យុទ្ធនាការបញ្ចេញផលិតផលស្រាបៀរកម្ពុជារូបរាងថ្មីទៅលើទីផ្សារបានចាប់ផ្តើម ដោយទទួលការបញ្ជាទិញលើសពីផែនការកំណត់
- ភ្នំពេញ
រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៩ ៖ បុគ្គលិកគ្រប់ផ្នែក និងថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ…
រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៩ ៖ បុគ្គលិកគ្រប់ផ្នែក និងថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ…
រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៩ ៖ បុគ្គលិកគ្រប់ផ្នែក និងថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស ប្រមាណជា ៣០០ នាក់ បានចេញយុទ្ធនាការលក់ផលិតផលស្រាបៀរកម្ពុជា រូបរាងថ្មី ទៅលើទីផ្សារហើយនៅថ្ងៃនេះ ដោយចាប់ផ្តើមពីរាជធានីភ្នំពេញ ជាជំហានដំបូងជាមួយការបន្ថែមជូនកាដូ ពិសេសជាច្រើនរាល់ការកុម្ម៉ង់ទិញក្នុងថ្ងៃនេះដល់ថ្ងៃស្អែកនៅទីគោលដៅ ៤០ តំបន់ផ្សេងគ្នា ដើម្បីលើកទឹកចិត្តអតិថិជន ដែលជាវក្នុងចំនួនច្រើន ។
លោកឧកញ្ញ៉ា លាង ពៅ (ភីធើរ) អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស បានមានប្រាសាសន៍ ថា «យុទ្ធនាការនេះធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណងផ្តល់ភាពងាយស្រួលបន្ថែមដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ផ្ទាល់ដែលជាអតិថិជនស្រាបៀរកម្ពុជា ងាយស្រួលរកទិញបាននូវស្រាបៀរកម្ពុជារូបរាងថ្មីនេះ គ្រប់ទីកន្លែងដែលពួកគេមានកម្មវិធីជួបជុំ ឬ ជប់លៀងជាមួយក្រុមគ្រួសាររបស់ពួកគេ» ។
លោកបន្តទៀតថា «ចំណែកឯនៅតាមខេត្តក្រុងផ្សេងទៀត យើងបានបញ្ជូនទំនិញរបស់យើងជាច្រើនម៉ឺនកេស ទៅដល់ដៃគូចែកចាយរបស់យើងហើយនៅថ្ងៃនេះ ដូច្នេះអតិថិជននៅតាមខេត្តក៏អាចចាប់ផ្តើមរកទិញស្រាបៀរកម្ពុជារូបរាងថ្មីនេះបានបណ្តើរៗពីដៃគូចែកចាយផ្តាច់មុខ របស់យើងនៅតាមខេត្តនីមួយៗពីពេលឥឡូវនេះបានហើយ» ។
លោកបណ្ឌិត អ៊ឹម សុធារិទ្ធ ប្រធានផ្នែកលក់ក្រុមហ៊ុន ខ្មែរ ប៊ែវើរីជីស បានបង្ហើបលទ្ធផល នៃចំនួនលក់ផ្ទាល់ទៅដល់ដៃអ្នកចែកចាយបន្ត និងប្រើប្រាស់ផ្ទាស់នូវថ្ងៃដំបូងនេះ គឺលើសឆ្ងាយពីផែនការក្រុមហ៊ុនបានកំណត់សម្រាប់ក្រុមការងាររហូតទៅ ៨០% ឯណោះ ។
លោកបន្ថែមទៀតថា «ចំណែកឯហាងលក់ទំនិញផ្សេងៗ អាហារដ្ឋាន ផ្សារទំនើប និង កន្លែងលក់ភេស្ជៈតូចៗស្ទើរគ្រប់ទីកន្លែងក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ដែលចាប់ផ្តើមមានលក់ស្រាបៀរកម្ពុជារូបរាង ថ្មីនេះ ។
លោកក៏បានរាយរ៉ាប់ការលំបាកមួយចំនួនក្នុងយុទ្ធនាការនេះផងដែរ នោះគឺការបញ្ជាទិញពីអតិថិជនចែកចាយបន្តច្រើនលើសពីការរំពឹងទុករបស់យើង ដូច្នេះធ្វើឱ្យការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ដែលយើងបានត្រៀមមានការយឺតយ៉ាវបន្តិចសម្រាប់ពួកគេ ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ