រាជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ២០ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ ៖ ការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ដែលដឹកនាំដោយកញ្ញា Nooch Homrossukhon ជានាយក ។ ដែលការផ្តើមគំនិតអោយមានការប្រជុំនៃនាយកដ្ឋាននេះជាមួយនឹងលោកអគ្គនាយករងផ្នែកទីផ្សារ នៃក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways គឺលោក Mr. Varong Israsena Na Ayudhaya និង កញ្ញា Tippamas Kaysee ជាអគ្គនាយករងទីផ្សារ និងទេសចរណ៍មកពីក្រុមហ៊ុន Central Department Store Limited Group (CDS) ។ បានធ្វើការណែនាំអោយស្គាល់កម្មវិធីយុទ្ធនាការមួយ “Fly, Meet, Shop” ដែលមានន័យថា «ធ្វើដំណើរតាមយន្តហោះ ជួបជុំគ្នា និងទិញទំនិញ» ដើម្បីជួយជំរុញអោយប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ មីយ៉ាន់ម៉ា និងវៀតណាម ធ្វើការសហការគ្នាចំពោះការធ្វើដំណើរកម្សាន្តអញ្ជើញចូលរួមថ្ងៃក្នុងសន្និសីទការសែតនៅសណ្ឋាគារ Sofitel Phnom Penh Phokeethra រាជធានីភ្នំពេញ ប្រទេសកម្ពុជា ។
បង្កើតភាពជោគជ័យចំពោះ “Fly and Meet Double Bonus” and “Fly and Meet Double Bonus-Redefined” ដែលចាប់ផ្តើមបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ និង ២០១៩ ដែលទទួលបានជោគជ័យជាប់ៗគ្នា ។ ការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ ដែលហៅកាត់ថា TCEB និងក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways បានប្រកាសបន្តពង្រីកយុទ្ធនានេះជាឆ្នាំទី៣ ដែលដំណើរការជាមួយអត្ថប្រយោជន៍ថ្មី និងប្រសើរជាងមុន ដែលបានអញ្ជើញដៃគូរយុទ្ធសាស្ត្រ Central Department Store (CDS) មកសហការជាមួយដើម្បីផ្តល់អភ័យឯកសិទ្ធិធ្វើការសហកាជាមួយអ្នកដំណើរ ស្ថិតក្រោមឈ្មោះថ្មីមួយទៀតថា “Fly, Meet, Shop” ដើម្បីធ្វើអោយយុទ្ធនាការនោះកាន់តែប្រសើរជាងមុនបន្ថែមលើអភ័យឯកសិទ្ធិក្នុងការដើរទិញទំនិញ ហើយទទួលបានផលចំណេញបន្ថែមពីប្រទេសដែលេជាដៃគូទាំង ៤ ។
កញ្ញា Nooch Homrossukhon ដែលជាអគ្គនាយកនៃការប្រជុំ និងផលកម្រៃរបស់ ការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ បានថ្លែងថា ភាពជោគជ័យរបស់យុទ្ធនាការនេះកាលពី ២ ឆ្នាំកន្លងទៅ បានផ្តល់នូវភាពរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំងចំពោះអ្នកដំណើរកម្សាន្តមកពីប្រទេសទាំង ៤ មកកាន់ប្រទេសយើង ។ ដោយមានការជួបជុំចំនួន ៤៤ ដង និងផ្តល់កម្រៃចំណេញដល់អ្នកចូលរួមដល់ទៅ ១០៥៤២ នាក់អញ្ជើញមកពីប្រទេស កម្ពុជា ឡាវ មីយ៉ាន់ម៉ា និងវៀតណាម ទីផ្សារនេះមានការឧបត្ថម្ភដោយ ការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ក្នុងឆ្នាំ២០១៩ ។
យើងកត់សំគាល់ឃើញថា មានការកើនឡើង ១៩ ពីឆ្នាំ ២០១៨ ។ ដោយសារតែមានការរីកចម្រើនខ្លាំងបែបនេះ ការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ និងក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways មានបំណងបង្កើនប្រាក់ចំណេញអោយកាន់តែច្រើន និងផ្តល់បទពិសោធន៍ដល់ប្រទេសដែលជាដៃគូសហការចាប់តាំងពីពេលនេះ និងទៅថ្ងៃអនាគតដោយការបង្កើតជាក្រុមការងារជាមួយនឹង Central Department Store ដើម្បីធ្វើអោយយុទ្ធនាការនេះកាន់តែកាន់តែមានអ្នកចូលរួមច្រើនឡើងៗ និងមានអភ័យឯកសិទ្ធិទិញទំនិញពីមជ្ឈមណ្ឌលនៅកន្លែងផ្សេងៗគ្នាបានផងដែរ ។ វាជាការពិតណាស់ គឺយើងជាដៃគូដែលចំណេញទាំងសងខាងដែលប្រទេសថៃអ្នកអ្នកផ្គត់ផ្គង់ទំនិញ និងប្រទេសជាដៃគូទាំង ៤ ជាអ្នកទិញ ។
ប្រទេសដែលជាដៃគូមានក្តីសង្ឃឹមថា អាចជួយអោយសេដ្ឋកិច្ចរីកចម្រើនពី ៦% ទៅ ៧% ហើយប្រទេសថៃ ឥឡូវនេះមានផលិតផលថ្មី ១១៥ ប្រភេទ ដែលជួយដល់សេដ្ឋកិច្ច ដែលដំណើរការ និងមានភាពទាក់ទាញនៅក្នុងតំបន់សេដ្ឋកិច្ច ៧ កន្លែងក្នុងចំណោម ៥ ទីក្រុងសំខាន់ៗ ។ យើងជឿជាក់ថា ផលិតផលទាំងអស់នេះអាចមានការពេញនិយម និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដំណើរការពាណិជ្ជកម្មចំពោះប្រទេសជាដៃគូរទាំង ៤ ។ នេះជាកាលើកឡើងបន្ថែមរបស់ កញ្ញា Homrossukhon ។
លោក Varong Israsena Na Ayudhay ដែលជាអគ្គនាយករង ផ្នែកទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways ជួសមុខអោយក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways ខ្ញុំសូមថ្លែងអំណរគុណចំពោះការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ដែលបានអនុញ្ញាតអោយចូលរួមក្នុងយុទ្ធនាការនេះសម្រាប់ឆ្នាំបន្តទៅទៀត ក្នុងនាមយើងខ្ញុំជាដៃគូយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ “Fly, Meet, Shop” សម្រាប់ប្រទេសដែលជាដៃគូសហកាទាំង ៤ ។ ប្រទេសទាំង ៤ គឺជាធនធានទីផ្សារយ៉ាងសំខាន់ចំពោះក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ដោយផ្អែកលើការស្ថិតិរបស់ក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways ដែលបានផ្តល់ជូនការទំនាក់ទំនងជើងហោះហើយដែលមានជម្រើសច្រើនពីប្រទេសកម្ពុជា ឡាវ មីយ៉ានម៉ា និងវៀតណាម មកកាន់ប្រទេសថៃ ដែលអាចផ្តល់ជូននូវភាពបត់បែន និងផាសុកភាពចំពោះអ្នកដំណើរដែលបានសហការជាមួយយើង ។
បន្ថែមជាងនេះទៅទៀត យើងមានផ្តល់ជូនសេវាកម្មគ្រប់យ៉ាងក្រោមពាក្យស្លោក “Asia’s Boutique Airline” យើងខ្ញុំជឿជាក់ថា សេវាកម្មរបស់យើងពិតជាស័ក្តិសមបំផុតចំពោះអ្នកដំណើររពាណិជ្ជកម្ម ។
កញ្ញា Tippamas Kaysee ជាអគ្គនាយករងផ្នែកទីផ្សារ និងទេសចរណ៍មកពីក្រុមហ៊ុន Central Department Store Limited បានមានប្រសាសន៍ថា នេះជាលើកទី ១ ហើយ ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំធ្វើការសហការជាមួយការប្រជុំសន្និបាតរបស់ប្រទេសថៃ និងការិយាល័យតាំងពិព័រណ៍ និងក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways ។
ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំពិតជាមានកិត្តិយសយ៉ាងខ្ពង់ខ្ពស់ដែលបានចូលរួមជាផ្នែកមួយនៃទីផ្សារនេះ ។ ការផ្តោតអារម្មណ៍នោះ គឺប្រទេសដែលជាដៃគូរទាំង ៤ ដែល Central Department Store បានសំឡឹងឃើញពីភាពរីកចម្រើន និងមានអតិថិជនធ្វើដំណើរមកពីតំបន់ទាំងនោះមកកាន់ហាងរបស់យើង។ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ ប្រទេសកម្ពុជា គឺឈរលើលំដាប់កំពូលក្នុងចំណោមប្រទេសដែលបានចុះឈ្មោះជាដៃគូមានកំណើនកើនឡើង ១០% បើធៀបនឹងឆ្នាំ២០១៨ ។
បច្ចុប្បន្ននេះ Central Department Store មាន ២៤ សាខានៅទូទាំងប្រទេសថៃ ដែលគ្រប់ដណ្តប់លើតំបន់ទិសដៅសំខាន់ដូចជា Bangkok, Phuket and Chiang Mai. យើងមានម៉ាកសញ្ញា និងផលិតផលខុសៗគ្នា ជាពិសេសម៉ាកល្បីដែលអតិថិជនពេញចិត្ត ពួកគេអាចសន្សំ Coupons ដូរយកសាច់ប្រាក់នៅគ្រប់ទីកន្លែងនៃហាងរបស់ពួកយើង ។
ក្នុងឆ្នាំ ២០២០ យុទ្ធនាការ “Fly, Meet, Shop’ នឹងផ្តល់ជូនភាពកាន់ងាយស្រួលចំពោះអ្នកដំណើរ និងអាចទទួលបានផលចំណេញផងដែរ ។ អត្ថប្រយោជន៍រួមទាំងថវិកាការផ្តល់ជូននៅសេវាកម្មឆាប់រហ័សទាន់ចិត្តនៅឯប្រលានយន្តហោះសុវណ្ណភូមិ ដែលមានការសម្តែងជូននូវសិល្បៈបែបវប្បធម៌ ការបញ្ចុះតំលៃ ១០% ពីក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways នៅពេលទិញទំនិញក្នុងយន្តហោះ ។ ទិញ ៣០ សំបុត្រ ទទួលបានការថែមជូនសំបុត្រ ១ ដោយឥតគិតថ្លៃ ទទួលបានការរៀបចំកន្លែងអង្គុយមុនគេ អាចឡើងយន្តហោះមុនគេ ទទួលបានការងាររៀបចំឥវ៉ាន់ឡើងយន្តហោះមុនគេ និងផ្តល់ជូនបន្ថែមទម្ងន់ឥវ៉ាន់ ១០ គីឡូក្រាមថែមទៀតផង ។ ចំពោះការដើរទិញទំនិញ Central Department Store ផ្តល់ជូន E-Cash coupon សំរាប់ជាកាដូស្វាគមន៍ ។
ដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍នេះក្រុមនីមួយៗត្រូវរៀបចំអោយមានសមាជិកចាប់ពី ៣០នាក់ឡើងទៅ ។ ធ្វើដំណើរតាមជើងហោះហើរទៅប្រទេសថៃតាមរយៈក្រុមហ៊ុន Bangkok Airways ហើយស្នាក់នៅទីនោះយ៉ាងហោចណាស់ ២ យប់ ឬក៏ចូលព្រឹត្តិការណ៍ដែលបានរៀបចំដោយប្រទេសថៃ ឬក៏អាចចុះឈ្មោះនៅឯសណ្ឋគាក៏បាន ។ ពាក្យសុំចូលរួមចាប់ផ្តើមបើកចាប់ពីថ្ងៃនេះ ដល់ថ្ងៃទី ១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២០ ហើយការធ្វើដំណើរថ្ងៃទី ៣០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២០ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់ link ខាងក្រោម ៖ https://www.businesseventsthailand.com/en/support-solution/meetings-incentives/campaign/flymeetshop ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ