នៅថ្ងៃនេះ ធនាគារ ANZ Royal បានប្រារព្ធជាផ្លូវការខួប១០ឆ្នាំនៃប្រតិបត្តិការនៅប្រទេសកម្ពុជា ។ ក្នុងអំឡុងពេលកន្លងមកនេះ ធនាគារ ANZ Royal បានភ្ជាប់អតិថិជននៅក្នុងតំបន់ និងបង្កើតក្រុមបុគ្គលិកដ៏រឹងមាំ ក៏ដូចជាពង្រឹងសមត្ថភាពផ្នែកផលិតផល និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ។
លោក Mike Smith នាយកប្រតិបត្តិនៃធនាគារ ANZ Group បាននិយាយក្នុងកម្មវិធីថា វត្តមានរបស់យើងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា គឺជាផ្នែកដ៏សំខាន់នៃយុទ្ធសាស្ត្របណ្តាញទំនាក់ទំនងមហាតំបន់របស់ធនាគារ ANZ ។ ជាមួយនឹងបណ្តាញទំនាក់ទំនងរបស់យើងធនាគារ ANZ Royal ដើរតួនាទីដ៏សំខាន់ ដើម្បីជួយជំរុញអាជីវកម្មនៅប្រទេសកម្ពុជា ក្នុងការចាប់យកឱកាសល្អៗពីការរីកចម្រើនលើផ្នែកពាណិជ្ជកម្ម ការវិនិយោគ និងលំហូទុនក្នុងតំបន់អាស៊ាន ។
លោក Smith បានបន្ថែមថា ការរីកចម្រើនរបស់យើងក្នុងរយៈពេល១០ឆ្នាំ បាននាំឱ្យធនាគារ ANZ Royal ក្លាយជាធនាគារពាណិជ្ជធំទីបួនក្នុងចំណោមធនាគារនៅប្រទេសកម្ពុជា ។ នេះឆ្លុះបញ្ចាំងពីគុណភាព និងទំនុកចិត្តដែលយើងបានផ្តល់ជូនអតិថិជន និងសហគមន៍របស់យើង ។
នៅឆ្នាំ២០០៥ ធនាគារ ANZ Royal បានចូលមកទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជា ក្នុងគោលបំណងក្លាយជាធនាគារឈានមុខ និងជាធនាគារដែលមានកិត្តិនាមប្រកបដោយទំនុកចិត្តខ្ពស់ មានភាពងាយស្រួល សេវាកម្មដ៏ល្អ និងផ្តល់ជូននូវដំណោះស្រាយដែលប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត ។ ក្នុងឆ្នាំទីមួយ នៃប្រតិបត្តិការធនាគារ ANZ Royal បានទាក់ទាញអតិថិជនច្រើនជាង២៧.០០០នាក់ ដែលក្នុងចំណោមនោះ១ភាគ៣មិនធ្លាប់បានប្រើប្រាស់សេវាធនាគារពីមុន ។
លោក Grant Knuckey នាយកប្រតិបត្តិនៃធនាគារ ANZ Royal បាននិយាយថា ចាប់តាំងពីឆ្នាំ២០០៥ មកដល់ថ្ងៃនេះ ធនាគារ ANZ Royal មិនត្រឹមតែជាធនាគារមួយនៅលើទីផ្សារប៉ុណ្ណោះទេ យើងក៏បានព្យាយាមប្រឹងប្រែង ដើម្បីក្លាយជាដៃគូសម្រាប់អតិថិជនទាំងអស់ដែលស្វែងរកសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ ។ យើងហ៊ានធ្វើអ្វីដែលមានភាពខុសប្លែកពីគេ ប្តេជ្ញាចិត្តធ្វើតាមស្តង់ដាអន្តរជាតិ និងនាំវិស័យទាំងមូលឱ្យកាន់តែប្រសើរ ។
លោក Knuckey បន្តទៀតថា បុគ្គលិករបស់យើង គឺជាអាថ៌កំបាំងពីក្រោយភាពជោគជ័យរបស់ធនាគារយើងនៅប្រទេសកម្ពុជា។ យើងប្តេជ្ញាចិត្តបន្តបង្កើនឱកាសក្នុងការបណ្តុះបណ្តាលដែលមានស្តង់ដាអន្តរជាតិ ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ