ្យ​កើត​មានការ​មិន​ពេញចិត្ត​យ៉ាង​ខ្លាំង​ពី​អតិថិជន​របស់​ពួក​គេ ដោយសារ​តែ​ការ​រង់ចាំ​យូរ​លើ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថែទាំ​និង​ជួសជុល​, ចំនួន​មជ្ឈមណ្ឌល​ថែទាំ​ និង​ជួសជុល​មាន​ចំនួន​តិច​ឬ​គ្មាន និង​ភាពយឺត​យ៉ាវ ​នៃ​គ្រឿងបន្លាស់​រថយន្ត​ ។ ចំណុច​ខ្វះខាត​ទាំងនេះ បាន​បង្កើត​ការ​ព្រួយបារម្ភ​ដល់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​រយៈពេល​វែង និង​លទ្ធភាព​នៃ​ការ​គាំទ្រ​ ដល់​កំ​ណើ​រ​នៃ​បរិមាណ​អតិថិជន ​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​និង​នា​ពេល​អនាគត ​។

ផ្ទុយ​ទៅ​វិញ ក្រុមហ៊ុន MG Cambodia បាន​ជ្រើសរើស​វិធីសាស្ត្រ​ដ៏​ល្អ និង​សម​ស្រប​បំផុត ដោយ​បាន​គិតគូរ​យ៉ាង​ម៉ត់ចត់​ក្នុង​ការ​វិនិយោគ និង លទ្ធភាព​ក្នុង​ការ​បន្ត​អភិវឌ្ឍ​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស​លើ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្នែក ​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ តាម​កំណើន​នៃ​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​ ។ ក្រុមហ៊ុន MG បាន​បង្កើន​នូវ​មូលដ្ឋាន​គ្រឹះ​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​ជាមួយនឹង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថែទាំ​និង​ជួសជុល​ជា​បន្តបន្ទាប់​តាម​តម្រូវការ​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់ ដែល​ធានា​ថា​វា​ផ្តល់​នូវ​បរិមាណ​គ្រប់គ្រាន់​ក្នុង​ការ​ផ្គត់ផ្គង់​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ដល់​អតិថិជន​ ។

MG បាន​បន្ត​វិនិយោគ​យ៉ាងច្រើន​លើ​កត្តា​សំខាន់​ដូច​ជា​ ៖
•​ ​ការ​ពង្រីក និងសាងសង់​មជ្ឈមណ្ឌល​សេវាកម្ម​ថែទាំ​ និង​ជួសជុល​ជា​បន្តបន្ទាប់​នៅ​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ​និង​តាម​បណ្តា​ខេត្ត
•​ ​បង្កើន​ឱកាស​ការងារ​ជាមួយ​បុគ្គលិក​ផ្នែក​បច្ចេកទេស​ដែល​មាន​វិញ្ញាបនបត្រ និង​ទទួល​បានការ​បណ្តុះបណ្តាល​ត្រឹមត្រូវ​តាម​ស្តង់ដា​អន្តរជាតិ​របស់ MG
•​ ​ការ​បង្កើន​ខ្សែ​សង្វា​ក់​ផ្គត់ផ្គង់​រថយន្ត​និង​គ្រឿងបន្លាស់​ស្តង់ដារ​ពី​បរទេស​ដែល​ជា​ឯករាជ្យ​ភាព​នៃ​ស្ថិរភាព​ផ្នែក​នាំ​ចូល​រថយន្ត​ និង​គ្រឿងបន្លាស់ ។

ការ​ប្តេជ្ញា​ចិត្ត​របស់ MG ចំពោះ​ការ​ពង្រីក​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់​ គឺ​បាន​បញ្ជាក់​យ៉ាង​ច្បាស់​តាម​រយៈ​បណ្តាញ​សេវាកម្ម​ផ្លូវការ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស ដោយ​បច្ចុប្បន្ន MG Cambodia កំពុង​ដំណើរការ​ទាំង​ផ្នែក​លក់ និងមជ្ឈមណ្ឌល​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថែទាំ​ចំនួន 4 ទីតាំង​មាន​ដូច​ជា ​៖
•​ ​MG សាខា​ទឹកថ្លា
•​ ​MG ផ្លូវ 60m និង មជ្ឈមណ្ឌល​សេវាកម្ម​ថែទាំ​សាខា​ផ្លូវ​ ៥០​ម៉ែត្រ
•​ ​MG សាខា​ខេត្តសៀមរាប
•​ ​MG សាខា​ខេត្តបាត់ដំបង ។

យុទ្ធសាស្ត្រ​នៃ​ការ​ពង្រីក​សាខា​ជា​បន្តបន្ទាប់​ ទាំង​ផ្នែក​លក់ និង​ផ្នែក​សេវាកម្ម​នេះ បាន​អនុញ្ញាត​ឱ្យ MG អាច​ទទួល​អតិថិជន​ បាន​កាន់តែ​ច្រើន​តាម​បរិមាណ​ ដែល​កើនឡើង​បាន​យ៉ាង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ដោយ​រក្សា​បាន​គុណភាព ​សេវាកម្ម​ដ៏​ល្អ និង​ឆាប់រហ័ស ​។ ជា​លទ្ធផល​គឺ​ទទួល​បានការ​ទុកចិត្តពី​សំណាក់​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន ការ​ពេញចិត្ត​និង​ណែនាំ​ជា​បន្តបន្ទាប់ ​ពី​អ្នក​ដែល​បាន​ប្រើប្រាស់ និង​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​កេ​រ្តិ៏​ឈ្មោះ​របស់ MG កាន់តែ​រីក​សុសសាយ​ល្អ​លើ​ទីផ្សារ ដោយ​ផ្តល់​ទំនុកចិត្ត​និង​បង្កើន​ការ​លក់​ចេញ​រថយន្ត​រាប់​ពាន់​គ្រឿង ​។

ក្នុង​លទ្ធផល​នេះ​ផង​ដែរ MG បាន​បន្ត​វិនិយោគ​ទាំង​ផ្នែក​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ពេល​លក់ និងផ្នែក​ធនធានមនុស្ស ដើម្បី​ជួយ​គាំទ្រ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ក្នុង​កំណើន​នៃ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​រថយន្ត MG ។ ជាមួយ​ផែនការ​នៃ​ការ​បើក​សាខា​ផ្នែក​លក់ និងមជ្ឈមណ្ឌល​ផ្នែក​សេវាកម្ម​ថ្មី​បន្ថែម​ទៀត ក្រុមហ៊ុន MG កំពុង​ផ្តោត​សំខាន់​លើ​ការ​បង្កើត និងបំពេញ​សេវាកម្ម​កាន់តែ​ពេញលេញ ដើម្បី​ធានា​បាន​នូវ​ភាព​ងាយស្រួល​យ៉ាង​មានគុណ​ភាព និង​ទំនុកចិត្ត​សម្រាប់​ម្ចាស់​រថយន្ត​គ្រប់​រូប​ ។

នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​មួយ​ដែល​ទោះបីជា​មាន​ផលិត​ល្អ​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ​ក៏​អាច​បាត់បង់​ទីផ្សារ​ព្រោះតែ​ការ​មិន​បាន​គាំទ្រ​ផ្នែក​សេវាកម្ម​សម​ស្រប​ណាមួយ​ដល់​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន ​។ MG បាន​បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា ការ​លូតលាស់​យ៉ាង​មាន​ស្ថេ​រ​ភាព​នេះ គឺ​មាន​ន័យ​ថា ត្រូវ​បង្កើត​ការ​សម្របសម្រួល​ឱ្យ​មាន​តុល្យភាព​រវាង​ផ្នែក​លក់ និងផ្នែក​សេវាកម្ម​ក្រោយ​ការ​លក់​។ វា​ជា​គំរូ​មួយ​ដែល​មិន​ត្រឹមតែ​ជំរុញ​បរិមាណ​ការ​លក់​ចេញ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ប៉ុន្តែ​វា​បាន​រួមចំណែក​បង្កើន​ភាព​ស្មោះត្រង់​និង​ទំនុកចិត្ត​ដល់​អតិថិជន និង​ជា​គុណ​តម្លៃ​នៃ​ម៉ាក​យីហោ​រយៈពេល​វែង​ផង​ដែរ ​៕ អត្ថបទសហការ