ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ការងារ និង​រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល ចុះ​ពិនិត្យ​ប្រសិទ្ធភាព​ការ​បម្រើសេវា ប​.​ស​.​ស​. និង​មូលនិធិ​សមធម៌​សុខាភិបាល នៅមន្ទីរពេទ្យ​ព្រះ​អង្គឌួង

2 ថ្ងៃ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ថ្ងៃទី​ ១៩ ខែមីនា ឆ្នាំ ​២០២៥ ឯកឧត្តម ហេង សួរ…

រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ៖ ថ្ងៃទី​ ១៩ ខែមីនា ឆ្នាំ ​២០២៥ ឯកឧត្តម ហេង សួរ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ការងារ និង​បណ្ដុះបណ្ដាល​វិជ្ជាជីវៈ និង​ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ ឈាង រ៉ា រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល បាន​អញ្ជើញ​ចុះ​ពិនិត្យ​ស្ថានភាព​ផ្ទាល់​ការ​បម្រើសេវា​សុខាភិបាល និង​ការ​ប្រើប្រាស់​សេវា ប​.​ស​.​ស​. និង​សេវា​មូលនិធិ​សមធម៌​សុខាភិបាល​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​ដែល​មក​ទទួល​សេវា​សុខាភិបាល នៅ​មន្ទីរពេទ្យ​ព្រះ​អង្គឌួង​ ។

ការ​អញ្ជើញ​ចុះ​ផ្ទាល់​នៅ​មន្ទីរពេទ្យ​ព្រះ​អង្គឌួង​នា​ពេល​នេះ ក្នុង​គោលបំណង​ពិនិត្យ​មើល​ដំណើរការ និង​ស្ថានភាព​នៃ​ការ​បម្រើសេវា ការ​ទទួល​សេវា​របស់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ និង​ការ​បម្រើសេវា​សុខាភិបាល​របស់​ក្រុម​គ្រូពេទ្យ ជា​ពិសេស​ការ​បម្រើសេវា​ផ្នែក ប​.​ស​.​ស​. និង​មូលនិធិ​សមធម៌​សុខាភិបាល​ជូន​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ ដែល​មានការ​កើន​ឡើងជា​បន្តបន្ទាប់​។ កំណើន​នៃ​ការ​មក​ទទួល​សេវា​សុខាភិបាល​ដូចនេះ បាន​បង្ហាញ​ពី​ការ​ជឿ​ទុកចិត្ត និង​ការ​រីក​ចម្រើន​លើ​សេវា​សាធារណៈ​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល​ ។

ទន្ទឹម​នឹង​ការ​រីក​ចម្រើន​និង​ជឿ​ទុកចិត្ត​ពី​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ការងារ និង​បណ្ដុះបណ្ដាល​វិជ្ជាជីវៈ និង​ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល បាន​សម្តែង​ការ​កោតសរសើរ​ចំពោះ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​មន្ទីរពេទ្យ ក្រុម​គ្រូពេទ្យ និង​មន្ត្រី ប​.​ស​.​ស​. ដែល​សហការ​គ្នា​បាន​យ៉ាង​ល្អ​ក្នុង​ការ​ផ្តល់​សេវា​សុខាភិបាល​ជូន​ដល់​បងប្អូន​ប្រជាពលរដ្ឋ​។ បន្ថែម​ពី​នេះ ថ្នាក់ដឹកនាំ​មន្ទីរពេទ្យ និង​មន្ត្រី ប​.​ស​.​ស​. ត្រូវ​បន្ត​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្ពស់​បន្ថែម​ទៀត ដោយ​ស្រប​តាម​ការ​អនុវត្ត​នៃ​វិធានការ​គន្លឹះ​ក្នុង​វិស័យ​សុខាភិបាល ក្នុង​គោលដៅ​លើកកម្ពស់​គុណភាព​សេវា​សុខាភិបាល ដើម្បី​ឈាន​ឆ្ពោះទៅ​សម្រេច​បានការ​គ្របដណ្តប់​សុខភាព​ជាស​កល​ ។

ក្នុង​ឱកាស​នោះ​ដែរ ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល និង ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ការងារ និង​បណ្ដុះបណ្ដាល​វិជ្ជាជីវៈ ក៏​បាន​ជួប​សំណេះសំណាល និង​សួរសុខទុក្ខ​ជាមួយ​អ្នកជំងឺ គ្រួសារ​អ្នកជំងឺ ដែល​មក​ទទួល​សេវា​នៅ​មន្ទីរពេទ្យ​ព្រះ​អង្គឌួង ដើម្បី​ស្វែង​យល់​ពី​ការ​បម្រើសេវា​របស់​មន្ត្រី​សុខាភិបាល ក្នុង​គោលបំណង​ធ្វើ​យ៉ាងណា​ពង្រឹងគុណភាព​បម្រើសេវា​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ស័​ក្កិ​សិទ្ធ​ភាព ក្រមសីលធម៌​វិជ្ជាជីវៈ និង​មិន​មានការ​រើសអើង​ ។

ឯកឧត្តម​សាស្ត្រាចារ្យ​រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងសុខាភិបាល និង​ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ បាន​ផ្តល់​ជា​អនុសាសន៍​គន្លឹះ ក្នុង​ការ​រៀបចំ​ឱ្យ​មាន​ភាពល្អ​ប្រសើរ​បន្ថែម​ទៀត ដោយ​ក្រុមការងារ​ប្រចាំការ​នៅ​ក្នុង​មន្ទីរពេទ្យ​ត្រូវ​ចុះ​ពិនិត្យ​និង​ជួយ​សម្រួល​ដល់​អ្នក​រង់ចាំ​ទទួល​សេវា​សុខាភិបាល ធ្វើ​យ៉ាងណា​បន្ត​រក្សា​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​ការ​បម្រើសេវា​ឱ្យ​កាន់តែ​មានគុណ​ភាព​ ៕ អត្ថបទសហការ