Apple កំពុងតែត្រៀមខ្លួនក្នុងការបង្កើនសមត្ថភាពទូរស័ព្ទ iPhone ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុននេះនៅមិនទាន់អាចតាមទាន់ដៃគូប្រកួតប្រជែងដទៃក្នុងទីផ្សារស្មាតហ្វូនធំៗនៅឡើយ ។ iPhone មិនមានគោលជំហររឹងមាំក្នុងប្រទេសជាច្រើនដូចជា ប្រទេសចិន និងឥណ្ឌា រួមជាមួយនឹងទីផ្សារដទៃនៅអាស៊ីឡើយ ដែលកំពុងតែមើលឃើញការលក់ស្មាតហ្វូនកើនឡើងយ៉ាងលឿន ។
ទីផ្សារអាស៊ីមានសក្តានុពលយ៉ាងខ្លាំង និងមានប្រជាជនរាប់រយលាននាក់មិនទាន់បានទិញស្មាតហ្វូនប្រើប្រាស់នៅឡើយ ប៉ុន្តែមកដល់ពេលនេះ Apple នៅមិនទាន់ឈោងទៅចាប់ឱកាសនេះបាននៅឡើយទេ ខណៈស្មាតហ្វូនដទៃទៀតកំពុងវាយលុកយ៉ាងខ្លាំង ។ iPhone ស្មើតែ២%ប៉ុណ្ណោះនៃការលក់ស្មាតហ្វូនទាំងអស់នៅឥណ្ឌា និងប្រមាណពី៨%ទៅ១០%ក្នុងប្រទេសចិន ។
យោងទៅតាមក្រុមហ៊ុនសាជីវកម្មទិន្នន័យ អន្តរជាតិ (IDC) បានឲ្យដឹងថា ពួកគេក៏គ្រប់គ្រងទីផ្សារបានតិចតួចដែរក្នុងទីផ្សារអាស៊ីដទៃ ដូចជាស្មើ៥%នៃការលក់សរុបក្នុងប្រទេសវៀតណាម, ៨%ក្នុងប្រទេសថៃ និង១%ក្នុងឥណ្ឌូណេស៊ីកាលពីឆ្នាំមុន ។
ក្រៅពី Samsung ហើយ Appleនៅជួបនឹងដៃគូប្រកួតមកពីប្រទេសចិន ដែលមានដូចជា Huawei, Oppo, Vivo និង Xiaomi ជាដើម ។ ក្រុមហ៊ុនទាំងបួនបាននាំមុខ Apple ក្នុងទីផ្សារប្រទេសចិន និងគ្រប់គ្រងប្រមាណ ៨០%នៃទីផ្សារទៅហើយ ។
នេះបើយោងទៅតាមសហគ្រាស Canalys ។ Huawei ក៏បានយកឈ្នះApple ក្នុងការក្លាយជាយីហោស្មាតហ្វូនធំជាងគេលេខពីរលើពិភពលោកផងដែរកាលពីដើមឆ្នាំនេះ ។
លើសពីនេះទៀត សង្គ្រាមពាណិជ្ជកម្មផ្តល់ឧបសគ្គកាន់តែច្រើនដល់Apple ក្នុងការប្រកបអាជីវកម្មនៅប្រទេសចិន ដោយមើលឃើញការលក់ស្មាតហ្វូនធ្លាក់ចុះខ្លាំងជាងគេកាលពីត្រីមាសទី១នាឆ្នាំនេះ ។
តម្លៃជាឧបសគ្គធំមួយក្នុងប្រទេសឥណ្ឌា ដែលមានប្រជាជនប្រមាណ៨០០លាននាក់មិនធ្លាប់ប្រើអុីនធើរណេតពីមុនឡើយ ។ ប្រទេសនេះស្ថិតក្នុងចំណោមប្រទេសជាច្រើនដែលមានលក់ iPhone ក្នុងតម្លៃដ៏ខ្ពស់ ដូចជា iPhone X ដែលមានតម្លៃដល់ទៅ១.៧០០ដុល្លារ ។
កាលពីឆ្នាំមុន Appleបានចាប់ផ្តើមផលិតទូរស័ព្ទតម្លៃទាបៗមួយចំនួនក្នុងរោងចក្រមួយនៅ Bangalore ដើម្បីជៀសវាងពន្ធនាំចូល ប៉ុន្តែទូរស័ព្ទថ្មីៗរបស់ពួកគេដូចជា iPhone X និង iPhone 8 នៅតែនាំចូលពីបរទេសដដែល ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ