ទិដ្ឋភាពអាជីវកម្មរីកចម្រើនឥតឈប់ឈរ ។ បញ្ហាប្រឈមសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មភាគច្រើន គឺនៅតែផ្តោតលើកិច្ចការសំខាន់បំផុត នៅពេលដែលបរិយាកាសអាជីវកម្មមានភាពប្រែប្រួល មិនច្បាស់លាស់ និងស្មុគស្មាញ ។
ខាងក្រោមនេះ គឺជាបញ្ជីនៃបញ្ហាប្រឈមមូយចំនួនដែលអាជីវកម្មជាច្រើន គួរយកចិត្តទុកដាក់៖
១-បញ្ហាសន្តិសុខអ៊ិនធឺណេត
ការការពារទ្រព្យសម្បត្តិឌីជីថល ទិន្នន័យអតិថិជន និងកម្មសិទ្ធិបញ្ញាគឺមានសារសំខាន់ នៅពេលដែលការគំរាមកំហែងតាមអ៊ីនធើណេតកើនឡើង ។ ការមកដល់នៃ Open AI បន្ថែមការព្រួយបារម្ភមួយទៀត ដោយសារការវាយប្រហារក្លាយជាប្រព័ន្ធដឹកនាំ និងពិបាករកឃើញ។
២-ការទិញ និងការរក្សាទេពកោសល្យ
ការស្វែងរក និងរក្សាបុគ្គលិកដែលមានជំនាញនៅតែជាបញ្ហាប្រឈមដែលកំពុងបន្ត។ រាល់ អាជីវកម្មដែលប្រាថ្នាចង់បាន ការធ្វើឱ្យសកម្មនៅលើជំនួញ គឺពឹងផ្អែកលើបុគ្គលិក ដូច្នេះ ការជ្រើសរើស និងការបញ្ឈប់បុគ្គលិក គឺជាជំនាញសំខាន់ដែលត្រូវរៀន។
៣-ការរំខានសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់
ការរំខានជាសកលអាចប៉ះពាល់យ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរដល់សង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់អាជីវកម្ម។ បញ្ញាទាំងនេះ រួមមានទាំងបញ្ហាដែលរ៉ាំរ៉ៃដែលកើតមានដូចជាសង្គ្រាមនៅអ៊ុយក្រែន បញ្ហានៅហ្គាស្សា និងបញ្ហាថ្មីពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រកួតប្រជែងឥទ្ធិពលរវាងចិននិងសហរដ្ឋអាមេរិកជាដើម ។
៤-ការអនុលោមតាមបទប្បញ្ញត្តិ
ការប្រកាន់ខ្ជាប់នូវបទប្បញ្ញត្តិដែលមិនធ្លាប់មានការផ្លាស់ប្តូរអាចជាការពិបាក។ បញ្ហានិងទំនាស់ផ្លូវច្បាប់នេះសម្បូរណាស់ ហើយក្រុមហ៊ុនក្នុងស្រុកជាច្រើន អាចជាប់ នៅក្នុងចំណុចនេះ ។
៥-និរន្តរភាព និងបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុ
អាជីវកម្មស្ថិតនៅក្រោមសម្ពាធកាន់តែខ្លាំងឡើង ដើម្បីដោះស្រាយកង្វល់បរិស្ថាន។ ក្រុម ការងារស្តីពីការលាតត្រដាងហិរញ្ញវត្ថុទាក់ទងនឹងអាកាសធាតុ និងគំនិតផ្តួចផ្តើម របាយការណ៍សកល បានផ្តល់ជូននូវក្របខ័ណ្ឌសម្រាប់ការរាយការណ៍ អំពីនិរន្តរភាព សាជីវកម្ម។ ទន្ទឹមនឹងនេះ គំនិតផ្តួចផ្តើមដូចជាកិច្ចព្រមព្រៀងទីក្រុងប៉ារីស និងគោលដៅ អភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយចីរភាព (SDGs) របស់អង្គការសហប្រជាជាតិ សុទ្ធតែណែនាំ កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងជាសកលលើបញ្ហាបរិស្ថានតែវាគឺជាសំពាធសម្រាប់ក្រុមហ៊ុននានា ។ នៅកម្ពុជាអាចមិនទាន់មាន តែសំពាធនេះនឹងមកដល់ ជាពិសេសនៅពេលដែល អង្គការពាណិជ្ជកម្មពិភពលោកស្នើ។
៦-ហានិភ័យភូមិសាស្ត្រនយោបាយ
អស្ថិរភាពនយោបាយ និងភាពតានតឹងអាចបង្ហាញពីហានិភ័យអាជីវកម្ម។ ក្រុមអ្នកThink tanks នានាបានវិភាគហានិភ័យភូមិសាស្ត្រនយោបាយ និងផ្តល់ការយល់ដឹង អំពី អាជីវកម្ម។ យើងប្រហែលជាមិនគិតថា ហានិភ័យបែបនេះប៉ះពាល់ដល់ក្រុមហ៊ុន តូចតាច នោះទេ ប៉ុន្តែកុំភ្លេចថាជំងឺរាតត្បាត និងសង្គ្រាមបច្ចុប្បន្ននៅអ៊ុយក្រែន គឺជាសក្ខីភាពមួយ ចំពោះរបៀបដែលការមិនយកចិត្តទុកដាក់អាចធ្វើឱ្យអ្នកខាតបង់ច្រើន។
៧-ការច្នៃប្រឌិត និងរក្សាការប្រកួតប្រជែង
ក្រុមហ៊ុនត្រូវតែច្នៃប្រឌិត ដើម្បីរក្សាការនាំមុខដៃគូប្រកួតប្រជែង។ កម្មវិធីស្រាវជ្រាវ និង អភិវឌ្ឍន៍ ការសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនចាប់ផ្តើមអាជីវកម្ម និងភាពជាដៃគូ អាចជួយអាជីវកម្មជំរុញការបង្កើតថ្មី។
៨-ការរំពឹងទុកនិងបទពិសោធន៍របស់អតិថិជន
ការផ្តល់បទពិសោធន៍ពិសេសជូនអតិថិជន គឺជាគន្លឹះក្នុងការរក្សាការប្រកួតប្រជែង ដូច្នេះ គួរយកចិត្តទុកដាក់ក្នុងការគ្រប់គ្រង និងកែលម្អទំនាក់ទំនងអតិថិជន។ មានជម្រើសជាច្រើន សម្រាប់កម្មវិធីទំនាក់ទំនងអតិថិជន និងអ្នកផ្គត់ផ្គង។
៩-រក្សាភាពចម្រុះ និងសមធម៌
ការជំរុញនិងលើកទឹកចិត្តឲ្យបុគ្គលិកចេះជំនាញច្រើន គឺជាអាទិភាពសម្រាប់អាជីវកម្ម។ ជំនាញទាំងនេះជាប្រភពពង្រឹងសមត្ថភាពបុគ្គលិកផងនិងជាការពង្រឹងពហុមុខងាររបស់អង្គភាពអាជីវកម្ម ។ ប្រសិនបើយើងមិនទទួលយកគុណតម្លៃស្នូលទាំងនេះនៅក្នុងអាជីវកម្មទេ អាចឲ្យក្រុមហ៊ុនរត់មិនទាន់សភាពការណ៍ ។
បញ្ហាប្រឈមទាំងខាងលើគ្រាន់តែជាគំរូនៃអ្វីដែលយើងអាចជួបប្រទះក្នុងពេលកំពុងធ្វើអាជីវកម្មដូច្នេះ ដើម្បីរក្សាភាពខ្លាំងរបស់អង្គភាពអាជីវកម្មការលើកទឹកចិត្តគ្រប់គ្នាឱ្យព្យាយាម និងស្វែងរកដំណោះស្រាយចំពោះបញ្ហាប្រឈមគឺជាចំណុចសំខាន់។ សូមរក្សាភាពខ្លាំងលើជំនាញនិងការ ច្នៃប្រឌិតដោយបើកចំហ ហើយពង្រឹងការកសាង ភាពជាដៃគូ ពង្រីកធនធានដែលមានសម្រាប់គាំទ្រភាពសហគ្រិនដែលយើងមាន ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ