ធនាគារជាតិប្រកាសលេខទូរស័ព្ទ៤ខ្សែ សម្រាប់គាំពារអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា កាលពីថ្ងៃទី០៨ សីហា បានប្រកាសពីការបង្កើតក្រុមការងារគាំពារអតិថិជន និងបានរៀបចំក្រុមការងារទទួលការហៅទូរស័ព្ទពីសាធារណជន ដែលមានចម្ងល់ ឬបញ្ហាពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុទាំងនេះ ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ