ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​ ដាក់​ចេញ​យន្តការ​ ៥ ​ចំណុច​ ដើម្បី​ពង្រឹង​ការ​គ្រប់គ្រង ​និង​គាំពារ​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍

2 ខែ មុន
  • ភ្នំពេញ

រាជធានីភ្នំពេញ៖ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​អាណត្តិ​ទី​៧ ដែល​មាន​ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ ​ជា​សេនាធិការ បាន​ដាក់​ចេញ​នូវ​ការ​ពង្រឹង​យន្តការ​គ្រប់គ្រង និង​សេវា​គាំពារ​នៅ​តាម​ប្រទេស​ទទួល​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា​ចំនួន ​៥​ ចំណុច​ ។…

រាជធានីភ្នំពេញ៖ រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា​អាណត្តិ​ទី​៧ ដែល​មាន​ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ ​ជា​សេនាធិការ បាន​ដាក់​ចេញ​នូវ​ការ​ពង្រឹង​យន្តការ​គ្រប់គ្រង និង​សេវា​គាំពារ​នៅ​តាម​ប្រទេស​ទទួល​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា​ចំនួន ​៥​ ចំណុច​ ។ នេះ​បើ​តាម​សៀវភៅ​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​អភិវឌ្ឍន៍​វិស័យ​ការងារ សន្តិសុខ​សង្គម និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​២០២៤-២០២៨ របស់​ក្រសួង​ការងារ និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ ​។

បើ​តាម​សៀវភៅ​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​អភិវឌ្ឍន៍​វិស័យ​ការងារ សន្តិសុខ​សង្គម និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​របស់​ក្រសួង​ការងារ បង្ហាញ​ថា យន្តការ​គ្រប់គ្រង និង​សេវា​គាំពារ​នៅ​តាម​ប្រទេស ទទួល​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា​ចំនួន​ ៥ ​ចំណុច​នេះ រួម​មាន​៖

ទី​១) ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា នឹង​ត្រូវ​បាន​កែ​លម្អ និង​ពង្រីក​មុខងារ ​រួម​មាន​ មុខងារ​តាមដាន​ដំណើរការ​ឯកសារ (Tracking System) និង​មុខងារ​ស្វែងរក​ឈ្មោះ​ទីភ្នាក់ងារ​ជ្រើសរើស​ឯកជន​ស្របច្បាប់ ​។

ទី​២) រៀបចំ​យន្តការ​បង្ការ​ហានិភ័យ នីតិវិធី​សម្រាប់​ជូនដំណឹង ឆ្លើយ​តប​បន្ទាន់ និង​គាំពារ​ដល់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា​នៅ​ពេល​មាន​អាសន្ន នឹង​ត្រូវ​បាន​សិក្សា​រៀបចំ និង​អនុវត្ត​ពេញលេញ​ត្រឹម​ឆ្នាំ​២០២៥​ ។

ទី​៣) របាយការណ៍​ស្តី​ពី​ការ​វាយតម្លៃ​ស្ថានភាព​សិទ្ធិ ផលប្រយោជន៍ សេចក្តី​ថ្លៃថ្នូរ និង​ការ​ទទួល​បាន​ឱកាស​អភិវឌ្ឍ​ខ្លួន និង​គ្រួសារ​នៅ​ប្រទេស​ទទួល ត្រូវ​បាន​ផលិត និង​ផ្សព្វផ្សាយ ជា​ភាសា​ខ្មែរ​និង​ភាសា​អង់គ្លេស ​។

ទី​៤) អត្រា​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា ចេញដំណើរ​ទៅ​ធ្វើការ​នៅ​ប្រទេស ដែល​មាន​គណនី​ធនាគារ​កើនឡើង

និង​ទី​៥) អត្រា​នៃ​ពាក្យបណ្តឹង​របស់​ពលករ ត្រូវ​បាន​ទទួល និង​អន្តរាគមន៍​ដោះស្រាយ​ដោយ​អនុព័ន្ធ​ការងារ​ នៅ​ប្រទេស​ទទួល ក្នុង​រយៈពេល​ ៤៨​ ម៉ោង​ ។

នៅ​ក្នុង​សៀវភៅ​ផែនការ​យុទ្ធសាស្ត្រ​អភិវឌ្ឍន៍​វិស័យ​ការងារ សន្តិសុខ​សង្គម និង​បណ្តុះបណ្តាល​វិជ្ជាជីវៈ​របស់​ក្រសួង​ការងារ​បាន​គូសបញ្ជាក់​ថា ដើម្បី​សម្រេច​បាន​នូវ​សូចនាករ​កម្មវិធី​ចំនួន​៥​នោះ ក្រសួង​បាន​កំណត់​នូវ​ចង្កោម​សកម្មភាព​អាទិភាព​ដូច​ជា ធ្វើ​បច្ចុប្បន្នភាព និង​ពង្រីក​មុខងារ​ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា និង​ប្រមូល​ចងក្រង និង​ផ្សព្វផ្សាយ​របាយការណ៍​ស្ថិតិ ឧត្ត​មា​នុ​វត្ត​ន៍ បទ​ពិសោធន៍ ព្រមទាំង​បញ្ហា​ប្រឈម​ពាក់ព័ន្ធ​និង​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា ​។

ក្នុង​នោះ​រៀបចំ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វផ្សាយ​សង្គម ​សម្រាប់​ជូនដំណឹង​ដល់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា ​នៅ​ពេល​មាន​អាសន្ន ត្រូវ​បាន​រៀបចំ និង​ដំណើរការ​ពេញលេញ​ត្រឹម​ឆ្នាំ​២០២៤ និង​យន្តការ​បង្ការ​ហានិភ័យ​ឆ្លើយ​តប​បន្ទាន់ និង​គាំពារ​ដល់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា ​នៅ​ពេល​មាន​អាសន្ន និង​មូលនិធិ​ សម្រាប់​គាំទ្រ​ដល់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា​ នៅ​ពេល​អាសន្ន និង​ដាក់​ឱ្យ​អនុវត្ត​ត្រឹម​ឆ្នាំ​២០២៤​ ។

លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត​ក្រសួង​ការងារ​ នឹង​ការពារ លើកកម្ពស់​សិទ្ធិ ផលប្រយោជន៍ និង​សេចក្តី​ថ្លៃថ្នូរ​របស់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា និង​គ្រួសារ ព្រមទាំង​ផ្តល់​ឱកាស​ ទទួល​បានការ​អប់រំ​សមរម្យ​ដល់​កូនចៅ​របស់​ពលករ​នៅ​ប្រទេស​ទទួល ​។ ក្នុង​នោះ​ក្រសួង​នឹង​ជួប​សំណេះសំណាល និង​សួរសុខទុក្ខ​ស្វែង​យល់​អំពី​ការ​រស់នៅ និង​លក្ខខណ្ឌ​ការងារ​របស់​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍​កម្ពុជា ​នៅ​ប្រទេស​ទទួល ក៏​ដូច​ការ​បង្រៀន​ភាសារ​ខ្មែរ​ មូលដ្ឋាន​ដល់​កូនចៅ​ពលករ​ផង​ដែរ​ ។

ក្រសួង​ការងារ​នឹង​ចាត់តាំង ឬ​បន្ថែម​អនុព័ន្ធ​ការងារ​អម​ស្ថាន​ឯកអគ្គរាជទូត ស្ថាន​អគ្គ​កុងស៊ុល ស្ថាន​កុងស៊ុល និង​តំណាង​អចិ​ន្ត្រៃ​យ៏​របស់​ទីភ្នាក់ងារ​បញ្ជូន​ពលករ រួម​ជាមួយ​តំណាង​សមាគម​ ទីភ្នាក់ងារ​ជ្រើសរើស​ឯកជន​កម្ពុជា និង​បង្កើត​ម​ជ្ឃ​មណ្ឌល​គាំពារ​ពលករ​ទេសន្តរប្រវេសន៍ នៅ​តាម​បណ្តា​ប្រទេស​ទទួល​ទៅ​តាម​ការ​ចាំបាច់​ ៕ អត្ថបទសហការ