រាជធានីភ្នំពេញ ៖ នៅដើមខែកក្កដាឆ្នាំ២០១៦ ហត្ថាកសិករ លីមីតធីត ទទួលបានវិញ្ញាបនបត្រ «គោលការណ៍ការពារអតិថិជន» ជាផ្លូវការពី Smart Campaign បន្ទាប់ពីគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុឈានមុខគេមួយនេះ បានបំពេញគ្រប់គោលការណ៍ទាំងប្រាំពីរ ក្នុងលក្ខខណ្ឌស្តង់ដារនៃការថែរក្សាអតិថិជន ។ គម្រោងនេះ ទទួលបានការគាំទ្រមូលនិធិពីទីភ្នាក់ងារអភិវឌ្ឍន៍បារាំង (AFD) ក្រោមការអនុវត្តគម្រោងដោយសមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា (CMA) ។
គោលការណ៍ការពារអតិថិជនធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណងដើម្បីរួមចំណែកថែរក្សាស្ថិរភាពវិស័យហិរញ្ញវត្ថុ លើកស្ទួយក្នុងការផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ និងកាត់បន្ថយហានិភ័យផ្សេងៗ ព្រមទាំងការពារអតិថិជនឲ្យចៀសផុតពីបំណុលវ័ណ្ឌ.ក ។
លោកស្រី Isabelle Barrès នាយកនៃ Smart Campaign បានសម្តែងការអបអរសាទរយ៉ាងស្មោះអស់ពីចិត្ដចំពោះបុគ្គលិក និងថ្នាក់គ្រប់គ្រងគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ហត្ថាកសិករ លីមីតធីត ទាំងអស់ ដែលបានលះបង់អស់ពីកម្លាំងកាយចិត្ត ក្នុងការបំពេញទៅតាមសូចនាករដែលគម្រោនេះបានកំណត់ ប្រកបដោយឆន្ទះខ្ពស់ចំពោះអតិថិជនរបស់ខ្លួន។ សកម្មភាពទាំងអស់នេះ វាបានបង្ហាញឱ្យឃើញពីការយកចិត្តទុកដាក់លើការការពារអតិថិជន ដែលជាកត្តាជោគជ័យដ៏សំខាន់មួយចំពោះហត្ថាកសិករ និងជាគំរូល្អនៃការអភិវឌ្ឍថ្មីមួយទៀតសម្រាប់ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុ ។
វិញ្ញាបនបត្រ «គោលការណ៍ការពារអតិថិជន»របស់Smart Campaignនេះ ទទួលស្គាល់ជាសាកល និងផ្តល់ជូនគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុដែលបានផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុទៅដល់ប្រជាពលរដ្ឋដោយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវសូចនាករចំនួនជាង៩០នៃគោលការណ៍ការពារអតិថិជនទាំងប្រាំពីររួមមានការបង្កើតផលិតផល និងផ្តល់សេវាកម្មសមស្រប ការពារបំណុលវ័ណ្ឌ.ក តម្លាភាព ទំនួលខុសត្រូវលើតម្លៃ ភាពស្មើគ្នា និងការគោរពចំពោះអតិថិជន ឯកជនភាពនៃព័ត៌មានអតិថិជន និងយន្តការដោះស្រាយការរអ៊ូរទាំ ។
ប្រធានអគ្គនាយកគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ហត្ថាកសិករ លីមីតធីត លោកឧកញ៉ា ហួត អៀងតុង បានថ្លែងថា៖«ការការពារអតិថិជន ជាកត្តាចម្បងដែលយើងតែងតែបាននិងកំពុងយកចិត្តទុកដាក់ ប៉ុន្តែការសម្រេចគោលដៅទទួលបានវិញ្ញាបនបត្រនេះ មានន័យយ៉ាងច្បាស់ថា ការការពារអតិថិជនរបស់គ្រឹះស្ថានយើងត្រូវបានទទួលស្គាល់ជាសាកល ។ យន្តការទាំងនេះ ហត្ថាកសិករបានបន្តអនុវត្តរៀងរាល់ថ្ងៃដើម្បីធ្វើឲ្យកាន់តែប្រសើរឡើងផ្នែកសេវាហិរញ្ញវត្ថុឈានមុខគេ» ។ លោកបានបន្ថែមទៀតថា៖« ខ្ញុំសូមកោតសរសើរឥតឧបមាចំពោះការខិតខំប្រឹងប្រែងសហការគ្នាជាធ្លុងមួយរបស់បុគ្គលិកហត្ថាកសិករ លីមីតធីត ទាំងអស់ប្រកបដោយការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ឈានទៅសម្រេចបាននូវវិញ្ញាបនបត្រដែលផ្តល់កិត្យានុភាពដល់ស្ថាប័ន ។ភាពជោគជ័យនេះជាកំណត់ត្រាប្រវតិ្តសាស្ដ្រ ថ្មីមួយបន្ថែមទៀតរបស់ហត្ថាកសិករក្នុងការបង្ហាញឲ្យអតិថិជន សាធារណជន និងម្ចាស់ទុនិក មានទំនុកចិត្តកាន់តែខ្លាំងចំពោះស្ថាប័ន ក្នុងការថែរក្សាអតិថិជនប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវខ្ពស់ ។ វិញ្ញាបនបត្រនេះ ទើបតែបានផ្តល់ជូនដល់គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុប្រាំមួយទេនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា រួមទាំងហត្ថាកសិករ លីមីតធីតផងដែរ ស្របពេលដែលគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងៗទៀតកំពុងតែព្យាយាមខំប្រឹងប្រែង បំពេញតាមលក្ខខណ្ឌដែលគម្រោងនេះតម្រូវ» ។
សូមបញ្ជាក់ថា គិតត្រឹមថ្ងៃទី៣០ខែមិថុនាឆ្នាំ២០១៦កន្លងទៅថ្មីៗនេះ ហត្ថាកសិករមានការិយាល័យប្រតិបត្តិចំនួន១៥៣ការិយាល័យនៅទូទាំងប្រទេស និងមានម៉ាស៊ីនអេធីអឹម១២៣កន្លែងគ្រប់ខេត្តក្រុង ។ សមតុល្យឥណទានជាង៣៩៤លានដុល្លារអាមេរិក ដែលមានអតិថិជនប្រាក់កម្ចីចំនួនជាង១១ម៉ឺននាក់ និង មានសមតុល្យប្រាក់បញ្ញើ-សន្សំជាង២៩៦លានដុល្លារអាមេរិក និងមានអតិថិជនកំពុងដាក់ប្រាក់បញ្ញើជាង២២ម៉ឺននាក់ ។ ជាមួយគ្នានេះ ហត្ថាកសិករមានទ្រព្យសកម្មសរុបចំនួនជាង៥១៧ លានដុល្លារអាមេរិក ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ