ស្ត្រេសនៅកន្លែងធ្វើការគឺជាអ្វីដែលយើងតែងតែជួបប្រទះ តែសម្រាប់មនុស្សមួយចំនួនពួកគេត្រូវជួបនឹងវាជារៀងរាល់ថ្ងៃ តែសម្រាប់មនុស្សមួយចំនួនទៀតប្រហែលជួបវាតែពេលដែលមានការងារច្រើនប៉ុណ្ណោះ ។
ហើយភាពស្ត្រេសនៅកន្លែងធ្វើការមិនកើតមានឡើងតែនៅកន្លែងធ្វើការទេ វាក៏ត្រលប់ទៅផ្ទះជាមួយនឹងយើងដែរហើយអាចនឹងបង្កបញ្ហាជាច្រើនដល់គ្រួសារនិងមនុស្សជាទីស្រលាញ់ ។ ខាងក្រោមនេះគឺជាគន្លឹះទាំង ៥ក្នុងការកាត់បន្ថយភាពស្ត្រេសនៅកន្លែងធ្វើការ៖
១. ប្រាប់ដល់អ្នកគ្រប់គ្រងអ្នក
អ្នកគួរតែប្រាប់ដល់អ្នកគ្រប់គ្រងពីមូលហេតុដែលបង្កឲ្យអ្នកជួបនឹងបញ្ហានេះ រួចសាកសួរស្នើសុំជំនួយ ឬការណែនាំជាដើម។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានអារម្មណ៍ស្និទ្ធស្នាលជាមួយអ្នកគ្រប់គ្រងអ្នកទេ អ្នកអាចស្វែងរកអ្នកដែលមានឋានៈធំ ឬអ្នកនៅផ្នែកធនធានមនុស្សដែលអ្នកអាចជឿទុកចិត្តបានជាដើម។
២. ស្វែងរកការគាំទ្រពីមិត្តរួមការងារ
ការធានាថាអ្នកមានអ្នកគាំទ្រអាចជួយដល់អ្នកដែលពេលដែលអ្នកជួបបញ្ហានៅកន្លែងធ្វើការ ។ អ្នកគួរនិយាយរឿងក្នុងចិត្តប្រាប់ដល់អ្នកដែលអាចទុកចិត្តបាន និងដឹងពីក្រុមហ៊ុននិងវប្បធម៌ក្រុមហ៊ុនចាស់ផងដែរ ។ ពេលខ្លះ ការនិយាយជាមួយអ្នកដែលធ្លាប់កាន់តំណែងរបស់អ្នកអាចជួយដល់អ្នកច្រើនក្នុងការផ្តល់មតិយោបល់ ។
៣. មើលថែសុខភាពរបស់អ្នក
អ្នកគួរតែទទួលទានអាហារល្អ សម្រាកឲ្យបានគ្រប់គ្រាន់ និងស្វែងរកពេលធ្វើលំហាត់ប្រាណផងដែរ ព្រោះវាអាចនឹងជួយអ្នកប្រសិនបើអ្នកពេញចិត្តនឹងខ្លួនឯង ។ ប្រសិនបើអ្នកជួបការលំបាកក្នុងការឈប់គិតពីរឿងការងារ អ្នកគួរតែសាកល្បង Yoga ឬការតាំងសមាធិជាដើម ។
៤. តាមដានកត្តាដែលបង្កឲ្យអ្នកស្ត្រេស
អ្នកគួរសាកល្បងកត់ត្រាទុកពីអ្វីនិងស្ថានការដែលបង្កឲ្យអ្នកស្ត្រេសជាងគេ និងការឆ្លើយតបរបស់អ្នកទៅនឹងភាពស្ត្រេសនោះ ។ ការកត់ត្រាទុកគំនិត អារម្មណ៍ និងអ្វីដែលបានកើតឡើង ព្រមទាំងការឆ្លើយតបរបស់អ្នកផងដែរអាចជួយឲ្យអ្នកយល់កាន់តែច្បាស់ពីភាពស្រេ្តសរបស់អ្នក និងជួយឲ្យអ្នកអាចរកវិធីក្នុងការគ្រប់គ្រងវាផងដែឬ ។
៥. កំណត់ព្រំដែនច្បាស់លាស់
ក្នុងជំនាន់ឌីជីលថលនេះ មនុស្សភាគច្រើនតែងយល់ច្រឡំថាពួកយើងត្រូវតែអាចទាក់ទងបាន២៤ម៉ោង តែវាពិតជាសំខាន់ណាស់ក្នុងការកំណត់ព្រំដែនរវាងការធ្វើការ និងជីវិតផ្ទាល់ខ្លួនច្បាស់លាស់ ។ ឧទាហរណ៍ដូចជាហាមមិនឲ្យខ្កួនឆែកអ៊ីម៉ែលការងារបន្ទាប់ពីចេញពីធ្វើការជាដើម ។ ការធ្វើដូច្នេះអាចជួយឲ្យអ្នកមានព្រំដែនច្បាស់លាស់រវាងជីវិតផ្ទាល់ខ្លួននិងការងារ ហើយអ្នកអាចកាត់បន្ថយបញ្ហាមិនអាចស្វែងរកលំនឹងរវាងការងារនិងជីវិតផ្ទាល់ខ្លួនផងដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ