ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

យុទ្ធនាការ «ការ​គាំទ្រ​ដ៏​ល្អ​ឯក​» របស់​ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ ABC ប្រមូល​ថវិកា​បាន​សរុប ១០​ ម៉ឺន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​ការ​ស្ដារ​ឡើង​វិញ នៃ​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា តាម​រយៈ​អង្គការ People In Need

7 ខែ មុន

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ ថ្ងៃ​ទី​ ១៣ ខែមករា ឆ្នាំ​ ២០២២ ក្នុងអំឡុងពេល​ជាង ៦ ​ស​ប្តា​ហ៍…

រាជធានី​ភ្នំពេញ ​៖ ថ្ងៃ​ទី​ ១៣ ខែមករា ឆ្នាំ​ ២០២២ ក្នុងអំឡុងពេល​ជាង ៦ ​ស​ប្តា​ហ៍ គិត​ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី ១៥ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុន ស្រា​បៀរ ABC បាន​អំពាវនាវ​ដល់​សាធារណជន​ពលរដ្ឋ​កម្ពុជា ឲ្យ​ចូលរួម​ក្នុង​យុទ្ធនាការ​សំខាន់​មួយ ដើម្បី​ទប់ស្កាត់ និង​បង្ការ​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​-១៩ និង​ចូលរួម​ចំណែក​ក្នុង​ការ​ស្ដារ​ឡើង​វិញ​នៃ​សេដ្ឋកិច្ច​កម្ពុជា​ ។ ដំណើរការ​នៃ​យុទ្ធនាការ​នេះ​គឺ រាល់ពេល​ដែល​អតិថិជន​ចុច​គាំទ្រ​ដល់​ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ ABC ក្រុមហ៊ុន​នឹង​បរិច្ចាគ​ទឹកប្រាក់ ១​ ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក ដល់​អង្គការ People in Need (PIN) ដែល​ជា​អង្គការ​អន្តរជាតិ​មាន​ទីស្នាក់ការ​កណ្តាល​នៅ​សាធារណរដ្ឋ​ឆែក ដែល​មាន​ប្រតិបត្តិការ​នៅ​ជាង​ ៣០ ​ប្រទេស​ រួម​ទាំង​ប្រទេស​កម្ពុជា​ផង​ដែរ​ ។ យុទ្ធនាការ​នេះ​បាន​សម្រេច​ដល់​គោលដៅ​ហើយ គឺ​ក្រុមហ៊ុន​បាន​បរិច្ចាគ​ជា​ទឹកប្រាក់​ចំនួន ១០ ​ម៉ឺន​ដុល្លារ ដែល​ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​ចំនួន​នៃ​ការ​ចុច​គាំទ្រ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​កម្ពុជា​ ។

លោក Loic de Laubriere នាយក​ផ្នែក​ទីផ្សារ​នៃ​ក្រុមហ៊ុន ហ៊ិ​ន​នី​គែន ខេ​ម​បូ​ឌា បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា ​៖ «​យើង ពិតជា​មាន​សេចក្ដី​រីករាយ​ជា​ក្រៃ​លែង ដែល​ឃើញ​សាធារណជន​ចូលរួម​គាំទ្រ​យុទ្ធនាការ «ការ​គាំទ្រ​ដ៏​ល្អ​ឯក​» របស់ ស្រា​បៀរ ABC និង​អង្គការ PIN ​។ ជំងឺ​កូ​វី​ដ​-១៩ បាន​បង្ក​ផល​ប៉ះពាល់​យ៉ាង​ខ្លាំង​ដល់​មនុស្ស​ជា​ច្រើន ដូច្នេះ​ជាមួយនឹង​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​នេះ យើង​សង្ឃឹមថា អាច​ជួយ​ដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ និង​អាជីវកម្ម​មួយ​ចំនួន ឱ្យ​ចាប់ផ្តើម​សា ជា​ថ្មី​ឡើង​វិញ ​។ វា​សំខាន់​ណាស់​ដែល​យើង​ត្រូវ​ចង​ចាំ​ថា ការ​គាំទ្រ​នេះ​គឺជា​ការ​បន្ដ​អនុវត្ត​វិធានការ​សុវត្ថិភាព​ដើម្បី​បង្ការ​ជំងឺ កូ​វី​ដ​-១៩ និង​ងើបឡើង​វិញ​ពី​ជំងឺ​រាតត្បាត​នេះ​ជាមួយ​គ្នា​» ។

ថវិកា​ដែល​រៃ​អង្គាស​បាន មួយ​ចំណែក​ធំ​នឹង​ត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​កម្មវិធី​បណ្តុះបណ្តាល​បច្ចេកទេស​និង​វិជ្ជាជីវៈ (TVET) របស់ PIN នៅ​ព្រះរាជាណាចក្រ​ក​ម្ពូ​ជា ដើម្បី​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​ពលរដ្ឋ​កម្ពុជា​ដែល​មាន​ជីវភាព​ខ្វះខាត មានឱកាស​ទទួល​បានការ​ងារ និង​អភិវឌ្ឍ​កម្រិតជីវភាព​របស់​គាត់​ ។ អង្គការ PIN ក៏​នឹង​ចែកចាយ​ថវិកា​មួយ​ចំណែក​ទៀត​សម្រាប់​ជួយ​សហគ្រាស ធុន​តូច​និង​មធ្យម (SMEs) នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​មាន​លទ្ធភាព ស្តារ​មុខរបរ​អាជីវកម្ម​របស់​ខ្លួន​ពី​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​នៃ​វិបត្ដិ​សេដ្ឋកិច្ច​ដែល​បណ្តាល​មក​ពី​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​-១៩ ។

លោក Lukas Laube នាយក​អង្គការ PIN ប្រចាំ​ប្រទេស​កម្ពុជា បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា​ ៖ «​យុទ្ធនាការ​នេះ គឺជា​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​ដ៏​ល្អ​មួយ ដែល​បង្ហាញ​ពី​កិច្ចសហការ​តាម​រយ​:​ភាព​ជា​ដៃគូ ដើម្បី​បុព្វហេតុ​ល្អ គឺ​លើកកម្ពស់ ការ​អនុវត្ត​វិធានការ​សុវត្ថិភាព​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​-១៩ និង​គាំទ្រ​ដល់​ការ​ស្តារ​ឡើង​វិញ​នូវ​សេដ្ឋកិច្ច​របស់​ប្រទេស​កម្ពុជា​» ​។

ដើម្បី​ស្វែង​យល់​បន្ថែម​អំពី​យុទ្ធនាការ​នេះ ឬ​ទទួល​បាន​ព័ត៌មាន​ថ្មី​ៗ​ចុង​ក្រោយ​ពី​ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ ABC សូម​ចូល​ទៅ​កាន់​ ៖Website: https://abcbeerkh.com
Facebook: www.facebook.com/ABC.ExtraStoutCambodia
Instagram: https://www.instagram.com/abcbeer.cambodia/
Youtube: https://www.youtube.com/c/ABCBeerCambodia

ព័ត៌មាន​អំពី​ក្រុមហ៊ុន​ហ៊ិ​ន​នី​គែន ខេ​ម​បូ​ឌា
ក្រុមហ៊ុន​ហ៊ិ​ន​នី​គែន ខេ​ម​បូ​ឌា – មានឈ្មោះ​ដើម ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ​កម្ពុជា​លីមីត​ធី​ត (CBL) គឺជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ ក្រុមហ៊ុន​ហ៊ិ​ន​នី​គែន ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ​ដ៏​ធំ​លំដាប់​ពិភពលោក​ ។ ក្រុមហ៊ុន​ចាប់ផ្តើម​បើក​ប្រតិបត្តិការ អាជីវកម្ម​ក្នុង​ព្រះរាជាណា ចក្រ​កម្ពុជា​នៅ​ឆ្នាំ​ ១៩៩៤ ដែល​ជា​ការ​បណ្ដាក់ទុន​រួម​គ្នា​រវាង​ក្រុមហ៊ុន អាស៊ី​ប៉ា​ស៊ី​ហ្វិ​ច ប៊ែ​វើ​រី លីមីត​ធី​ត និង​ក្រុមហ៊ុន ប្រូ​ហ្គ្រេ​ស​នាំ​ចេញ​-​នាំ​ចូល មុន​ពេល​ក្លាយជា​ក្រុមហ៊ុន​ហ៊ិ​ន​នី​គែន ១០០% នៅ​ឆ្នាំ ​២០១៤​ ។ ក្រុមហ៊ុន​មាន​បុគ្គលិក​សរុប​ប្រមាណ ៧០០​ នាក់​ដែល​កំពុង​បម្រើ​ការងារ​ ។ ជា​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត ផ្សព្វផ្សាយ និង​ចែកចាយ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​នូវ​ស្រា​បៀរ​អន្ដរជាតិ ព្រមទាំង​ស្រា​បៀរ​ក្នុងស្រុក ដូច​ជា ស្រា​បៀរ Heineken®, Tiger, Tiger Crystal, ABC អិ​ច​ស្ត្រា​ស្តោ​ត​, Anchor, Anchor White និង Gold Crown ជាដើម ដែល​ផលិត​តាម​ស្ដង់ដារ​អន្ដរជាតិ​ដែល​មាន​ប្រភព​ពី​ប្រទេស​ហូ​ឡង់​ ។ យើង​ប្រកាន់​គោលការណ៍​រក្សា​និរន្ដរភាព​សម្រាប់​មនុស្សជាតិ ភព​ផែនដី និង​វិបុលភាព នៅ​ក្នុង​អាជីវកម្ម​របស់​យើង ដើម្បី​ឆ្ពោះទៅ​កាន់ “Brew a Better Cambodia” ។

ព័ត៌មាន​អំពី​អង្គការ People In Need
អង្គការ People In Need ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៩២ នៅ​សាធារណរដ្ឋ​ឆែក ជា​អង្គការក្រៅរដ្ឋាភិបាល​អន្ដរជាតិ​មិន​ស្វែងរក​ប្រាក់​ចំណេញ បង្កើត​ឡើង​ដោយ​ឈរ​លើ​គោលការណ៍​នៃ មនុស្សជាតិ សេរីភាព សមភាព និង​សាមគ្គីភាព ​។ បច្ចុប្បន្ន​នេះ អង្គការ​បាន​ដំណើរការ​នៅ​ជាង ៣០​ប្រទេស ដោយ​ផ្តល់​ជំនួយ​មនុស្សធម៌​ភ្លាម​ៗ​ដល់​ជន​ក្រីក្រ​និង​ជន​ងាយ​រង​គ្រោះ​បំផុត គាំទ្រ​ការ​អប់រំ​កុមារ និង​គាំទ្រ​សកម្មជន​សិទ្ធិ​មនុស្ស ​។

សូម​បញ្ជាក់​ផង​ដែរ​ថា យុទ្ធនាការ «ការ​គាំទ្រ​ដ៏​ល្អ​ឯក​» គឺ​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង​ដោយ​ការ​សហការ​រវាង​ក្រុមហ៊ុនស្រា​បៀរ Heineken និង​អង្គការ People in Need (PIN) ដើម្បី​អនុវត្ត​វិធាន​បង្ការ​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​-១៩ ​។ កិច្ចសហការ​រួម​គ្នា​នេះ​អង្គការ People in Need (PIN) មិន​មានការ​ពាក់ព័ន្ធ​ក្នុង​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល​ស្រា​បៀរ​នោះ​ទេ​ ។ គោលដៅ​តែ​មួយ​គត់​ក្នុង​កិច្ចសហការ​នេះ​គឺ​ដើម្បី​ចូលរួម​ចំណែក​ក្នុង​យុទ្ធនាការ «​ការ​គាំទ្រ​ដ៏​ល្អ​ឯក​» តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ ៕ ដោយ​សហការ