ហ្វីបៀស (Phibious) ជាក្រុមហ៊ុនភ្នាក់ងារផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដ៏ធំជាងគេមួយនៅកម្ពុជា ដោយត្រូវបានទទួលស្គាល់លើស្នាដៃការងារប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតខ្ពស់ និងអាចបញ្ជាក់បានតាមរយៈការឈ្នះពានរង្វាន់ជាច្រើនប្រចាំតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍។
ថ្មីៗនេះ ហ្វីបៀស (Phibious) បានរៀបចំកម្មវិធីដើម្បីប្រកាសអំពីគម្រោងថ្មីមួយទៀតលើផ្នែក ឌីជីថលរបស់ខ្លួន ដើម្បីពង្រឹងផ្នែកឌីជីថលផ្ទាល់ខ្លួន និងម៉ាកផលិតផល/សេវារបស់ដៃគូពាណិជ្ជកម្ម។ គោលបំណងចំបងលើផ្នែកឌីជីថលនេះ គឺដើម្បីរក្សាទំនាក់ទំនង និងផ្សាភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងទៅនឹង អ្នកប្រើប្រាស់ចុងក្រោយដែលបច្ចុប្បន្នយើងម្នាក់ៗចំណាយពេលច្រើនលើទូរស័ព្ទ ដើម្បីទំនាក់ទំនង និងការកម្សាន្តផ្សេងៗនៅលើប្រព័ន្ធឌីជីថល។
យោងតាមសេចក្តីប្រកាសរបស់និយ័តករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា បានឲ្យដឹងថា ចំនួនទូរស័ព្ទ ដែលអាចប្រើអ៊ីនធើណិតបានមានប្រមាណជាង 10,7លានគ្រឿងនៅឆ្នាំ2017 ពោលគឺកើនឡើងប្រមាណ 33,77ភាគរយធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ ចំពោះទូរលេខនៃអ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិត នៅក្នុងឆ្នាំ 2017 ដដែលនេះមានចំនួន 8,5លាន ដែលចំនួននេះកើនឡើង 500,000អ្នក បើប្រៀបធៀបទៅនឹងឆ្នាំមុន។
លោក Mervyn Cheo ស្ថាបនិក និងនាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន ហ្វីបៀស ឥណ្ឌូចិន (Phibious Indochina) បានថ្លែងថា “នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះប្រជាជនកម្ពុជាពិតជាជឿនលឿនលើផ្នែក បច្ចេកវិទ្យា។ នេះគឺជាឱកាសដែលយើងត្រូវចាប់យកឲ្យបាន។
យើងត្រូវការផ្តោត សំខាន់ ទៅលើជំនាញ និងសម្ថតភាពថ្មីបន្ថែមដើម្បីអភិវឌ្ឍសេវាផ្នែកឌីជីថលថ្មីសម្រាប់ម៉ាក ផលិតផល/សេវារបស់អតិថិជន ដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងកាន់តែប្រសើរ ជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ ចុងក្រោយជាក់ស្តែងដូចជាការផ្សព្វផ្សាយ និងកម្សាន្តជាបែបឌីជីថល កម្មវិធីសេវាហិរញ្ញវត្ថុ និងការទិញទំនិញលើទូរស័ព្ទដៃជាដើម”។
លោកបានបន្ថែមទៀតថា ក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ថ្មីៗនេះបានប្រកាសថា នៅឆ្នាំ 2023 ក្រសួងនឹងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរប្រទេសមួយនេះឲ្យទៅជាសេដ្ឋកិច្ចឌីជីថល មានន័យថា ចំណែកដ៏ធំនៃប្រជាជននឹងប្តូរទៅប្រើឧបករណ៍ឌីជីថល ដោយមានសមត្ថភាព ប្រើបច្ចេកវិទ្យាទំនើបដើម្បីធ្វើឲ្យជីវិតរស់នៅប្រចាំ និងការងាររបស់ខ្លួនមានភាព ងាយស្រួល។
នេះជាផ្នែកមួយនៃការជំរុញរបស់រដ្ឋាភិបាលដើម្បីបំពេញការផ្លាស់ប្តូរទៅជា សេដ្ឋកិច្ចឌីជីថលក្នុងរយៈពេល 5ឆ្នាំខាងមុខនេះដើម្បីប្រកួតប្រជែងនឹងប្រទេសសមាជិក អាស៊ាន។
លោកបានបន្តទៀតថា “ការអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងឆាប់រហ័ស និងការផ្លាស់ប្តួរឥតឈប់ឈរ នៃផ្នែកឌីជីថល យើងជឿថាគ្រប់ម៉ាកផលិតផល/សេវា មិនអាចធ្វេសប្រហែស បាននោះទេ សូម្បី 1វិនាទីចំពោះគូប្រកួតប្រជែងថ្មីៗ យុទ្ធសាស្ត្រថ្មី និងអ្វីដែលបង្កើតឡើងថ្មីផងដែរ។ ហ្វីបៀស (Phibious) មានវត្តមាន 16 ឆ្នាំនៅក្នុងតំបន់នេះ ហើយយើងបានឃើញការ ផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័សរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្នានឆ្នាំនេះ។
ដើម្បីឆ្លើយតប ទៅនឹងការផ្លាស់ប្តូរនេះ យើងបានត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេចដោយសម្រប និងបង្កើតគំនិត ច្នៃប្រឌិតដើម្បីជាប្រយោជន៍ដ៏ពិសេសជាងគេសម្រាប់អតិថិជនរបស់យើង។ ការផ្លាស់ប្តូរនេះគឺជាជំហានមួយទៀតដើម្បីបង្ហាញនូវការទទួលស្គាល់លើការវិវឌ្ឍ នាសម័យ ឌីជីថល ដូចនាពេលសព្វថ្ងៃ។
លោក Jimmy Lim នាយកប្រតិបត្តិប្រចាំតំបន់ និងគ្រប់គ្រងផ្នែកឌីជីថល ក៏បានថ្លែងក្នុងកម្មវិធីនោះថា ”ជាមួយនឹងភាពរីកដុះដាលលើផ្នែកឌីជីថល វាក៏បានក្លាយជា ផ្នែកស្នូលសម្រាប់គ្រប់វិស័យដែលនឹងនាំមកនូវភាពជោគជ័យនៃអាជីវកម្មដោយផ្អែកលើការអនុវត្ត និងជំនាញក្នុងសម័យឌីជីថលនេះ។ បន្ថែមលើសពីនេះទៅទៀត ការ ផ្លាស់ប្តូរនេះតម្រូវឲ្យមានការពួតដៃគ្នា និងផ្តល់ការគាំទ្រដោយដើម្បីទទួលបានប្រសិទ្ធ ភាពដ៏គួរឲ្យកត់សម្គាល់។”
លោកបានបន្ត “យើងពិតជាមានការព្រួយបារម្ភលើការធ្លាក់ចុះនៃបណ្តាមុខជំនួញ ជាច្រើន។ ឌីជីថលពិតជាសំខាន់សម្រាប់គ្រប់មុខជំនួញលើការពង្រឹង និងជំរុញឲ្យម៉ាក របស់ខ្លួនក្លាយជាម៉ាកនាំមុខគេ។ ជាក់ស្តែងម៉ាកផលិតផល/សេវាក៏ត្រូវប្រកួតប្រជែង នឹងខ្លួនឯង ដើម្បីបន្តការអនុវត្ត និងស្វែងរកបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលឈានមុខគេថ្មីៗ ដើម្បីរក្សាជំហរនៅក្នុងទីផ្សារដែលពោរពេញដោយដៃគូរប្រកួតប្រជែង។”
នៅក្នុងឆ្នាំថ្មីៗនេះ ហ្វីបៀស (Phibious) បានបង្កើតប្រព័ន្ធឌីជីថលថ្មីនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា និងនៅទូទាំងតំបន់ឥណ្ឌូចិនដូចជាដំណោះស្រាយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមរយៈ Programmatic Advertising Solutions និង Performance Marketing។
នាពេលថ្មីៗនេះ ហ្វីបៀស (Phibious) បានចាប់ដៃគូសហការជាមួយក្រុមហ៊ុន Westec Media Limited (WML) ដែលជាក្រុមហ៊ុននៅពីក្រោយការបង្កើតកម្មវិធីកម្សាន្ត ផ្នែកឌីជីថលដ៏សម្បូរបែបដូចជា JaikonTV និង Foodbuzz ដើម្បីជាដំណោះស្រាយ ផ្នែកឌីជីថលសម្រាប់ម៉ាកផលិតផល/ សេវានានាដើម្បីភ្ជាប់សារផលិតផលរបស់ខ្លួនទៅកាន់អតិថិជនគោលដៅជាង1លាននាក់៕ ដោយសហការ
ចែករំលែកព័តមាននេះ