ការគោរពមិនមែនជាអ្វីដែលបុគ្គលិកត្រូវបានបង្ខំឲ្យមានចំពោះអ្នកគ្រប់គ្រងទេ តែវាជាអ្វីដែលអ្នកគ្រប់គ្រងទទួលបានពីបុគ្គលិកខ្លួនដោយការស្ម័គ្រចិត្ត ។ យោងតាមលោក Bruce J. Avolio នាយកនៅមជ្ឈមណ្ឌលអ្នកដឹកនាំ និងការគិតជាប្រព័ន្ធក្រោមមហាវិទ្យាល័យ Foster School of Business នៃសាកលវិទ្យាល័យ University of Washington បានបង្ហាញពីគន្លឹះ៥ចំណុចដែលជួយឲ្យអ្នកគ្រប់គ្រងទទួលបានការគោរពពីបុគ្គលិកខ្លួន ៖
១. មានការគោរពវិន័យត្រឹមត្រូវអ្នកគួរតែមានការគោរពវិន័យ និងតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនឬអង្គភាពដែលអ្នកធ្វើការឲ្យ ហើយត្រូវលើកតម្កើងតម្លាភាពនិងភាពយុត្តិធម៌ផងដែរ។
២. លើកតម្កើងភាពជាម្ចាស់អ្នកគ្រប់គ្រងគួរតែធ្វើឲ្យបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍ថាពួកគេជាម្ចាស់នៃកិច្ចការរបស់ពួកគេ ហើយគំនិតរបស់ពួកគេក៏សំខាន់ដែរដែលអ្នកមានតំណែងខ្ពស់ៗគួរតែស្តាប់ដើម្បីសិក្សា និងចូលរួមជាមួយនឹងបុគ្គលិករបស់ពួកគេ ។
៣. អភិវឌ្ឍន៍សក្តានុពលជួយឲ្យបុគ្គលមួយរូបៗមានអារម្មណ៍ថាពួកគេអាចបង្កើនសក្តានុពលភាពរបស់ពួកគេ និងសម្រេចគោលដៅរបស់ពួកគេដោយវិនិយោគលើការអភិវឌ្ឍរបស់បុគ្គលិកជាដើម ។
៤. បង្កើតវប្បធម៌វិជ្ជមានអ្នកគួរតែបង្កើតស្ថានភាពវិជ្ជមានដែលអាចជួយជំរុញកម្លាំងចិត្តរបស់បុគ្គលិកឲ្យយកឈ្នះដៃគូប្រកួត ។
៥. លះបង់ពេលដែលចាំបាច់អ្នកគ្រប់គ្រងគួរតែលះបង់អ្វីមួយដើម្បីទទួលបានលទ្ធផលល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនពេលដែលការលះបង់នេះអាចចូលរួមក្នុងការជួយឲ្យអ្នកដទៃទទួលបានជោគជ័យ ។
លោក Bill Mixon ប្រធានក្រុមហ៊ុន Universal Hospital Services Inc. បានឲ្យដឹងដែរថា គន្លឹះសំខាន់ក្នុងការទទួលបានការគោរពពីបុគ្គលិកគឺការផ្តល់សិទ្ធិនិងអំណាចដល់បុគ្គលិក និងយកភាពអ្នកដឹកនាំដែលអ្នកចង់បានធ្វើជាគំរូ ។ លោកបានបន្តថា ៖« ប្រសិនបើបុគ្គលិកគោរពភាពជាអ្នកដឹកនាំរបស់មនុស្សម្នាក់ ពួកគេអាចនឹងអនុវត្តគុណសម្បត្តិទាំងនោះដោយខ្លួនឯងផងដែរ ។ ការផ្តល់សិទ្ធិនិងអំណាចដល់បុគ្គលិក គឺជាការកសាងជំនឿទុកចិត្ត។
ពេលដែលអ្នកបង្ហាញបុគ្គលិកថា អ្នកជឿជាក់លើចំណេះដឹង និងជំនាញរបស់ពួកគេ អ្នកអនុញ្ញាតឲ្យពួកគេធ្វើការសម្រេចចិត្តដែលផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់ក្រុមហ៊ុន »។លើសពីនេះទៅទៀត ការអភិវឌ្ឍសក្តានុពលរបស់បុគ្គលិកក៏មានសារសំខាន់ដែរ ។
លោក Mixon បានកត់សម្គាល់បន្ថែមថា ៖« ពេលដែលបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍ថាពួកគេមានតម្លៃ ពួកគេនឹងមានភាពម្ចាស់ការកាន់តែច្រើនលើកិច្ចការរបស់ពួកគេ និងស្វែងរកឱកាសថ្មីៗក្នុងការអភិវឌ្ឍសម្រាប់តួនាទីរបស់ពួកគេទៀតផង។ វាមិនត្រឹមតែល្អសម្រាប់បុគ្គលិកទាំងនោះទេ តែក៏ល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុននិងអតិថិជនផងដែរ »៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ