ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia អះអាងជាថ្មីអំពីការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការដោះស្រាយ «ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ»
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ថ្ងៃទី ២៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ថ្ងៃទី ២៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ថ្ងៃទី ២៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia កំពុងអះអាងជាថ្មីអំពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនក្នុងការដោះស្រាយ «ភាពអាសន្នអាកាសធាតុ» របស់ពិភពលោកតាមរយៈការឧបត្ថម្ភ និងការចូលរួមចំណែកដល់កិច្ចប្រជុំកំពូលការប្រែប្រួលអាកាសធាតុកម្ពុជាឆ្នាំ ២០២១ (CCCS21) ដែលជាកិច្ចប្រជុំកំពូលលើកដំបូងរបស់កម្ពុជា ។
កិច្ចប្រជុំ CCCS21 ដែលមានរយៈពេលមួយថ្ងៃនេះ និងរៀបចំឡើងដោយក្រសួងបរិស្ថាន (MoE) ក្រោមការសហការជាមួយវិទ្យាស្ថាន Mekong Future Institute មានការចូលពីក្រុមអ្នកជំនាញ អ្នកបម្រើការងារក្នុងវិស័យប្រែប្រួលអាកាសធាតុ អង្គការសង្គមស៊ីវិល និងក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មជាច្រើន ដើម្បីបង្ហាញកិច្ចប្រឹងប្រែងរបស់កម្ពុជាឆ្ពោះទៅរកនិរន្តរភាព និងការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ។
លោកស្រី Anne Ollivier នាយកផ្នែកកិច្ចការសាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia បានធ្វើជាតំណាងរបស់ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia ដើម្បីលើកឡើងពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរមួយនេះចំពោះការដោះស្រាយការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ។ លោកស្រី Ollivier បានរំលេចគោលនយោបាយរបស់ក្រុមហ៊ុន ព្រមទាំងការវិនិយោគរបស់ក្រុមហ៊ុនលើថាមពលកកើតឡើងវិញផងដែរ ។
លោកស្រី Ollivier បានមានប្រសាសន៍ថា ៖ «អព្យាក្រឹត្យភាពកាបូនមិនមែនជាអ្វីថ្មីទេសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN ។ យើងកំពុងកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ថាមពលរបស់ក្រុមហ៊ុនរបស់យើងនៅទូទាំងពិភពលោក ហើយយើងក៏កំពុងធ្វើដូចគ្នានេះផងដែរក្នុងប្រទេសកម្ពុជាក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានទសវត្សរ៍មកនេះ ។ យើងក៏បានចាប់ផ្តើមវិនិយោគលើដំណោះស្រាយថាមពលកកើតឡើងវិញផងដែរក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះដែលជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាពរបស់យើងហៅថា ចូលរួមអភិវឌ្ឍពិភពលោកដ៏ល្អប្រសើរ ដែលបានដាក់ដំណើរការក្នុងឆ្នាំ ២០១០ ។ យុទ្ធសាស្ត្រនេះក៏អនុវត្តផងដែរចំពោះកម្ពុជា» ។
គិតត្រឹមឆ្នាំ ២០១៣ ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia បានកាត់បន្ថយការបញ្ចេញឧស្ម័នកាបូនរបស់ខ្លួនបាន ៥០% ។ ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia បានវិនិយោគទឹកប្រាក់រាប់លានដុល្លារលើរោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មសំណល់រាវនៅក្នុងរោងចក្រផលិតស្រាបៀររបស់ក្រុមហ៊ុនក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ។ ជីវឧស្ម័នដែលបញ្ចេញដោយការដំឡើងរោងចក្រប្រព្រឹត្តកម្មសំណល់រាវនេះ កំពុងត្រូវបានប្រើប្រាស់ធ្វើជាថាមពលកម្តៅក្នុងប្រតិបត្តិការផលិតស្រាបៀររបស់ក្រុមហ៊ុន ដែលជាថាមពលកកើតឡើងវិញមួយក្នុងចំណោម ថាមពលកកើតឡើងវិញផ្សេងៗទៀត ។ ក្រៅពីនេះ ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរមួយនេះបានរៀបចំការសាងសង់រោងចក្រជីវម៉ាសផងដែរ ។
លោកស្រី Ollivier បានបន្តថា ៖ «ប៉ុន្តែយើងក៏ទទួលស្គាល់ផងដែរថា មានការងារជាច្រើនទៀតដែលត្រូវធ្វើ ។ ហើយយើងប្តេជ្ញាចិត្តពន្លឿនសកម្ម ភាពរបស់យើងដើម្បីដោះស្រាយការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងគោលដៅ ១,៥ អង្សាសេដែលកំណត់ដោយកិច្ចព្រមព្រៀងទីក្រុងប៉ារីស» ។
កាលពីខែមេសា ឆ្នាំមុន ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរលំដាប់ពិភពលោកមួយនេះបានបង្ហាញគោលបំណងថ្មីៗនៅអន្តរជាតិ និងក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដើម្បីសម្រេចបានផែនការបញ្ចេញឧស្ម័នកាបូនសូន្យនៅក្នុងផលិតកម្មផ្ទាល់របស់ខ្លួននៅត្រឹមឆ្នាំ ២០៣០ ។
ក្នុងភាពជាដៃគូជិតស្និទ្ធជាមួយក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់នានា ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN មានបំណងកាត់បន្ថយការបញ្ចេញកាបូនឱ្យបាន ៣០% នៅត្រឹមឆ្នាំ២០៣០ នៅទូទាំងចង្វាក់តម្លៃទាំងមូល (value chain) របស់ខ្លួនធៀបនឹងឆ្នាំ ២០១៨ ។ នៅឆ្នាំ ២០៤០ ក្រុមហ៊ុនមានបំណងសម្រេចឱ្យបានអព្យាក្រឹត្យភាពកាបូននៅក្នុងចង្វាក់តម្លៃទាំងស្រុងរបស់ខ្លួន ។ ក្រុមហ៊ុនកំពុងចាត់វិធានការផ្អែកលើវិទ្យាសាស្ត្រតាមរយៈការធ្វើការងារយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយគំនិតផ្តួចផ្តើមទិសដៅផ្អែកលើវិទ្យាសាស្ត្រ (Science Based Targets) ដើម្បីបញ្ជាក់ពីការប្តេជ្ញាចិត្តថ្មីរបស់ក្រុមហ៊ុន ។
លោកស្រី Ollivier បានបន្ថែមថា ៖ «ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនឈានមុខគេមួយក្នុងប្រទេស និងជាម៉ាកយីហោក្នុងស្រុកមួយដែលមានការគាំទ្រជាលក្ខណៈអន្តរជាតិពីក្រុមហ៊ុនមេលំដាប់ពិភពលោករបស់យើង ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN Cambodia ជឿជាក់ថា ក្រុមហ៊ុនមានភារកិច្ចដើម្បីជំរុញ និងបង្ហាញទៅកាន់អ្នកផ្សេងទៀតថា វាអាចសម្រេចបានយ៉ាងពិតប្រាកដ» ។
ក្រៅពីអព្យាក្រឹត្យភាពកាបូន ក្រុមហ៊ុន HEINEKEN ក៏កំពុងកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ទឹកសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន និងការប្រើប្រាស់ទឹកឡើងវិញផងដែរ ។ គោលបំណងរបស់ក្រុមហ៊ុនគឺជំរុញឱ្យមានពិភពលោកមួយប្រកបដោយបរិយាបន្ន ស្មើភាព និងសមធម៌ ខណៈដែលក្រុមហ៊ុនក៏តស៊ូមតិឱ្យពិសារគ្រឿងស្រវឹងក្នុងកម្រិតសមស្រប ។ ទាំងនេះគឺជាសរសរស្តម្ភពីរផ្សេងទៀតនៃគោលបំណង «ចូលរួមអភិវឌ្ឍកម្ពុជាដ៏ល្អប្រសើរ» របស់ក្រុមហ៊ុន ៕ ដោយសហការ
ចែករំលែកព័តមាននេះ