ធនាគារ ព្រីនស៍ ម.ក និង Efma រៀបចំវេទិកាវិស័យធនាគារក្នុងសម័យឌីជីថលលើកដំបូងគេនៅកម្ពុជា
- ភ្នំពេញ
ថ្ងៃទី ២០ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១៩ ៖ ធនាគារ ព្រីនស៍ ម.ក សហការជាមួយសមាគមគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុនិងទីផ្សារអឺរ៉ុប ហៅកាត់ថា…
ថ្ងៃទី ២០ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១៩ ៖ ធនាគារ ព្រីនស៍ ម.ក សហការជាមួយសមាគមគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុនិងទីផ្សារអឺរ៉ុប ហៅកាត់ថា…
ថ្ងៃទី ២០ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១៩ ៖ ធនាគារ ព្រីនស៍ ម.ក សហការជាមួយសមាគមគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុនិងទីផ្សារអឺរ៉ុប ហៅកាត់ថា Efma ដែលជាស្ថាប័នអឺរ៉ុប ដែលទទួលបានការទទួលស្គាល់លំដាប់ថ្នាក់ពិភពលោក ដែលដើរតួនាទីក្នុងការសម្របសម្រួលទំនាក់ទំនងតភ្ជាប់ថ្នាក់ដឹកនាំដ៏មានឥទ្ធិពលនានានៅក្នុងវិស័យធនាគារ ធានារ៉ាប់រង និងហិរញ្ញវត្ថុ។
វេទិកានេះ ត្រូវបានរៀបចំឡើងនៅសណ្ឋាគារ រ៉ាហ្វលឡឺរ៉ូយ៉ាល់ ក្រោមប្រធានបទ «សេវាធនាគារសម្រាប់អតិថិជនសម័យថ្មី ៖ បទពិសោធន៍បច្ចេកវិទ្យាទំនើប» ដែលមានការចូលរួមពីសំណាក់ថ្នាក់គ្រប់គ្រងនៃវិស័យហិរញ្ញវត្ថុក្នុងតំបន់អាស៊ី ក៏ដូចជាវាគ្មិនអន្តរជាតិផងដែរ។
វេទិកាបានពិភាក្សាអំពីកាលានុវត្តភាពក៏ដូចជា បញ្ហាប្រឈមនានាដែលគ្រឹះស្ថានធនាគារក្នុងស្រុកនិងអន្តរជាតិជួបប្រទះនៅក្នុងការរៀបចំដំណើរការឌីជីថល ស្របទៅតាមភាពរីកចម្រើនផ្នែកបច្ចេកវិទ្យានៅទូទាំងពិភពលោក និងបម្រែបម្រួលនៃតម្រូវការរបស់អតិថិជន។
កម្មវិធីនេះ បានទទួលកិត្តិយសដោយមានការអញ្ជើញចូលរួមជាអធិបតីពីសំណាក់ លោកជំទាវ នាវ ច័ន្ទថាណា ទេសាភិបាលរងនៃធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ វាគ្មិននៅក្នុងកម្មវិធី គឺរួមមានអ្នកជំនាញនៅក្នុងវិស័យធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ដែលមានដូចជាលោក Michael Lor ទីប្រឹក្សាជាន់ខ្ពស់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិករបស់ Efma លោកបណ្ឌិត Christian Roland នាយកផ្នែក Agile Enablement នៃធនាគារ Siam Commercial Bank លោក Kazuya Sakakibara នាយកប្រតិបត្តិផ្នែកយុទ្ធសាស្ត្របចេ្ចកវិទ្យាព័ត៌មានវិទ្យា និងការអភិវឌ្ឍផលិតផល នៃធនាគារ Jibun លោកស្រី Pui Fang Chow នៃធនាគារ DBS Bank Singapore និងលោកស្រី Supaneewan Chutrakul ដែលជាអនុប្រធានជាន់ខ្ពស់នៃធនាគារ Kasikorn Bank ។
ប្រធានបទសំខាន់ៗដែលបានពិភាក្សារួមមាន ៖
• និន្នាការនៃការវិវឌ្ឍក្នុងវិស័យឌីជីថល
• ដំណើរការរៀបចំសេវាធនាគារឌីជីថល
• ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាប្រាជ្ញាសិប្បនិមិ្មត (A.I)
• បទពិសោធន៍អតិថិជន និងបណ្តាញសេវាកម្មរបស់ធនាគារក្នុងសម័យឌីជីថល
• ប្រព័ន្ធធនាគារបើកចំហ
• ការរៀបចំបុគ្គលិកឲ្យស្របទៅតាមយុគសម័យឌីជីថល
• សេវាកម្មធនាគារឌីជីថលសម្រាប់សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យម
ធនាគារព្រីនស៍ ចាប់ផ្តើមប្រតិបត្តិការនៅឆ្នាំ២០១៥ ក្នុងទម្រង់ជាគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ក្រោម ឈ្មោះថា ព្រីនស៍ ហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី ហើយត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរខ្លួនទៅជាធនាគារពាណិជ្ជ នៅថ្ងៃទី១៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៨។ ធនាគារ ផ្តល់ជូនអតិថិជននូវសេវាប្រាក់បញ្ញើសន្សំ ប្រាក់បញ្ញើតាមកាលកំណត់ ឥណទានគេហដ្ឋាន ឥណទានសម្រាប់ប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន និងឥណទានសម្រាប់អាជីវកម្ម។ បច្ចុប្បន្ន ធនាគារព្រីនស៍ មានសាខាចំនួន១៥ ម៉ាស៊ីនដកប្រាក់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ សេវាធនាគារតាមប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទដៃ និងសេវាធនាគារតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើរណេត។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលមកកាន់គេហទំព័រ ៖ www.princebank.com.kh ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ