ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

បង្កើន​ភាព​ចំណាប់អារម្មណ៍​ ដើម្បី​ទាក់ទាញ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​មក​ខេត្តមណ្ឌលគិរី​នា​រដូវ​កាល​បៃតង​ស្រស់​ត្រកាល

5 ម៉ោង មុន
  • មណ្ឌលគិរី

ខេត្តមណ្ឌលគិរី ៖ ក្នុង​រដូវ​កាល​បៃតង​ដែល​កំពុង​អន្ទង​អារម្មណ៍​អ្នកទេសចរ​ជាតិ និង​អន្តរជាតិ​ដែល​ស្រឡាញ់​ចូល​ចិត្ត​ធម្មជាតិ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងទេសចរណ៍ បាន​ជម្រុញ​ឲ្យ​អាជ្ញាធរ​មូលដ្ឋាន ជា​ពិសេស ប្រធាន​មន្ទីរ​ទេសចរណ៍​ខេត្តមណ្ឌលគិរី ត្រូវ​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង​ឲ្យ​បាន​ស្អិតរ​មួ​ត ជាមួយ​អ្នកធ្វើការ​លើ​វិស័យ​ផ្សព្វផ្សាយ…

ខេត្តមណ្ឌលគិរី ៖ ក្នុង​រដូវ​កាល​បៃតង​ដែល​កំពុង​អន្ទង​អារម្មណ៍​អ្នកទេសចរ​ជាតិ និង​អន្តរជាតិ​ដែល​ស្រឡាញ់​ចូល​ចិត្ត​ធម្មជាតិ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងទេសចរណ៍ បាន​ជម្រុញ​ឲ្យ​អាជ្ញាធរ​មូលដ្ឋាន ជា​ពិសេស ប្រធាន​មន្ទីរ​ទេសចរណ៍​ខេត្តមណ្ឌលគិរី ត្រូវ​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង​ឲ្យ​បាន​ស្អិតរ​មួ​ត ជាមួយ​អ្នកធ្វើការ​លើ​វិស័យ​ផ្សព្វផ្សាយ ឬ​អ្នក​បង្កើត​មាតិការ​នានា ដែល​ផលិតវី​ដេ​អូ រូបភាព ទាក់ទង​និង​សក្តានុពល​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ក្នុង​ខេត្ត ។

លោក ហួត ហាក់ រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងទេសចរណ៍​បាន​ចាត់​ទុក​ខេត្តមណ្ឌលគិរី គឺជា​អណ្តូងរ៉ែ​មាស​បៃតង ដ្បិត​ខេត្ត​នេះ សម្បូរ​ពោ​ពេញ​ទៅ​ដោយ​ទេសភាព​ធម្មជាតិ​យ៉ាង​សម្បូរ​បែប ជា​ពិសេស គឺ​អាកា​ធាតុ​ខុស​ពី​បណ្តារ​ខេត្ត​ដទៃ ពោល​គឺ​ត្រជាក់​ស្ទើរ​ពេញ​មួយ​ឆ្នាំ​តែ​ម្តង​ទោះ​ស្ថិត ក្នុង​រដូវប្រាំង​ក៏​សីតុណ្ហភាព​មិន​ក្តៅ​ខ្លាំង​ទេ ។

លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​មាន​ប្រសាសន៍​បន្ត​ថា វិស័យ​ទេសចរណ៍ គឺជា​ឆ្អឹងខ្នង​នៃ​សេដ្ឋកិច្ចជាតិ ហើយ​ក៏​ជា​សេដ្ឋកិច្ច​គ្រួសារ​ដ៏​សំខាន់ ដោយសារ​ខេត្តមណ្ឌលគិរី មាន​លក្ខណៈ​ពិសេស​ខុស​ពីបណ្តា​ខេត្ត​ដទៃ ពោល​គឺ​មាន​អាកាសធាតុ​ត្រជាក់ និង​ទេសភាព​ស្រស់​ស្អាត​ស្ទើ​គ្រប់​រដូវ​កាល ហើយ​មាន​រមណី​ដ្ឋា​ន​ធម្មជាតិ​យ៉ាងច្រើន ដែល​ជា​ភាព​អំណោយផល​ល្អ​ដល់​ដំណើរ​កម្សាន្ត​របស់​ភ្ញៀវ​ទេសចរណ៍​ជាតិ និង​អន្តរជាតិ ។

default

រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងទេសចរណ៍​ថា សម្តេច​បវរ​ធិ​បតី​បាន​គាំទ្រ​យ៉ាង​ពេញទំហឹង​លើ​យុទ្ធនាការរដូវ​​កាល​បៃតង ឬ Green seaon ដែល​ក្រសួងទេសចរណ៍​បាន​ដាក់​ចេញ​សម្រាប់​ចលនា​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​ក្នុង​ការ​ជម្រុញ​ភាព​ទាក់ទាញ​ពី​ទេសចរណ៍​ទូ​ទាំង​ពិភពលោក​។ ក្រៅពី​បង្កើន​យុទ្ធនាការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ទេសចរណ៍ធម្មជាតិ​ដែល​មាន​ស្រាប់ លោក​រដ្ឋមន្ត្រី​បាន​ណែនាំ​ដល់​មន្ត្រី​ជំនាញ​ទេសចរណ៍ និង​អាជ្ញាធរ​ត្រូវ​បង្កើត​ព្រឹត្តិការ​ណ៏​កម្សាន្ត​នានា ដូច​ជា​ផ្សារ​រាត្រី ឬ​អាច​ចងក្រង​ជា​មជ្ឈមណ្ឌល​កាហ្វេ​ជាដើម ព្រោះ​មណ្ឌលគិរី​មាន​សក្តានុពល​លើ​ដំណាំ​កាហ្វេ​ស្រាប់ ។

ជាមួយ​គ្នា​នេះ​ដើម្បី​បង្កើន​ប្រសិទ្ធភាព​និង​ទទួល​បានការ​គាំទ្រ​ពី​មហាជន ជា​ពិសេស អាច​ទាក់​ទាញ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​បរទេស​ចូល​ទស្សនា​កម្សាន្ត​តាម​រមណីយដ្ឋាន​នានា​ក្នុង​ខេត្ត លោក ស៊ា​ង សឿ​ន ប្រធាន​មន្ទីរ​ទេសចរណ៍​ខេត្តមណ្ឌលគិរី បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា មន្ទីរ​បាន​រៀបចំ ស្លាក​សញ្ញា​បង្ហាញ​នៅ​ទីតាំង តំបន់​រមណីយដ្ឋាន​នានា​ក្នុង​ខេត្ត ជូន​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ឆ្នាំ​២០២៤ បាន​ចំនួន​២៥ ស្លាក និង​បន្ត​លើក​នៅ​ឆ្នាំ ២០២៥​នេះ​ចំនួន​២០​ស្លាក​ថែម​ទៀត ដើម្បី​មាន​ភាព​ងាយស្រួល​ដល់​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ជាតិ​និង​អន្តរជាតិ ។

លោក​ប្រធាន​មន្ទីរ​បន្ត​ថា មន្ទីរ​មាន​ផែនការ​លើក​ស្លាក​បង្ហាញ​តំបន់​រមណីយដ្ឋាន​នានា​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​តំបន់​រមណីយដ្ឋាន​ក្នុង​ខេត្ត​ហើយ​ក្នុង​យុទ្ធនាការ​បៃតង Green Season នេះ មន្ទីរ​សូម​សំណូមពរ​ដល់​អាជីវករ ដែល​ផ្តល់​សេវាកម្ម​លើ​វិស័យ​ទេសចរណ៍​ទាំងអស់​ក្នុង​ខេត្ត មេត្តា​ចុះ​តម្លៃ​គ្រប់​សេវា ដើម្បី​ទាក់ទាញ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ មក​កាន់​ខេត្តមណ្ឌលគិរី​យើង​កាន់តែ​ច្រើន​ថែម​ទៀត​នា​រដូវ​កា​រល​បែ​តង Green Season ។

យោង​តាម​របាយការណ៍​បាន​បង្ហាញ​ថា គិត​ត្រឹម​ត្រីមាស​ទី​១​ឆ្នាំ​២០២៥ ស្ថិតិ​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ដែល​បាន​មក​ទស្សនា​កម្សាន្ត​ខេត្តមណ្ឌលគិរី សរុប​ចំនួន​១៦៦.១៧៣​នាក់ ក្នុង​នោះ​ទេសចរ​ជាតិ​ចំនួន​១៦២.៦៨៩​នាក់ ទេសចរ​បរទេស​ចំនួន​៣.៤៨៤​នាក់ ធៀប​នឹង​ត្រីមាស​ទី​១​ឆ្នាំ​២០២៤ សរុប​ចំនួន​៩៤.៤១៨​នាក់ ក្នុង​នោះ​ទេសចរ​ជាតិ​ចំនួនៈ​៩២.៩២០​នាក់ ទេសចរ​បរទេស​ចំនួនៈ​១.៤៩៨​នាក់ សរុប​រួម​មានការ​កើនឡើង​៧៥,៩៩% ក្នុង​នោះ​ទេសចរ​ជាតិ​កើនឡើង​៧៥,០៨% ទេសចរ​បរទេស​កើនឡើង​១៣២,៥៧% ៕

default
default
default

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ