កម្ពុជាទៅផ្សព្វផ្សាយសក្តានុពលទេសចរណ៍នៅក្នុងប្រទេសហ្វីលីពីន
- ភ្នំពេញ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្នុងរយៈពេល ៤ ខែដើមឆ្នាំ ២០២២ កម្ពុជាទទួលបានភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិចំនួន ២២ ម៉ឺននាក់ និងភ្ញៀវទេសចរក្នុងស្រុកប្រមាណ…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្នុងរយៈពេល ៤ ខែដើមឆ្នាំ ២០២២ កម្ពុជាទទួលបានភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិចំនួន ២២ ម៉ឺននាក់ និងភ្ញៀវទេសចរក្នុងស្រុកប្រមាណ…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ក្នុងរយៈពេល ៤ ខែដើមឆ្នាំ ២០២២ កម្ពុជាទទួលបានភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិចំនួន ២២ ម៉ឺននាក់ និងភ្ញៀវទេសចរក្នុងស្រុកប្រមាណ ៩ ម៉ឺននាក់ ។ ក្រសួងទេសចរណ៍បានប៉ានស្មានថា ការងើបឡើងវិញនៃវិស័យទេសចរណ៍ កម្ពុជានឹងអាចទទួលបានភ្ញៀវទេសចរ ៨០ ម៉ឺននាក់ នៅចុងឆ្នាំ ២០២២ នេះ ។
ជាផ្នែកមួយដើម្បីសម្រេចគោលដៅទេសចរណ៍ខាងលើ ក្រសួងទេសចរណ៍រៀបចំកម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយគោលដៅទេសចរណ៍កម្ពុជា នៅប្រទេសហ្វីលីពីន ។ លោក សុខ សង្វារ អនុរដ្ឋលេខាធិការ ក្រសួងទេសចរណ៍ បានដឹកនាំប្រតិភូចំនួន ៤ រូប ទៅរៀបចំកម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយដំណើរទេសចរណ៍កម្ពុជា ក្រោមយុទ្ធនាការ ទស្សនាកម្ពុជាបន្ទាប់ ដែលជាគោលដៅទេសចរណ៍ប្រកបដោយភាពកក់ក្តៅ សុវត្ថិភាព ស្អាត និងបៃតង “Cambodia’s Tourism Roadshow – Visit Cambodia NEXT as a Safe, Warm, Clean and Green Tourism Destination” នៅទីក្រុងម៉ានីល ប្រទេសហ្វីលីពីន ។ យុទ្ធនាការផ្វផ្សាយទេសចរណ៍កម្ពុជា នៅក្នុងប្រទេសសមាជិកអាស៊ាននេះ ធ្វើឡើងពីថ្ងៃទី ៣ ដល់ថ្ងៃទី ៧ ខែឧសភានេះ ។
កម្មវិធីផ្សព្វផ្សាយដំណើរទេសចរណ៍កម្ពុជានេះ សំដៅផ្សព្វផ្សាយអំពីសក្តានុពលវិស័យទេសចរណ៍កម្ពុជា ពង្រឹងទំនាក់ទំនង និងកិច្ចសហការល្អរវាងផ្នែកឯកជនកម្ពុជា-ហ្វីលីពីន ឱ្យបង្កើនការលក់កញ្ចប់ទស្សនកិច្ចទេសចរណ៍កម្ពុជាលើទីផ្សារហ្វីលីពីន រួមជាមួយការផ្សព្វផ្សាយអំពីការបើកដំណើរការសេវាទិដ្ឋាការពេលមកដល់ (Visa On Arrival) សម្រាប់អ្នកដំណើរពីបរទេសចូលមកកម្ពុជាតាមផ្លូវអាកាស ផ្លូវគោក និងផ្លូវទឹក ការលើកលែងលិខិត PCR Test អវិជ្ជមាន ៧២ ម៉ោងមុនធ្វើដំណើរ ការលើកលែងធ្វើតេស្តរហ័សពេលមកដល់ និងការលើកលែងកាតព្វកិច្ចពាក់ម៉ាស់ នៅតាមទីសាធារណៈទូទាំងប្រទេស ព្រមទាំងជំរុញការផ្សព្វផ្សាយអំពីការធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះព្រឹត្តិការណ៍ស៊ីហ្គេមឆ្នាំ២០២៣ (SEA Games 2023) របស់កម្ពុជា ក្រោមមូលបទ «កីឡារស់ក្នុងសន្តិភាព» ។
ក្រសួងទេសចរណ៍បានឱ្យដឹងថា កម្មវិធី Cambodia’s Tourism Roadshow ទទួលបានការស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅពីបណ្តាក្រុមហ៊ុនភ្នាក់ងារទេសចរណ៍នៃប្រទេសហ្វីលីពីន ហើយភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ហ្វីលីពីន និងក្រុមហ៊ុន Philippines Airlines បានឯកភាពគ្នាជំរុញជើងហោះហើរត្រង់មកកាន់កម្ពុជានាពេលឆាប់ៗខាងមុខនេះ ។ តាមរយៈកម្មវិធី Cambodia’s Tourism Roadshow នេះ កម្ពុជានឹងអាចទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរ និងវិនិយោគិនហ្វីលីពីន ឱ្យមកទស្សនា «កម្ពុជា-ព្រះរាជាណាចក្រអច្ឆរិយៈ សុវត្ថិភាព និងភាពកក់ក្តៅ» កាន់តែច្រើនឡើងវិញ ក្នុង និងក្រោយវិបត្តិកូវីដ-១៩ ។
តាមរយៈកម្មវិធីនេះ ក្រសួងទេសចរណ៍រំពឹងថា តាមរយៈការជំរុញទេសចរវ៉ាក់សាំង ក៏ដូចជាផ្អែកលើការប្រែប្រួលនិន្នាការទេសចរណ៍ថ្មី គឺការផ្តោតទៅលើទេសចរផ្ទៃក្នុងអាស៊ាន និងទេសចរដែលនៅជិត (Short Haul) រយៈពេលនៃការធ្វើដំណើរចន្លោះពី ៤ ទៅ ៥ ម៉ោង ដូចជា ទីផ្សារកូរ៉េ និងទីផ្សារជប៉ុន ឥណ្ឌា អូស្ត្រាលី ជាដើម ។ ទេសចរណ៍នៅតែមានសុទិដ្ឋិនិយមថា ទីផ្សារចិននឹងបើកដំណើរការទេសចរណ៍អន្តរជាតិឡើងវិញនៅពេលដែលកូវីដ ១៩ មានភាពធូរស្រាល ចំណែកទីផ្សារនៅឆ្ងាយ (Long Haul) គឺជាគោលដៅយុទ្ធសាស្ត្រកំណត់ដោយក្រសួងទេសចរណ៍ថា ជាទីផ្សារទេសចរណ៍កម្រិតខ្ពស់ និងមានការចំណាយច្រើន ដែលមានទីផ្សារអឺរ៉ុប សហរដ្ឋអាមេរិក កាណាដា និងមជ្ឈឹមបូព៌ា ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ