ទីក្រុងបាងកក ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃកំពុងតែខិតខំបន្ថែមការទាក់ទាញវិនិយោគិនចិនដោយប្រើប្រាស់ការអភិវឌ្ឍន៍ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងសេវាកម្មដើម្បីតភ្ជាប់នឹងការផ្តួចផ្តើមគំនិត « ខ្សែក្រវាត់មួយ វិថីមួយ »។
លោក Kanit Sangsubhan អគ្គលេខាធិការ ការិយាល័យច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចខាងកើត (EEC) បានឲ្យដឹងថា EEC ត្រូវបានច្នៃឡើងដើម្បីឆ្លើយតបនឹងការផ្តួចផ្តើមគំនិតរបស់ប្រទេសចិនតាមច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចខាងជើងនិងត្បូង និងខាងកើតនិងលិច ។
លោកបានបន្តថា ៖« ប្រទេសថៃជឿជាក់ថាច្រករបៀងសេដ្ឋកិច្ចរបស់ពួកយើងអាចតភ្ជាប់ជាមួយនឹងប្រទេសដទៃនៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍តាមរយៈប្រទេស CLMV (កម្ពុជា, ឡាវ, មីយ៉ាន់ម៉ា និងវៀតណាម) ខណៈពេលដែលប្រទេសចិនបង្កើនការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម និងការវិនិយោគក្នុងតំបន់ »។
លោកបានបន្ថែមថា ៖« ការផ្តួចផ្តើមគំនិតខ្សែក្រវាត់មួយ វិថីមួយ និងតភ្ជាប់ចិនខាងត្បូងទៅនឹងឡាវ ចូលតាមខេត្ត Nong Khai និង Khon Kaen ក្នុងប្រទេសថៃ និងតទៅកាន់មីយ៉ាន់ម៉ា ។ តំបន់ EEC នៅខេត្ត Chachoengsao , Chon Buri និង Rayong អាចតភ្ជាប់ជាមួយកម្ពុជា និងវៀតណាម តាមតាមរយៈខេត្ត Sa Kaeo ផងដែរ »។
លោកបាននិយាយទៀតថា ការទទួលយកបច្ចេកវិទ្យា និងយុទ្ធសាស្ត្រទំនើបៗគឺជាផ្នែកមួយនៃការទាក់ទាញការវិនិយោគពីប្រទេសចិន ឥណ្ឌា និងជប៉ុនដែលកំពុងតែស្វែងរកឱកាសអាជីវកម្មនៅប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍ ។
លោកបានបន្តទៀតថា ៖« ពួកយើងជឿជាក់ថាប្រទេសថៃមានសក្តានុពលខ្ពស់ក្នុងនាមជាមជ្ឈមណ្ឌលដឹកជញ្ជូន និងអាជីវកម្ម ជាពិសេសព្រោះតែសមត្ថភាពរបស់ពួកគេក្នុងការសហការមិនត្រឹមតែជាមួយប្រទេសជិតខាងក្នុងតំបន់ទេ តែនៅលើឈុតឆាកអន្តរជាតិទៀតផងក្នុងផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច »។
លោកឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី Somkid Jatusripitak បាននិយាយថា រដ្ឋាភិបាលថៃចង់លើកតម្កើងច្រករបៀងEECជាកត្តាជំរុញសំខាន់សម្រាប់សេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេស ។
លោកបញ្ជាក់ថា ៖« វិនិយោគិនចិនមានចំណាប់អារម្មណ៍លើគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ បច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗ និងការបង្កើតថ្មីរបស់ពួកយើងនៅក្នុងតំបន់ EEC »។
ប្រទេសថៃ និងចិន នឹងចុះអនុស្សារណៈនៃការយោគយល់គ្នាចំនួន១៧ ដែលមាន៥ត្រូវបានចុះកាលពីថ្ងៃសុក្រ ។ រដ្ឋាភិបាលក៏បានធ្វើបទបង្ហាញពីគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធថ្មីៗដែលរួមមានគម្រោងផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿនតម្លៃ៦,៨៨ប៊ីលានដុល្លារ ដែលតភ្ជាប់អាកាសយានដ្ឋាន Don Mueang និង Sovarnabhumi ជាមួយនឹងអាកាសយានដ្ឋាន U-Tapao នៅChon Buri ជាដើម ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ