លោក Roland Bala នាយកគ្រប់គ្រងនៃក្រុមហ៊ុនស្រាបៀរថៃហ្គ័រប្រចាំកម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា៖ “យើងចង់ឱ្យប្រជាជនធ្វើសកម្មភាពជួយសង្គ្រោះសត្វខ្លាធំនៅកម្ពុជា ដែលជានិមិត្តសញ្ញាម៉ាកយីហោដ៏ពេញនិយមរបស់យើង។ ដោយមានការគាំទ្រពីរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា យើងកំពុងធ្វើការជាមួយដៃគូជាមួយអង្គការ WWF ម៉ាកសម្លៀកបំពាក់ KENZO និងសិល្បករច្នៃម៉ូតដ៏លេចធ្លោចំនូន៤រូបដើម្បីបង្កើតស្នាដៃសិល្បៈម៉ូតសម្លៀកបំពាក់ Rare Stripes ពិសេសនេះក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងជាសកល និងមូលនិធិសម្រាប់ជួយសង្គ្រោះសត្វខ្លាធំ។”
ដោយសហការជាមួយប្រធានផ្នែកច្នៃម៉ូតសម្លៀកបំពាក់ KENZO គឺលោក Humberto Leon និងលោកស្រី Carol Lim ក្រុមហ៊ុនស្រាបៀរថៃហ្គ័របានជ្រើសរើសសិល្បករល្បីឈ្មោះទូទាំងពិភពលោកចំនួនបួនរូបដើម្បីច្នៃម៉ូតសម្លៀកបំពាក់ពិសេសដែលមានចំនួនកំណត់។ សិល្បករទាំងនេះរួមមាន៖ សិល្បករសហសម័យ និងជាងចម្លាក់គឺ លោកស្រី Meryl Smith (អាមេរិក) ជាងគំនូរនិងអ្នករចនាម៉ូតគឺកញ្ញា Esther Goh (សិង្ហបុរី) ជាងគំនូរនិងអ្នករចនាម៉ូតគឺកញ្ញា Julienne Tan (កម្ពុជា) និងសិល្បកររូបភាពនិងឌីជីថលគឺលោក Sean Lean (ម៉ាឡេស៊ី)។
មុនពេលចាប់ផ្តើមអនុវត្តគម្រោងនេះ ក្រុមហ៊ុនស្រាបៀរថៃហ្គ័របាននាំយកប្រធានផ្នែកច្នៃប្រឌិត និងសិល្បករបួនរូបមកប្រទេសកម្ពុជាដើម្បីជួបពិភាក្សាជាមួយអ្នកជំនាញសត្វព្រៃរបស់អង្គការ WWF ក្នុងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីស្វែងយល់ឲ្យច្បាស់ពីស្ថានភាពរបស់សត្វខ្លាធំ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ