ស្រាបៀរថៃហ្គ័រ ក្លាយជាដៃគូសហការ ជាផ្លូវការនៃ Manchester United ដោយមានការរួមគ្នារវាងក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរដ៏ល្បីល្បាញ នៃតំបន់អាស៊ី និងក្លឹបកីឡាបាល់ទាត់ ដ៏មានប្រជាប្រិយភាព និងជោគជ័យបំផុតមួយ នៅលើពិភពលោក ដើម្បីបង្កើនបទពិសោធន៍ និងការផ្សាភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងយ៉ាងស៊ីជម្រៅ ជាមួយនឹងអ្នកគាំទ្រ Manchester United ទូទាំងពិភពលោក ។
បន្ទាប់ពីទទួលបានព័ត៌មានដ៏មានន័យពីការស្ទង់មតិនេះមក ស្រាបៀរថៃហ្គ័រ និងក្លឹបបាល់ទាត់លំដាប់ទី១ របស់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ Manchester United បានប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការផ្តល់នូវទំនាក់ទំនងយ៉ាងស៊ីជម្រៅជាមួយអ្នកគាំទ្រ ដោយផ្តល់ជូននូវសកម្មភាពដ៏រំភើបផ្សេងៗជាច្រើនដូចជា ការទស្សនាការប្រកួតបាល់ទាត់ជាមួយគ្នារវាងអ្នកគាំទ្រ Manchester United និងស្រាបៀរថៃហ្គ័រ ការមានឱកាសក្នុងការឈ្នះរង្វាន់ដើម្បីជួបសមាជិកនៅក្នុងក្រុម Manchester United ក៏ដូចជាការនាំយកព្រឹត្តិការណ៍បាល់ទាត់នៅតាមដងផ្លូវដំបូងគេមកកាន់តំបន់អាស៊ី ដែលផ្តល់ជូនអ្នកដែលមានទេពកោសល្យនៅក្នុងស្រុកនូវការបណ្តុះបណ្តាល និងការណែនាំពីគ្រូបង្វឹក និងក្លឹបដ៍ឆ្នើមដែលមកពី Manchester United ។
លោក Sean O’Donnell ដែលជានាយកម៉ាកយីហោសកលនៃស្រាបៀរថៃហ្គ័រ បានបង្ហាញពីអារម្មណ៍រំភើបរបស់លោកថា៖ «យើងមានសេចក្តីរីករាយក្នុងការប្រកាសពីការសហការរបស់យើងជាមួយ Manchester United ជាក្លឹបដែលចែករំលែកចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់យើង ក្នុងការបង្កើតពេលវេលាដែលមិនអាចបំភ្លេចបាន និងអាចភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងអ្នកគាំទ្រទូទាំងពិភពលោក ។ សម្រាប់ស្រាបៀរថៃហ្គ័រ យើងជឿជាក់ថានៅពេលដែលយើងបង្ហាញភាពអង់អាចនៅក្នុងខ្លួនរបស់យើង ហើយស្រែកហ៊ូរជាមួយគ្នីគ្នារបស់យើង យើងនឹងរកឃើញសក្តានុពលនៅគ្រប់វិសាលភាព ។ ការសហការជាមួយ Manchester United នេះឆ្លុះបញ្ចាំងពីការជឿជាក់រួមគ្នាអំពី ភាពរីកច្រើនដែលត្រូវបានជម្រុញដោយការរួមកម្លាំងគ្នាជាធ្លុងមួយ និងភាពក្លាហាន ។ នៅពេលដែលយើងត្រៀមខ្លួនក្នុងការបង្ហាញពីទំព័រថ្មីដ៏គួរអោយរំភើបរបស់ស្រាបៀរថៃហ្គ័រនាពេលប៉ុន្មានសប្តាហ៍ខាងមុខនេះ យើងមានសេចក្តីរំភើបក្នុងការនាំយកនូវកម្លាំងដ៏ពុះកញ្ជៀរដែលជាអារម្មណ៍ដូចថ្ងៃប្រកួតនៅពហុកីឡាដ្ឋាន Old Trafford មកជូនអ្នកគាំទ្រជុំវិញពិភពលោក» ។
លោក Florence Lafaye ដែលជានាយកពាណិជ្ជកម្ម នៅ Manchester United បានលើកឡើងបន្ថែមថា៖ «ការបេ្តជ្ញារបស់ស្រាបៀរថៃហ្គ័រក្នុងការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងអ្នកគាំទ្រជុំវិញពិភពលោក គឺស្របគ្នាយ៉ាងល្អឥតខ្ចោះជាមួយគោលដៅរបស់យើង ក្នុងការបង្កើតភាពកាន់តែជិតស្និតរវាង ក្រុមអ្នកគាំទ្រនិងក្លឹបបាល់ទាត់ បន្ថែមទៀត ។ ជាមួយគ្នា ដោយការប្រើប្រាស់សក្តានុពល និង ឥទ្ធិពលនៃស្រាបៀរថៃហ្គ័រ យើងទន្ទឹងរង់ចាំក្នុងការបង្កើតបទពិសោធន៍ដ៏ប្លែកៗ និងមិនអាចបំភ្លេចបានសម្រាប់អ្នកគាំទ្ររបស់យើងនៅជុំវិញពិភពលោក ជាពិសេសអ្នកនៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ដែលជាផ្នែកដ៏សំខាន់នៃសហគមន៍ Manchester United» ។
ការសហការនេះបានប្រកាសមុនការប្រកួត English Premier League (EPL) របស់ Manchester United និង ក្លឹបបាល់ទាត់ Brentford FC ដែលម៉ាកយីហោរបស់ស្រាបៀរថៃហ្គ័រនឹងត្រូវបានបង្ហាញជាលើកដំបូងនៅពហុកីឡាដ្ឋាន Old Trafford ដ៏ល្បីល្បាញ នៅលើផ្ទាំង LED ។
អ្នកគាំទ្រត្រូវបានអញ្ជើញចូលរួមនៅក្នុងដំណើរដ៏រំភើបនេះដោយសារតែស្រាបៀរ ថៃហ្គ័រ និង Manchester United បានរួមគ្នាក្នុងការបង្កើតបទពិសោធន៍ដ៏មិនអាចបំភ្លេចបាន និងអស្ចារ្យមួយនេះ។ អ្នកគាំទ្រអាចតាមដានបន្ថែម នៅលើគេហទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់ស្រាបៀរថៃហ្គ័រ “Tiger Beer (KH)” សម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍ដ៏ពិសេស ប្រូម៉ូសិនផ្សេងៗ និងឱកាសក្នុងការទាក់ទងជាមួយក្លឹបពួកគេចូលចិត្តដែលមិនធ្លាប់ពីមុនមក ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទង៖ Michael Gibson michael.gibson@manutd.co.uk Head of Corporate Communications
ចែករំលែកព័តមាននេះ