យោងទៅតាមកសារសិក្សាក្នុងពេលថ្មីៗរបស់សេវាកម្ម Market Monitor ក្រោមក្រុមហ៊ុន Counterpoint បានឲ្យដឹងថា ចំណែកទីផ្សាររបស់ Huawei ក្នុងទីផ្សារស្មាតហ្វូនពិភពលោកបានកើនដល់កម្រិតខ្ពស់ជាងគេដែលស្មើ១៧% កាលពីត្រីមាសទី១នា ឆ្នាំ២០១៩នេះ ។
ការសិក្សាបានប្រទះឃើញថា Huaweiក៏បានដណ្តើមតំណែងរបស់ Apple ជាក្រុមហ៊ុនស្មាតហ្វូនធំជាងគេលេខពីរប្រចាំត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០១៩ ផងដែរ ដោយមានចំនួនលក់កើនឡើងជិត ៥០%បើធៀបនឹងឆ្នាំមុន ។
លោក Shobhit Srivastava ដែលជាអ្នកវិភាគមួយរូបបាននិយាយថា «Huawei បានក្លាយជាយីហោស្មាតហ្វូនធំជាងគេលេខពីរបើគិតពីចំនួនលក់ទាំងដោយមិនមានវត្តមានច្រើនក្នុងទីផ្សារសំខាន់ៗដូចជាសហរដ្ឋអាមេរិក ។ ពួកគេក៏ជាយីហោដែលលូតលាស់បានច្រើនជាងគេក្នុងចំណោមយីហោធំជាងគេទាំង១០ដែរ ។ ក្នុងល្បឿនលូតលាស់នេះ ពួកយើងគិតថា Huawei នឹងបន្តនាំមុខ Apple នៅចុងឆ្នាំ ២០១៩នេះផងដែរ»។
លោក Srivastava បានបន្តថា Huawei ត្រូវបានជំរុញដោយការបង្កើតថ្មីរបស់ខ្លួន។ ពួកគេជាក្រុមហ៊ុនដំបូងដែលចេញចំណុចពិសេសៗដូចជាកាមេរ៉ាដែលបង្កប់បច្ចេកវិទ្យា AI ជាដើម។
លោកបានបន្ថែមថា «យុទ្ធសាស្ត្រក្នុងការចេញយីហោពីរ (Honor) ក៏បានជួយ Huawei ក្នុងការសាងសង់បណ្តាញក្នុងចំណោមអតិថិជនក្មេងៗ និងទទួលបានចំណែកទីផ្សារបន្ថែមក្នុងទីផ្សារប្រទេសចិនដែលកំពុងអន់ថយដែរ»។ ការលក់ស្មាតហ្វូនសរុបជុំវិញពិភពលោកបានធ្លាក់ចុះ ៥%បើធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ វាជាត្រីមាសទី ៦ជាប់ៗគ្នាហើយដែលចំនួនលក់មានការធ្លាក់ចុះ។
លោក Tarun Pathak ដែលជាអនុប្រធាននៅ Counterpoint Research បាននិយាយថា «ទីផ្សារស្មាតហ្វូនពិភពលោកមិនបានបង្ហាញសញ្ញាថានឹងល្អប្រសើរឡើងវិញក្នុងត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០១៩ទេ» ។ លោកបានបន្តថាក្រុមហ៊ុនផលិតកំពុងតែសង្ឃឹមថាការងាកទៅប្រើបច្ចេកវិទ្យា 5G និងស្មាតហ្វូនដែលអាចបត់បែនបាននឹងជំរុញដល់ការលក់ក្នុងឆ្នាំនេះ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ