យោងតាមក្រុមហ៊ុន Gartner បានឲ្យដឹងថា កាលពីត្រីមាសទី៣ នាឆ្នាំ២០១៨នេះ យីហោស្មាតហ្វូនចិនដូចជា Huawei និង Xiaomi បានជួយជំរុញដល់ការលក់ស្មាតហ្វូនជុំវិញពិភពលោក ។
ក្រុមហ៊ុនវិភាគខាងលើកត់សម្គាល់ទៀតថា ការលក់ស្មាតហ្វូនទៅអ្នកប្រើប្រាស់បានកើនឡើង១,៤%កាលពីត្រីមាសទី៣នាឆ្នាំ២០១៨ មកស្មើនឹង៣៨៩លានគ្រឿង ។
នាយកផ្នែកស្រាវជ្រាវក្រុមហ៊ុន Anshul Gupta នៅ Gartner បាននិយាយថា ៖« ប្រសិនបើយើងដក Huawei និង Xiaomi ចេញពីបញ្ជីអ្នកលក់ស្មាតហ្វូនជុំវិញពិភពលោកនោះ ការលក់ស្មាតហ្វូនទៅកាន់អ្នកប្រើប្រាស់បានធ្លាក់ចុះ៥,២%។ ក្រុមហ៊ុនផលិតទូរស័ព្ទដៃចិនធំៗបានបង្កើនការលក់របស់ពួកគេក្នុងទីផ្សារថ្មីៗកាលពីត្រីមាសទី៣នាឆ្នាំ២០១៨ ព្រោះតែស្មាតហ្វូនតម្លៃទាប មានកាមេរ៉ាទំនើប និងស្គ្រីនដែលមានគុណភាពខ្ពស់ជាដើម »។
ខណៈដែលការលក់ស្មាតហ្វូនបានធ្លាក់ចុះសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនផលិតស្មាតហ្វូនភាគច្រើន Huawei មើលឃើញតម្រូវការស្មាតហ្វូនរបស់ខ្លួនកើនឡើងដល់ទៅ៤៣%កាលពីត្រីមាសទី៣នាឆ្នាំនេះ ។ Huawei បន្តជាយីហោលេខមួយក្នុង Greater China និងស្ថិតក្នុងចំណាត់ថ្នាក់លេខបីក្នុងទីផ្សារអឺរ៉ុបផងដែរ ។
ក្រុមហ៊ុន Gupta បានបន្តថា ៖« ចន្លោះរវាង Samsung និង Huawei បន្តខិតជិតគ្នាខណៈដែល Huawei ពង្រីកយ៉ាងលឿនដោយវិនិយោគលើការរសាងយីហោ និងការចែកចាយក្នុងទីផ្សារថ្មីៗនៅមជ្ឈិមបូព៌ា អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក និងអាហ្វ្រិកជាដើម »។
ការលក់របស់ Samsung បានធ្លាក់ចុះ ១៤% នៅត្រីមាសទី៣។ Galaxy S9, S9+ និង Note 9 ជួបប្រទះការលំបាកក្នុងការបង្កើនតម្រូវការក្នុងឆ្នាំ២០១៨ ហើយស្មាតហ្វូនតម្លៃមធ្យម និងទាបរបស់ពួកគេបន្តជួបនឹងការប្រកួតប្រជែងពីយីហោចិនធំៗផងដែរ ។
ដោយការលក់ស្មាតហ្វូនជុំវិញពិភពលោកកំពុងតែធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំង ក្រុមហ៊ុនផលិតស្មាតហ្វូនបានងាកទៅផ្តោតលើបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗដូចជា 5G និងស្មាតហ្វូនដែលអាចបត់បាន ដើម្បីស្វែងរកភាពខុសប្លែកគ្នា ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ