ការរៀនពីការចេះគ្រប់គ្រង់ទៅលើពេលវេលាឱ្យបានល្អ វាពិតជាសំខាន់ណាស់នៅក្នុងការជួយឱ្យជីវិតរបស់អ្នក មានតុល្យភាពទាំងជីវិតការសិក្សា និងជីវិតនៅក្នុងសង្គម ។ ប្រសិនបើអ្នកជាមនុស្សម្នាក់ ដែលមានការរៀបចំពេលវេលាបានយ៉ាងល្អ នោះអ្នកនឹងអាច ធ្វើវា ហើយបានតែក្នុងរយៈពេលមួយយ៉ាងខ្លី ហើយអ្នកនឹងមានពេលវេលា សម្រាប់ការសប្បាយ ផ្សេងៗរបស់អ្នកទៀតផង ។
ប្រសិនបើអ្នកជាមនុស្ស ដែលគ្រប់គ្រងលើពេលវេលាបានល្អ នោះអ្នកនឹង ៖ អ្នកអាចកាត់បន្ថយអារម្មណ៍ស្ត្រេស ឬក៏ក្តីបារម្ភនានា ។ នៅពេលអ្នកបានរៀនពីការគ្រប់គ្រង លើពេលវេលារបស់អ្នកហើយនោះអ្នកនឹងមិនទុកនូវការងាររបស់អ្នកចោល រហូតទាល់តែទឹកដល់ច្រមុះហើយ ទើបយកមកធ្វើនោះទេ ហើយអ្នកក៏មិនមានអារម្មណ៍ថា មានសម្ពាធនោះដែរ ។
១-អ្នកអាចមានពេលវេលាច្រើន សម្រាប់ការងាររបស់អ្នកឱ្យសម្រេច ព្រោះអ្នកបានចាប់ធ្វើវា តាំងតែពីវិនាទីដំបូង និងមានពេលវេលាច្រើន សម្រាប់ការស្រាវជ្រាវ ហើយមានពេលវេលា សម្រាប់ការពិនិត្យលើការងាររបស់អ្នក ឡើងវិញផងដែរ ។
២-មួយវិញទៀតនោះ គឺចំណេញពេលវេលា។ បន្ទាប់ពីអ្នកបានបញ្ចប់ការងាររបស់អ្នករួចរាល់ អ្នកមិនចាំបាច់ព្រួយបារម្ភពីវាទៀតទេ ដូច្នោះហើយ អ្នកអាចមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីធ្វើនូវអ្វីដែលអ្នកចង់ធ្វើ ដោយមិនមានពាក្យថា «ត្រូវតែធ្វើ» នៅក្នុងចិត្តរបស់អ្នកឡើយ (ប្រភពពី៖ Health.com.kh) ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ