រាជធានីភ្នំពេញ ៖ នៅពេលមនុស្សគ្រប់គ្នាសុទ្ធតែអាចបង្កើតវេបសាយ និងហ្វេសប៊ុកផេកបាន ការឃោសនាត្រូវបានគេយល់ថា កាន់តែងាយស្រួល។ ប៉ុន្តែអ្នកជំនាញនិយាយថា ការបង្កើតវេបសាយ និងហ្វេសប៊ុក គឺមិនពិតជាជោគជ័យក្នុងការផ្សព្វផ្សាយទូទៅទេ នៅក្នុងសម័យកាលឌីជីថល កាលបើគេមិនមានជំនាញផលិតខ្លឹមសារដែលមានភាពទាក់ទាញគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អោយមនុស្សចូលអាន ឬទស្សនានោះ។
លោក ងួន សេរ័ត្ន សាស្ត្រាចារ្យផ្នែកទំនាក់ទំនងសាធារណ:នៅ ដេប៉ាតឺម៉ង់ត៍សារព័ត៌មាន និងសារគមនាគមន៍នៃសាកលវិទ្យាល័យភូមិនភ្នំពេញបាននិយាយថា វេបសាយនិងហ្វេសប៊ុក គឺគ្រាន់តែច្រកសម្រាប់បញ្ចេញព័ត៌មានប៉ុណ្ណោះ។ ដូច្នេះដើម្បីជោគជ័យនៅក្នុងការផ្សព្វផ្សាយ គេត្រូវចេះបង្កើតខ្លឹមសារព័ត៌មាន ( content) អោយបានល្អ មានភាពទាក់ទាញ មានប្រយោជន៍ និងចំគោលដៅ។ លោកនិយាយថានៅពេលដែលខ្លឹមសារល្អនៅក្នុងវេបសាយ និងហ្វេសប៊ុក ពេលនោះវានឹងធ្វើអោយមានអ្នកមើល និងអ្នកអានច្រើន។ ដូច្នេះ អ្នកអាចជោគជ័យនៅក្នុងការផ្សព្វផ្សាយបាន។
លោកបានពន្យល់ថា បច្ចេកវិទ្យាបានបើកឱកាសកាន់តែច្រើនដល់មនុស្សគ្រប់រូបក្នុងការធ្វើការផ្សព្វផ្សាយអំពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ពួកគេនៅក្នុងការប្រកបរបរប្រចាំថ្ងៃ។ ប៉ុន្តែឧបសគ្គ គឺនៅតែមានសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា។ នោះគឺការរកវិធីបង្កើតខ្លឹមសារឲ្យបានល្អ។ ហេតុដូច្នេះ ហើយបានជាគេនិយាយថា «ខ្លឹមសារគឺជាស្តេច» ។
ដូច្នេះដើម្បីជោគជ័យនៅក្នុងការផ្សព្វផ្សាយ គឺទីមួយ-ប្រើច្រកបញ្ចេញព័ត៌មានឲ្យបានត្រឹមត្រូវដែលអាចជាកាសែត ទូរទស្សន៍ វេបសាយ និង ហ្វេសប៊ុកជាដើម។ បន្ទាប់មកគឺការផលិតខ្លឹមសារដែលមានភាពទាក់ទាញ និងមានប្រយោជន៍ ដល់អ្នកអាននិងអ្នក
ទស្សនា។
ដោយសារតែហេតុនេះហើយ គេឃើញថា ការផ្សព្វផ្សាយជាវីដេអូនិងអត្ថបទ ( PR stories and videos) កាន់តែពេញនិយមសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយនាសម័យកាលនេះ។
សារព័ត៌មាន «កោះសន្តិភាព» បានបង្កើតសេវាកម្មនៃការផ្សព្វផ្សាយតាមរយ:ការផលិតអត្ថបទ PR និងវីដេអូ បម្រើដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនដែលមានចំណូលចិត្តធ្វើការផ្សព្វផ្សាយតាមរយ:អត្ថបទ និងវីដេអូដែលមានភាពទាក់ទាញនេះតាមបណ្តាញទាំងអស់របស់ខ្លួន។ សេវាកម្មផ្សព្វផ្សាយតាមអត្ថបទ និងវីដេអូនោះរួមមាន ការផលិតអត្ថបទសម្រាប់ផ្សាយតាមកាសែត តាមវេបសាយ និងហ្វេសប៊ុក និង ការផលិតវីដេអូផ្សព្វផ្សាយតាមរយ:ទូរទស្សន៍អនឡាញរបស់កោះសន្តិភាព កម្មវិធីព័ត៌មាន 60 Buzz កម្មវិធីម្ហូបអាហារ FaceTaste កម្មវិធីព័ត៌មាន Softfeed និង កម្មវិធីជាច្រើនទៀតរបស់សារព័ត៌មានកោះសន្តិភាព។
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកត្រូវជ្រើសរើសយក «កោះសន្តិភាព» សម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយតាមអត្ថបទនិងវីដេអូ?
អ្នកស្រី ថុង សុវណ្ណរង្សី នាយកផ្នែកលក់នៃសារព័ត៌មាន «កោះសន្តិភាព» បានពន្យល់ថា មុននឹងសម្រេចធ្វើការផលិតអត្ថបទ និងវីដេអូសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយ យើងពិភាក្សា និងផ្តល់យោបល់ដល់អតិថិជនដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាអោយអត្ថបទ ឬវីដេអូដែលផលិតមកមានអ្នកអាន និងអ្នកទស្សនាច្រើន។ ទីពីរនៅ «កោះសន្តិភាព» យើងមានអ្នកជំនាញច្បាស់លាស់នៅក្នុងផ្នែកសារព័ត៌មានទំនាក់ទំនងសាធារណៈដែលយល់ច្បាស់ពីយុទ្ឋសាស្ត្រនៃការផ្សព្វផ្សាយតាមរយៈអត្ថបទនិងវីដេអូតាមបណ្តាញសង្គម។
អ្នកស្រី ថុង សុវណ្ណរង្សី មានប្រសាសន៍បន្ថែមថា ចំណុចទីបីនោះគឺ «កោះសន្តិភាព» មានបណ្តាញសារព័ត៌មានគ្រប់ទម្រង់ ដែលសុទ្ឋតែមានប្រជាប្រិយភាពនៅកម្ពុជាដូចជាកាសែតកោះសន្តិភាព វេបសាយកោះសន្តិភាព ដែលមានអ្នកអានចំនួនពី៣០ទៅ៥០ម៉ឺននាក់ក្នុងមួយថ្ងៃ និងហ្វេសប៊ុកផេកដែលមានអ្នកគាំទ្រជិតបួនលាននាក់។ និយាយអោយខ្លី ដើម្បីភាពជោគជ័យនៅក្នុងផ្សព្វផ្សាយផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អតិថិជនអោយបានជោគជ័យ «កោះសន្តិភាព» នឹងផលិតចេញជាអត្ថបទនិងវីដេអួដែលធានាថានឹងអាចមានអ្នកអាន និងទស្សនាដល់រាប់ម៉ឺននាក់តាមបណ្តាញសារព័ត៌មានដ៏ពេញនិយមទាំងអស់ដែលខ្លួនមាន៕
អត្ថបទសហការ
ចែករំលែកព័តមាននេះ