ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិធនាគារ CIMB ចុះបម្រើសេវាកម្មដល់អតិថិជនដោយផ្ទាល់ក្នុងទិវាថ្លែងអំណរគុណអតិថិជន
- ភ្នំពេញ
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កាលពីថ្ងៃទី១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី (ធនាគារ CIMB)…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កាលពីថ្ងៃទី១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី (ធនាគារ CIMB)…
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កាលពីថ្ងៃទី១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី (ធនាគារ CIMB) បានរៀបចំប្រារព្ធទិវាថ្លែងអំណរគុណអតិថិជន ក្នុងឱកាសអបអរពិធីបុណ្យភ្ជុំបិណ្ឌ នៅគ្រប់សាខាទាំង១៤ទូទាំងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ។ ឆ្លើយតបនឹងការបន្តគាំទ្ររបស់អតិថិជន ដែលជំរុញឲ្យធនាគារ មានភាពរីកច្រើនជាលំដាប់ ធនាគារ CIMB បានបង្កើតព្រឹត្តិការណ៍នេះឡើង ដើម្បីបង្កើតនូវបរិយាកាសរីករាយប្លែកខុសពីពេលមុនៗ ដោយមានការតុបតែងក្នុងសាខា និងសម្លៀកបំពាក់របស់បុគ្គលិក បែបប្រពៃណីខ្មែរ ព្រមទាំងការផ្តល់ជំនូនអនុស្សាវរីយ៍ដល់គ្រប់អតិថិជនដែលបានអញ្ជើញមកកាន់សាខាណាមួយរបស់ធនាគារផងដែរ ។
ក្នុងឱកាសនេះដែរ ធនាគារ CIMB បានផ្តល់នូវបទពិសោធន៍សេវាកម្មបម្រើអតិថិជនគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ ដោយមានការបម្រើសេវាកម្មធនាគារ នៅបញ្ជរសាខាដោយផ្ទាល់ពីសំណាក់គណៈគ្រប់គ្រងរបស់ធនាគារ រួមមានប្រធាននាយកប្រតិបត្តិ (CEO) ទៀតផង ។ កម្មវិធីនេះមិនត្រឹមតែបង្កើតនូវឱកាសសម្រាប់ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងរវាងគណៈគ្រប់គ្រង និងបុគ្គលិកជួរមុខរបស់ធនាគារប៉ុណ្ណោះទេ តែថែមទាំងបង្កើតនូវដំណើរការទទួលយកមតិយោបល់អតិថិជនដោយផ្ទាល់ផងដែរ។ តាមរយៈទំនាក់ទំនងកាន់តែជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងអតិថិជន គណៈគ្រប់គ្រងរបស់ធនាគារអាចយល់ដឹងកាន់តែច្បាស់ អំពីចំណុចខ្វះខាតនានា ដែលអតិថិជនចង់ឲ្យកែតម្រូវ ។ ដូច្នេះធនាគារអាចកែលម្អ និងនាំយកសេវាកម្មបម្រើអតិថិជនដ៏ល្អប្រសើរ ដើម្បីបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជន។
លោក ប៊ុន យីន ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិ នៃធនាគារ CIMB បានមានប្រសាសន៍ថា៖ «នៅធនាគារ CIMB អតិថិជន គឺជាអ្វីដែលយើងផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងបំផុត ។ ការបន្តគាំទ្ររបស់អតិថិជន បានរួមចំណែកដល់ភាពរីកចម្រើន ដោយឥតឈប់ឈររបស់ធនាគារ តាំងពីបើកដំណើរការដំបូង ។ ហើយកម្មវិធីថ្ងៃនេះ គឺជាការផ្សាភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងរវាងថ្នាក់ដឹកនាំធនាគារ និងអតិថិជនដោយផ្ទាល់ឲ្យកាន់តែជិតស្និទ្ធ និងយល់ដឹងអំពីតម្រូវការរបស់អតិថិជន ។ ហើយគោលដៅរបស់ធនាគារ គឺចង់ផ្តល់សេវាកម្មដ៏ល្អឥតខ្ចោះដល់អតិថិជនដែលធ្វើឲ្យពួកគេមានអារម្មណ៍ថា ថ្ងៃណាក៏ជាទិវាថ្លែងអំណរគុណអតិថិជនដែរ ។ នេះគឺជាអ្វីដែលយើងយកចិត្តទុកដាក់ និងសម្តែងការថ្លែងអំណរគុណចំពោះការគាំទ្ររបស់អតិថិជនយើងក៏ដូចជាការចូលរួមអបអរសាទរពិធីបុណ្យភ្ជុំបិណ្ឌជាមួយគ្នា ដើម្បីសម្រេចបានជោគជ័យគ្រប់ភារកិច្ច និងភាពជួបជុំរីករាយទាំងអស់គ្នា» ។
លោក វិសាល ដែលជាអតិថិជនមួយរូបរបស់ធនាគារ CIMB បានបង្ហាញចំណាប់អារម្មណ៍ផ្ទាល់ខ្លួនថា៖ «ថ្ងៃនេះ ខ្ញុំពិតជាភ្ញាក់ផ្អើលមែនទែន ហើយខ្ញុំមិនបានរំពឹងថា មានកម្មវិធីធនាគារពិសេសដូច្នេះឡើយ ។ ខ្ញុំបានប្រើប្រាស់សេវាកម្មធនាគារ CIMB តាំងពីឆ្នាំ ២០១៦ មកម្ល៉េះ ។ សេវាកម្មដែលខ្ញុំតែងតែប្រើប្រាស់ និងពេញចិត្តបំផុតនោះ គឺសេវាកម្មផ្ទេរប្រាក់ទៅក្រៅប្រទេស។ ដោយសារធនាគារ CIMB មានបណ្តាញសាខាក្នុងតំបន់អាស៊ាន ការផ្ទេរប្រាក់របស់ខ្ញុំ គឺពិតជាងាយស្រួល រហ័ស និងមានសុវត្ថិភាពមែនទែន ហើយបុគ្គលិកខាងធនាគារក៏ផ្តល់សេវាកម្ម និងជួយសម្រួលដល់ខ្ញុំផងដែរ ។ ខ្ញុំសូមសរសើរដែលធនាគារ CIMB យកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់ដល់អតិថិជនដូច្នេះ ហើយព្រមទាំងមានការប្រារព្ធពិធីថ្លែងអំណរគុណអតិថិជននេះទៀតផង» ។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា មានអតិថិជនរាប់រយនាក់ដែលបានចូលរួមប្រារព្ធទិវាថ្លែងអំណរគុណអតិថិជន ក្នុងឱកាសអបអរពិធីបុណ្យភ្ជុំបិណ្ឌ នៅគ្រប់សាខារបស់ធនាគារ CIMB ទូទាំងប្រទេសអំឡុងពេលមួយថ្ងៃនេះ ។ នេះគឺជាលើកទី៣ ហើយដែលធនាគារ CIMB បានរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍រំភើបរីករាយបែបនេះ ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងការបន្តគាំទ្ររបស់អតិថិជនជាច្រើនឆ្នាំកន្លងមកនេះ ដែលជួយជំរុញឲ្យធនាគារ CIMB មានការរីកចម្រើនឡើងពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ គិតចាប់តាំងពីពេលបើកដំណើរការអាជីវកម្មដំបូង ក្នុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០១០ ។ ក្នុងនាមជាធនាគារ ដែលយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់លើអតិថិជន ធនាគារ CIMB នឹងផ្តល់ជូនកម្មវិធីថែរក្សាទំនាក់ទនងជាមួយនឹងអតិថិជនជាច្រើនទៀតនាពេលខាងមុខផងដែរ ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ