អត្ថ​ប្រយោជន៍​ដ៏​អស្ចារ្យ និង​ផល​វិបាក​​នៃ​ការ​​​ញ៉ាំស៊ុត​ឆៅ


ធ្លាប់​ដឹង​ទេ​ថា​អ្នក​អាច​ទទួលទាន​ស៊ុត​ទាំង​ឆៅ​បាន? ហើយ​ការ​ទទួលទាន​ស៊ុត​មិន​ទាន់​ឆ្អិន​នេះ​អាច​ផ្ដល់​អត្ថប្រយោជន៍​អស្ចារ្យ​ជា​ច្រើន​ចំពោះ​សុខភាព ប៉ុន្តែ​ក៏​មាន​ឥទ្ធិពល​អវិជ្ជមាន​មួយ​ចំនួន​ផង​ដែរ​។ ថ្ងៃនេះ​វេ​ប​សាយ​សុខភាព Health.com.kh នឹង​បង្ហាញ​ឱ្យ​ដឹង​ពី​អត្ថប្រយោជន៍ រួម​ជាមួយ​ផលវិបាក​នៃ​ការ​ទទួលទាន​ស៊ុត​ឆៅ ៖

អត្ថប្រយោជន៍

១. ទទួល​បាន​វីតាមីន D បន្ថែម ៖ អ្នកជំនាញ​ផ្នែក​អាហារូបត្ថម្ភ​និយាយ​ថា​ស៊ុត​ឆៅ​មួយ​គ្រាប់​អាច​ផ្ដល់​វីតាមីន D ច្រើន​ដល់​ទៅ ៣៦ ភាគរយ​បន្ថែម​ទៀត​។ ហើយ​វីតាមីន D ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​ពុក​ឆ្អឹង ជំងឺ​បេះដូង ជំងឺ​ធាត់​ជ្រុល និង​ជំងឺ​ធ្លាក់​ទឹកចិត្ត​។ អ្នក​អាច​ទទួល​បាន​អត្ថ​ប្យោ​ជន៍​ជា​ច្រើន​ពី​ការ​ទទួលទាន​ស៊ុត​ឆៅ ប្រសិនបើ​អ្នក​មិនសូវ​ត្រូវ​ពន្លឺព្រះអាទិត្យ​ដែល​ជា​ប្រភព​ចម្បង​មួយ​នៃ​វីតាមីន D​។

២. ទទួល​បាន​អាស៊ីត​ខ្លាញ់​អូ​មេ​ហ្កា ៣ បន្ថែម ៖ ស៊ុត​ជា​ប្រភព​ដ៏​ប្រសើរ​នៃ​អាស៊ីត​ខ្លាញ់​អូ​មេ​ហ្កា ៣ ដែល​ល្អ​ណាស់​ចំពោះ​សុខភាព​ទប់ស្កាត់​បញ្ហា​សុខភាព​ជា​ច្រើន​រួម​ទាំង​បញ្ហា​ឈឺសន្លាក់ ការ​រលាក​ក្នុង​រាង​កាយ កាត់​បន្ថយ​កូ​ឡេ​ស្តេ​រ៉ូ​ល​មិនល្អ ប្រយុទ្ធ​ប្រឆាំង​ជំងឺ​ថប់​បារម្ភ និង​ធ្លាក់​ទឹកចិត្ត ។ ប៉ុន្តែ​ការ​ប៉ះពាល់​ទៅ​នឹង​កម្ដៅ​ខ្លាំង​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ​រាង​កាយ​ពិបាក​ស្រូប​យក​អាស៊ីត​ខ្លាញ់​អូ​មេ​ហ្កា ៣ ពី​ស៊ុត​។

៣. សុខភាព​ភ្នែក​កាន់តែ​ប្រសើរ ៖ សារធាតុ​ប្រឆាំង​អុកស៊ីតកម្ម ២ ដែល​រក​ឃើញ​ក្នុង​ស៊ុត គឺ lutein និង zeaxanthin ជួយ​ការពារ​ភ្នែក​ពី​ការ​បំផ្លាញ ហើយ​ជួយ​ឱ្យ​មើលឃើញ​បាន​កាន់តែ​ច្បាស់​។ ក៏​ដូច​ទៅ​នឹង​សារធាតុ​ប្រឆាំង​អុកស៊ីតកម្ម​ដ៏​ទៃ​ទៀត​ដែរ កម្ដៅ​ខ្លាំង ឬ​សីតុណ្ហភាព​ខ្ពស់​អាច​ធ្វើ​ឱ្យ lutein និង zeaxanthin ត្រូវ​ខូចខាត​។

៤. ទទួល​បាន​បាយ​អូ​ទី​ន​បន្ថែម ៖ បាយ​អូ​ទី​ន គឺជា​វីតាមីន B ដែល​សំខាន់​សម្រាប់​សុខភាព​ល្អ​ប្រសើរ​។ វីតាមីន B ចាំបាច់​សម្រាប់​សុខភាព​សក់ ស្បែក ក្រចក មុខងារ​ក្រ​ពេញទី​រ៉ូ​អ៊ី​ត និង​កាត់​បន្ថយ​ហានិភ័យ​នៃ​ជំងឺ​បេះដូង​។ បាយ​អូ​ទី​ន​ក៏​ជួយ​ផ្ដល់​ថាមពល​បន្ថែម​ដល់​រាង​កាយ ហើយ​គ្រប់គ្រង​ការ​ដុត​រំលាយ​អាហារ​ផង​ដែរ​។

៥. ទទួល​បាន​សារធាតុ choline បន្ថែម ៖ សារធាតុ choline ល្អ​សម្រាប់​សុខភាព​សាច់ដុំ ថ្លើម ខួរក្បាល អារម្មណ៍ និង​ការ​ដុត​រំលាយ​អាហារ​។ ហើយ​អ្នក​អាច​ទទួល​បាន​សារធាតុ choline បន្ថែម​ដល់​ទៅ ២០ ភាគរយ​នៅ​ពេល​ទទួលទាន​ស៊ុត​ឆៅ​។

ផលវិបាក

១. ប្រូតេអ៊ីន​តិច​ត្រូវ​បាន​ស្រូប​យក ៖ ស៊ុតមាន​ផ្ទុក​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ប្រូតេអ៊ីន​គុណភាព​ខ្ពស់​។ ស៊ុត​អាច​ផ្ដល់​អាមីណូអាស៊ីត​ចំនួន ៩ ដែល​រាង​កាយ​មិន​អាច​ផលិត​ខ្លួនឯង​បាន​។ ទោះជា​យ៉ាងណា​ក៏​ដោយ​ប្រូតេអ៊ីន​មិន​អាច​ត្រូវ​បាន​ស្រូប​យក​ពេញលេញ​ទេ ប្រសិនបើ​អ្នក​ទទួលទាន​ស៊ុត​ឆៅ​។ នោះ​ក៏​ព្រោះតែ​ប្រូតេអ៊ីន​ប្រមាណ​ដល់​ទៅ ៩០ ភាគរយ​ត្រូវ​រាង​កាយ​ស្រូប​យក​បាន​ប្រសិនបើ​ទទួលទាន​ស៊ុត​ឆ្អិន ខណៈ​ដែល​មាន​តែ ៥០ ភាគរយ​នៃ​ប្រូតេអ៊ីន​ប៉ុណ្ណោះ​ក្នុង​ស៊ុត​ឆៅ​ត្រូវ​បាន​ស្រូប​យក​។

២. អាច​ឆ្លង​បាក់តេរី ៖ សីតុណ្ហភាព​ខ្ពស់ ឬ​កម្ដៅ​ខ្លាំង​អាច​សម្លាប់​ពពួក​បាក់តេរី​និង​មេរោគ ហើយ​នេះ​ជា​មូលហេតុ​ល្អ​មួយ​ដែល​អ្នក​គួរ​ចម្អិន​អាហារ​ឆៅ​ផ្សេង​ៗ​ឱ្យ​ឆ្អិន​សិន សឹម​ទទួលទាន​ចៀសវាង​បញ្ហា​សុខភាព​បណ្ដាល​មក​ពី​បាក់តេរី​។ ស៊ុត​ឆៅ​អាច​មាន​ផ្ទុក​បាក់តេរី salmonella ដែល​បង្ក​បញ្ហា​ពុល​អាហារ​។ អ្នកជំនាញ​ជា​ច្រើន​និយាយ​ថា​បាក់តេរី salmonella អាច​មាន​ជាប់​នឹង​សំបក ក៏​ដូច​ជា​ក្នុង​ស៊ុត​តែ​ម្ដង​ (​ប្រភព​ពី​៖ Health.com.kh) ៕ (​កែសម្រួល​ដោយ ៖ បុប្ផា​)

Facebook Google Twitter Email

សុខភាព

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Sponsored News

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ