រាជធានីភ្នំពេញ ៖ បន្ទាប់ពីទទួលជោគជ័យលើទីផ្សារស្មាតហ្វូន កាមេរ៉ាភ្លោះ ស៊េរីថ្មីបំផុត Huawei GR5 ឆ្នាំ2017 ក្រុមហ៊ុន Huawei បានប្រារព្ធកម្មវិធីជុំជួបពិសេស ថ្លែងអំណរគុណដល់មិត្តអ្នកសារព័ត៌មាន និងដៃគូរសហការនៅភោជនីយដ្ឋាន Moon Light កាលពីថ្ងៃទី២១ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៦ ។ កម្មវិធីជប់លៀងដ៏ពិសេសនេះ រួមមានវត្តមានតារាចម្រៀង តារាបង្ហាញម៉ូតល្បីៗ មិត្តអ្នកសារព័ត៌មាន ជាងថតរូបអាជីព ក្រុមការងារ Huawei និងដៃគូរសហការសរុបជាង៧០នាក់ ក្រោមភោជនីយអាហារដ៏ឆ្ងាញ់ពិសេសនៃកម្រគ្រួសារ Huawei ។
លោក ថង សារី ប្រធានផ្នែកចែកចាយស្មាតហ្វូន Huawei ប្រចាំប្រទេសកម្ពុជាបានថ្លែងថា គោលបំណង នៃការបង្កើតកម្មវិធីជុំជួបនេះឡើង ដើម្បីថ្លែងអំណរអរគុណយ៉ាងជ្រាលជ្រៅចំពោះការគាំទ្ររបស់អតិថិជន ដៃគូរសហការ តារាចម្រៀង តារាម៉ូដែល និងជាពិសេសមិត្តអ្នកសារព័ត៌មាន ជាងថតរូបអាជីព និង ក្រុមការងារ Huawei ដែលបានជួយជំរុញឲ្យក្រុមហ៊ុន Huawei មានការរីកចំរើនជាលំដាប់ រហូតអាចគ្រងដំណែងលេខ១ ជាក្រុមហ៊ុនផលិតទូរស័ព្ទ ប្រើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Android ទទួលបានប្រាក់ចំណេញខ្ពស់ជាងគេបំផុតក្នុងពិភពលោក ក្នុងត្រីមាសទីបី ឆ្នាំ២០១៦ នេះ ។
«រីករាយបុណ្យគ្រីស្តម៉ាស និងអបអរបុណ្យឆ្លងឆ្នាំសកល ក្រុមហ៊ុន Huawei សូមផ្តល់រង្វាន់ធំ Huawei GR 2017, GR5 និង GR5 mini រួមទាំងរង្វាន់ និងកាដូជាច្រើនដល់មិត្តអ្នកសារព័ត៌មាន និងដៃគូសហការ ដែលមានវត្តមាននៅទីនេះ» ។ លោក ថង សារី មានប្រសាសន៍ថា «ឆ្នាំថ្មីៗ រួមគ្នាជាថ្មីជាមួយ Huawei ដើម្បីភាពជោគជ័យថ្មី» ។
លោក ហ៊ឹម វិចិត្រ អ្នកយកព័ត៌មានប្រចាំទស្សនាវដ្តីអង្គរធំ ដែលទទួលបានរង្វាន់ធំ គឺ Huawei GR5 ស៊េរីថ្មីឆ្នាំ២០១៧ ក្រោយពីការចាប់ឆ្នោតផ្តល់សំណាងរបស់ថ្នាក់ដឹកនាំ Huawei បានឲ្យដឹងថា «ខ្ញុំពិតជាមាន ភាពរំភើបរីករាយណាស់ ដែលខ្ញុំបានទទួលបានរង្វាន់ពិសេសបែបនេះ។ ខ្ញុំពិតជាមានមោទនភាពធ្វើការជាមួយក្រុមហ៊ុន Huawei ពីព្រោះតម្លៃការងាររបស់ខ្ញុំត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយក្រុមហ៊ុន Huawei។
កញ្ញា ចរិយា អ្នកយកព័ត៌មានប្រចាំទូរទស្សន៍ហង្សមាសថា «សូមជូនមេដៃដល់ Huawei សម្រាប់ការផ្ដួចផ្ដើមកម្មវិធីជួបជុំដ៏ពិសេសនេះឡើង ។ ចង់និយាយថា ក្រុមហ៊ុននេះ មិនត្រឹមតែយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះអតិថិជនរបស់ខ្លួនបានល្អប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែសម្រាប់មនុស្សជុំវិញ ជាពិសេសគឺអ្នកសារព័ត៌មានតែម្តង»។
គួររំលឹកថា ក្រុមហ៊ុន Huawei គឺជាក្រុមហ៊ុនដែលតែងតែគោរព និងឲ្យតម្លៃរាល់កិច្ចការ និងស្នាដៃរបស់ មនុស្សគ្រប់រូប ។ នេះជាមូលហេតុដែលក្រុមហ៊ុន Huawei មានកិត្តិយសដ៏ល្អ និងល្បីល្បាញនៅក្នុងទីផ្សារកម្ពុជា ខណៈពេលដែលផលិតផល និងគុណប្រយោជន៍របស់ផលិតផលតែងតែអនុលោមទៅតាមគោលការណ៍ ម៉ាកសញ្ញារបស់ខ្លួន៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ