កំពង់ឆ្នាំង ៖ ក្នុងន័យលើកកម្ពស់និងការពារអត្តសញ្ញាណនៃផលិតផលប្រចាំខេត្តនីមួយៗ «រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា តាមរយៈគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញចលនាភូមិមួយផលិតផលមួយ បានកំពុងសិក្សាអំពីសក្តានុពលនៃផលិតផលស្មូនដី ដែលជាអត្តសញ្ញាណរបស់ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ដើម្បីធ្វើការអភិរក្ស និងជំរុញការអភិវឌ្ឍ សំដៅលើកកម្ពស់ជីវភាពរបស់ប្រជាពលរដ្ឋដែលជាសិប្បករស្មូនដី» ។ នេះបើតាមការឱ្យដឹងពីលោក ប៉ាន សូរស័ក្តិ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និងជាអនុប្រធានគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញចលនាភូមិមួយផលិតផលមួយ។
នាឱកាសដឹកនាំមន្ត្រីចុះពិនិត្យមើលសិប្បកម្មស្មូនដី ស្ថិតនៅឃុំជ្រៃបាក់ ស្រុករលាប្អៀរ ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង កាលពីរសៀលពីថ្ងៃអង្គារ៍ ទី១៧ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ ដើម្បីរៀបចំបង្កើត «មជ្ឈមណ្ឌលភូមិមួយផលិតផលមួយលើវិស័យស្មូនដីកម្ពុជា» លោករដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងកសិកម្ម បានលើកទឹកចិត្តដល់ប្រជាជននៅក្នុងមូលដ្ឋាន ខិតខំយកចិត្តទុកដាក់ថែរក្សាមុខរបរស្មូនដី ដែលមានប្រវត្តិជាប់ទាក់ទងនឹងវប្បធម៌ ប្រពៃណី និងទំនៀមទម្លាប់ពីបុរាណរបស់ប្រជាជន នៅក្នុងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង។
លោករដ្ឋមន្ត្រី បានសន្យានឹងខិតខំកៀងគរប្រភពធនធាន និងដៃគូផ្សេងៗ ដើម្បីជួយធ្វើការអភិវឌ្ឍខ្សែច្រវ៉ាក់តម្លៃ និងស្វែងរកទីផ្សារឱ្យបានទូលំទូលាយ សម្រាប់ផលិតផលស្មូនដីរបស់កម្ពុជា តាមរយៈការដាក់តាំងបង្ហាញនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ពិព័រណ៍ជាតិ និងអន្តរជាតិ សំដៅផ្សព្វផ្សាយឱ្យប្រជាជន និងពិភពលោកបានស្គាល់អំពីផលិតផល ដ៏មានសក្តានុពលមួយនេះ។
សូមបញ្ជាក់ថាដំណើរចុះទៅខេត្តកំពង់ឆ្នាំងនេះ ក៏មានការចូលរួមពី អគ្គលេខាធិការនៃគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញចលនាភូមិមួយផលិតផលមួយ អាជ្ញាធរខេត្ត តំណាងក្រុមហ៊ុននាំចេញផលិតផលខ្មែរ ប្រធានសមាគមទេសចរណ៍ ប្រធានសមាគមស្ត្រី ប្រធានសហគមន៍សិប្បកម្មស្មូនឆ្នាំង សិប្បករ ផលិតករ និងប្រជាពលរដ្ឋ ហើយត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណង៖ ១). ផ្សព្វផ្សាយ និងបញ្ជ្រាបអំពីគំនិតផ្តួចផ្តើម និងការរៀបចំផែនការទិសដៅរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ជាមួយដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ ដើម្បីចូលរួមគាំទ្រ និងជំរុញការអភិវឌ្ឍផលិតផលស្មូនដីកម្ពុជា។ ២). បំផុស និងលើកទឹកចិត្តឱ្យមានការចូលរួមពីគ្រប់តួអង្គពាក់ព័ន្ធសិប្បកម្មស្មូនឆ្នាំង សំដៅជំរុញ និងពង្រឹងការអភិរក្ស និងអភិវឌ្ឍទៅជាផលិតផលអត្តសញ្ញាណ (ភូមិមួយផលិតផលមួយ) ដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរជាតិ និងអន្តរជាតិ។
៣. ចូលរួមធ្វើពិពិធម្មឱកាសការងារ និងបង្កើនប្រាក់ចំណូលជូនប្រជាពលរដ្ឋមូលដ្ឋាន ព្រមទាំងលើកកម្ពស់សេដ្ឋកិច្ចក្នុងតំបន់។ ៤). សិក្សាស្វែងយល់ឱ្យបានច្បាស់សាល់ អំពីទីតាំងភូមិសាស្ត្រជាក់លាក់ សម្រាប់ដាក់បញ្ជូលទៅក្នុងយុទ្ធសាស្ត្រជំរុញចលនាភូមិមួយផលិតផលមួយ។ ឆ្លៀតក្នុងឱកាសនោះដែរ ថ្នាក់ដឹកនាំក្រសួងក៏បានធ្វើជាសាក្សីលើការចុះកិច្ចសន្យាទិញ-លក់ផលិតផលស្មូនដី ចំនួន២ គឺមជ្ឈមណ្ឌលអភិវឌ្ឍន៍កុលាលភាជន៍ភូមិបាញ់ឆ្គោល ជាមួយក្រុមហ៊ុនមួយក្នុងទំហំទឹកប្រាក់ ២០លានរៀល ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ