សំណួរ​មួយ​ដែល​អ្នក​គួរតែ​សួរ​រាល់ពេល​ចង់​ចេញ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​ថ្មី


មុន​ពេល​ចេញ​លក់​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​ណាមួយ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​សហគ្រិន​គួរតែ​ពិចារណា​លើ​កត្តា​ជា​ច្រើន ឧទាហរណ៍​ដូច​ជា តម្លៃ​ផលិតផល តម្រូវការ​ទីផ្សារ និង​មតិយោបល់​របស់​អតិថិជន​ជាដើម ។

សហគ្រិន​ជា​ច្រើន​រូប​មិន​យកចិត្តទុកដាក់​លើ​កត្តា​ទាំងនេះ​ទេ ហើយ​ពួក​គេ​បែរជា​ផ្តោត​សា្មរ​តី​តែ​លើ​ការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ផលិតផល​កាន់តែ​មានគុណ​ភាពល្អ និង​មាន​ភាព​ទាក់ទាញ​លើ​ទីផ្សារ​ទៅ​វិញ ។ ជា​លទ្ធផល​ពួក​គេ​មិន​បាន​ឆ្លើយ​នឹង​សំណួរ​ថា តើ​ផលិតផល​ថ្មី​មាន​ចំណុច​អ្វី​ដែល​អាច​ទាក់ទាញ​អតិថិជន ? តើ​កត្តា​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​វា​ខុស​ប្លែក​ពី​ផលិតផល​ដ ទៃ? ជា​ពិសេស តើ​វា​អាច​ផ្លាស់​ប្តូរជីវិត​របស់​អតិថិជន​បាន​ដោយ​ដូច​ម្តេច​ខ្លះ ?

ដូច្នេះ​អ្នក​ត្រូវ​តែ​គិត​ពី​ឥទ្ធិពល​ដែល​ផលិតផល និង​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​ដែល​អាច​ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​មុន​នឹង​បង្កើត និង​ដាក់​វាល​ក់លើ​ទីផ្សារ ។ ព្រោះ​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ធ្វើ​ដូច្នេះ​ទេ អ្នក​អាច​បាត់បង់​ឱកាស និង​ប៉ះពាល់​ដល់​ភាព​ប្រកួតប្រជែង​របស់​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ជាដើម ។ អ្នក​ត្រូវ​ចង​ចាំ​ថា ដៃគូ​ប្រកួតប្រជែង​របស់​អ្នក​ក៏​អាច​ចេញ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​ដោយ​គិត​ពី​ឥទ្ធិពល​ដែល​ផ្តល់​ជូន​ដែរ ។

លោក Gary Lyng ដែល​ជា​សហគ្រិន​ជោគជ័យ​មួយ​រូប​បាន​ចែករំលែក​ថា ជំហាន​ដំបូង​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​តែ​គិតគូ គឺ​តម្រូវការ​របស់​អតិថិជន​របស់​អ្នក ។ តើ​អតិថិជន​អ្នក​កំពុង​តែ​ជួប​ការ​លំបាក​អ្វី ឬ​ខ្វះខាត​អ្វី ? បន្ទាប់​មក​មើល​ថា តើ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​អាច​ដោះស្រាយ ឬ​ជួយ​ដល់​អតិថិជន​របស់​អ្នក​ឬទេ ?

ដើម្បី​ទទួល​បានការ​ជោគជ័យ​នៅ​ថ្ងៃ​មុខ​ទៀត អាជីវកម្ម​គួរតែ​ព្យាយាម​រៀន និង​យល់​ដឹង​ពី​មតិ​របស់​អ្នក​ប្រើប្រាស់ និង​អតិថិជន​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក​ព្រមទាំង​ដៃគូ​សហការ​របស់​អ្នក​ជាដើម ។
ការ​ទទួល​បាន និង​កែសម្រួល​តាម​មតិយោបល់​ដែល​ទទួល​បាន​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​ធ្វើ​ឲ្យ​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​លើស​ដើម​ដែរ ។ ការ​ធ្វើ​ដូច្នេះ​អាច​ជួយ​ផ្គត់ផ្គង់​ដល់​អតិថិជន​បច្ចុប្បន្ន​របស់​អ្នក​ហើយ​ក៏​អាច​បង្កើត​ផលិតផល ដើម្បី​ទាក់ទាញ​អតិថិជន​ថ្មី​ដែរ ។
លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ការ​គិត​ពី​ឥទ្ធិពល​ដែល​ផលិតផល ឬ​សេវាកម្ម​របស់​អ្នក​ដែល​អាច​ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​ជួយ​ឲ្យ​អ្នក​គិត​ពី​អ្វី​ដែល​អតិថិជន​អ្នក​ឲ្យ​តម្លៃ​ដែល​ជួយ​ឲ្យ​ផលិតផល​របស់​អ្នកមាន​ភាព​ទាក់ទាញ​ជាងគេ ៕ កែសម្រួល​ដោយ ៖​សុ​ឃា​ក់

Facebook Google Twitter Email

គួរ​យល់​ដឹង

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Sponsored News

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ