រាជធានីភ្នំពេញ ៖ ដើម្បីទ្រទ្រង់ដល់សេវាកម្មផ្សេងៗឱ្យកាន់តែមានភាពងាយស្រួល លឿនរហ័ស និងចំណេញពេលវេលា ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានចំណាយប្រាក់ប្រមាណ២លានដុល្លារ អភិវឌ្ឍន៍នូវសេវាផ្ទេរប្រាក់ posTTransfer ខណៈអតិថិជនបានដោនឡូត App ជាង២ម៉ឺននាក់ និងភ្នាក់ងារបម្រើសេវាមានប្រហែល១០០កន្លែង ។ នេះបើយោងតាមអគ្គនាយកប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ។
ថ្លែងប្រាប់អ្នកសារព័ត៌មានក្នុងពិធីដាក់ឱ្យដំណើរការនូវ posTTransfer កាលពីថ្ងៃទី៨ ខែមិថុនា នៅសណ្ឋាគារឡឺរ៉ូយ៉ាល់ លោក អោក បូរ៉ា ប្រតិភូរាជរដ្ឋាភិបាល ទទួលបន្ទុកជាអគ្គនាយកប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា ៖« ដើម្បីឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការអតិថិជន និងដើម្បីទ្រទ្រង់ដល់សេវាកម្មផ្សេងៗ ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានចំណាយពេលវេលា៦ខែ និងប្រាក់ប្រមាណ២លានដុល្លារបង្កើតនូវ posTTransfer នេះឡើងសម្រាប់ធ្វើការទូទាត់ ដូចជា ការទិញទំនិញនៅលើអនឡាញ ការបង់ថ្លៃសាលាឲ្យកូនរៀន បង់ថ្លៃទឹក-ភ្លើង និងពន្ធដារផ្សេងៗនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងអនាគត » ។
លោកអគ្គនាយកបន្តថា ៖« ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបង្កើត និងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុប្រៃសណីយ៍ ឈ្មោះថា posTTransfer ផ្តោតសំខាន់ទៅលើការផ្តល់សេវាផ្ញើលុយក្នុងស្រុក និងក្រៅប្រទេស ព្រមទាំងការទូទាត់ផ្សេងៗ ។ posTTransfer នេះ បង្កលក្ខណសម្បត្តិឱ្យប្រៃសណីយ៍បានពង្រីកសក្តានុពលនៅក្នុងប្រទេស ក្នុងការពង្រីកភ្នាក់ងារផ្ទេរប្រាក់ អ្នកប្រើប្រាស់សេវាដោយផ្ទាល់ ហើយកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ឯកសារជាតម្រូវការបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណ គឺបញ្ជាក់តែម្តងនៅពេលចុះឈ្មោះ ហើយប្រើបានរហូត » ។ លោកបញ្ជាក់ថា ៖« posTTransfer នេះ ជាសេវាថ្មីបំផុត ដែលបានអភិវឌ្ឍន៍កែលម្អឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងថែមទៀតដោយសហភាពប្រៃសណីយ៍សកល UPU បានបង្កើតឡើងទៅជា App សម្រាប់ប្រើបាននៅគ្រប់ទម្រង់នៃទូរស័ព្ទវៃឆ្លាត និងកុំព្យូទ័រ ដែលបានចុះបញ្ជីដោយ UPU នៅឆ្នាំ២០១៧ ។ ក្នុងនោះ ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាបានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងរួចហើយលើការប្រើប្រាស់និមិត្តសញ្ញា PosTTransfer Trademark ជាអន្តរជាតិសម្រាប់វិស័យប្រៃសណីយ៍ ។ លើសពីនេះ នៅចុងឆ្នាំ២០១៨នេះ ប្រៃសណីយ៍កម្ពុជាក៏បានចុះហត្ថលេខាពហុភាគី ក្នុងការដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់សេវាផ្ទេរប្រាក់ដោយប្រើប្រព័ន្ធ PosTTransfer ផងដែរ » ។
លោក រ៉ាក់ ខាន់ រដ្ឋលេខាធិការនៃក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍ មានប្រសាសន៍ថា បច្ចុប្បន្ននេះ សហភាពប្រៃសណីយ៍សកល UPU បានដាក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុប្រៃសណីយ៍ ជាអាទិភាពចម្បង ដែលនឹងចូលរួមចំណែកសម្រេចគោលដៅអភិវឌ្ឍន៍ដោយចីរភាពរបស់សហប្រជាជាតិនាឆ្នាំ២០៣០ ហើយក៏ជាកាតព្វកិច្ចសេវាប្រៃសណីយ៍សកល ដែលនឹងជួយផ្តល់តម្រូវការសេវាហិរញ្ញវត្ថុដល់កម្មករចំណាកស្រុក ជនអន្តោប្រវេសន៍ និងប្រជាពលរដ្ឋនៅតាមជនបទដាច់ស្រយាលនៅក្នុងសម័យកាលសកលភាវូបនីយកម្មនេះ ។ លោកលើកឡើងថា ៖« ក្នុងឆ្នាំ២០១៧នេះ អតិថិជន៨៤%បាននិយាយថា ពួកគេយល់ដឹងអំពី Fintech កើនឡើងខ្ពស់ជាងឆ្នាំ២០១៥ ដែលមានត្រឹមតែ៦២% ។
ប្រជាពលរដ្ឋបានស្វែងរកវិធីផ្សេងៗទូទាត់ការសន្សំការវិនិយោគ និងការខ្ចីបុល ដោយពួកគាត់ធ្វើសេវាកម្មទាំងនោះតាមរយៈទូរស័ព្ទវៃឆ្លាតរបស់គាត់បានគ្រប់ពេលវេលា និងគ្រប់ទីកន្លែង មិនថាអាជីវកម្មទើបចាប់ផ្តើម ឬអាជីវកម្មដែលបានបង្កើតរួចហើយ គឺស្ទើរទាំងអស់សុទ្ធតែកំពុងអភិវឌ្ឍន៍បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុ ឬហៅថា Fintech ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់គេដូចជា Mobile payment និង Online investments ជាដើម ដែលធ្វើឲ្យជីវិតរស់នៅកាន់តែងាយស្រួល និងទំនើបកម្ម » ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ