ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

ក្រុម​ហ៊ុន​ហុង​ដា និង​ស៊ូហ្ស៊ូគី​លែង​ផលិត​ម៉ូតូ​ខ្នាត​តូច​ត​ទៅ​ទៀត​ហើយ

11 ខែ មុន

ទី​ក្រុង​តូក្យូ៖ ក្រុម​​ហ៊ុន​ហុង​ដា និង​ស៊ូ​ហ្ស៊ូគី​របស់​ជប៉ុន​​ប្រហែល​ជា​លែង​ផលិត​ម៉ូតូ​​ខ្នាត​តូច​ត​​ទៅ​ទៀត​ហើយ​នា​ពេល​អនា​គត​។ ក្រុម​ហ៊ុន​កំពុង​ពិចារណា​ទៅ​លើ​បញ្ហា​នេះ​​នៅ​ពេល​អាជ្ញាធរ​ចេញ​ច្បាប់​ថ្មី​​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​​រឹត​ត្បិត​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ជាង​មុន​​​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ផលិត​យាន​យន្ត​ដែល​បញ្ចេញ​ឧស្ម័ន​កា​បោន​ច្រើន​ទៅ​ក្នុង​បរិយាកាស​។ ម៉្យាង​ទៀត​ ​បើ​សិន​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​២​ជ្រើស​រើស​យក​ការ​កែ​សម្រួល​ទៅ​តាម​បទ​បញ្ញត្តិ​ថ្មី​ក៏​មិន​ប្រាកដ​ជា​អាច​ស្រង់​ដើម​បាន​មក​វិញ​ដែរ​ព្រោះ​ត្រូវ​ចំណាយ​ថ្លៃ​ដើម​ខ្ពស់​​​។ និយាយ​នេះ​សំដៅ​ទៅ​លើ​ប្រទេស​ជប៉ុន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​។ មាន​ន័យ​ថា​ម៉ូតូ​របស់​ហុង​ដា និង​ស៊ូ​ហ្ស៊ូគី​ដែល​បើក​រោង​ចក្រ​ដំឡើង​ ឬ​ផលិត​នៅ​ប្រទេស​ដទៃ​ទៀត​នៅ​តែ​ដំណើរ​ការ​ជា​ធម្ម​តា​។…

ទី​ក្រុង​តូក្យូ៖ ក្រុម​​ហ៊ុន​ហុង​ដា និង​ស៊ូ​ហ្ស៊ូគី​របស់​ជប៉ុន​​ប្រហែល​ជា​លែង​ផលិត​ម៉ូតូ​​ខ្នាត​តូច​ត​​ទៅ​ទៀត​ហើយ​នា​ពេល​អនា​គត​។ ក្រុម​ហ៊ុន​កំពុង​ពិចារណា​ទៅ​លើ​បញ្ហា​នេះ​​នៅ​ពេល​អាជ្ញាធរ​ចេញ​ច្បាប់​ថ្មី​​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​​រឹត​ត្បិត​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ជាង​មុន​​​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ផលិត​យាន​យន្ត​ដែល​បញ្ចេញ​ឧស្ម័ន​កា​បោន​ច្រើន​ទៅ​ក្នុង​បរិយាកាស​។ ម៉្យាង​ទៀត​ ​បើ​សិន​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​២​ជ្រើស​រើស​យក​ការ​កែ​សម្រួល​ទៅ​តាម​បទ​បញ្ញត្តិ​ថ្មី​ក៏​មិន​ប្រាកដ​ជា​អាច​ស្រង់​ដើម​បាន​មក​វិញ​ដែរ​ព្រោះ​ត្រូវ​ចំណាយ​ថ្លៃ​ដើម​ខ្ពស់​​​។

និយាយ​នេះ​សំដៅ​ទៅ​លើ​ប្រទេស​ជប៉ុន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​។ មាន​ន័យ​ថា​ម៉ូតូ​របស់​ហុង​ដា និង​ស៊ូ​ហ្ស៊ូគី​ដែល​បើក​រោង​ចក្រ​ដំឡើង​ ឬ​ផលិត​នៅ​ប្រទេស​ដទៃ​ទៀត​នៅ​តែ​ដំណើរ​ការ​ជា​ធម្ម​តា​។ នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​ផ្សាយ​របស់​ទូរ​ទស្សន៍​អឹន​អេច​ខេ​ជប៉ុន (NHK)។ ប្រភព​ដែល​ដឹង​រឿង​នេះ​ច្បាស់​ ហើយ​​ស្នើ​សុំ​មិន​ឱ្យ​បញ្ចេញ​ឈ្មោះ​បាន​បង្ហើប​ឱ្យ​ដឹង​​ថា​​គម្រោង​​ឈប់​ផលិត​ម៉ូតូ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​ពីរ​សំដៅ​លើ​ម៉ូតូ​ដែល​មាន​បំពង់​ស៊ីឡាំង​ប្រេង​​​៥០​សេ​សេ (50 CC) ​ឬ​តិច​ជាង​នេះ​។

នៅ​ប្រទេស​ជប៉ុន មាន​តែ​ក្រុម​ហ៊ុន​ហុងដា និង​ស៊ូ​ហ្ស៊ូគី​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​​បន្ត​ផលិត​ម៉ូតូ​​​មាន​កម្លាំង​តូច​ដល់​ថ្នាក់​នេះ​​។ ប្រទេស​ជប៉ុន​នឹង​ចាប់​ផ្ដើម​អនុ​វត្ត​ច្បាប់​ស្ដី​ពី​ការ​បញ្ចេញ​ឧស្ម័ន​កាបូនិច​របស់​ម៉ូតូ​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​ពីរ​ចាប់​ពី​ខែ​វិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០២៤​ត​ទៅ​។ ដូច្នេះ ​ក្រោយ​ពេល​​ច្បាប់​​​ចូល​ជា​ធរ​មាន​ ក្រុម​ហ៊ុន​ផលិត​​ម៉ូតូ​ត្រូវ​តែ​កែ​សម្រួល​កម្លាំង​ម៉ាស៊ីន​ម៉ូតូ​របស់​ខ្លួន​​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​ទៅ​ជា​ម៉ាស៊ីន​ខ្នាត​ផ្សេង​វិញ​។

ប្រភព​ដែល​ស្នើ​សុំ​​មិន​​​បញ្ចេញ​ឈ្មោះ​ដដែល​​បាន​ប្រាប់​បន្ត​ទៀត​ថា​ក្រុម​ហ៊ុន​ហុង​ដា និង​ស៊ូហ្ស៊ូគី​ជឿ​ជាក់​ថា​នេះ​ជា​បញ្ហា​ពិបាក​ផ្នែក​បច្ចេក​ទេស​បើ​ចង់​​​ផលិត​ម៉ូតូ​ខ្នាត​តូច​​​ឱ្យ​​ស្រប​ទៅ​តាម​ស្តង់​ដារ​​ថ្មី​។ ម៉្យាង​ទៀត​ បើ​ក្រុ​មហ៊ុន​សម្រេច​ចិត្ត​វិនិយោគ​ទៅ​លើ​ការ​ផលិត​ម៉ូតូ​តាមស្តង់​ដារ​ថ្មី​នេះ​ក៏​មិន​ប្រាកដ​ជា​អាច​លក់​ចំណេញ​រួច​​ថ្លៃ​ដើម​វិញ​នោះ​ដែរ​​។ ហេង​ស៊យ​​​អាច​ខាត​ឡុង​ចុង​ជា​មិន​ខាន​។​

ការ​ដែល​ក្រុម​ហ៊ុន​ទាំង​ពីរ​ឈប់​ផលិត​ម៉ូតូ​ដូច្នេះ​ក៏​ធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះ​ពាល់​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ម៉ូតូ​មួយ​ទៀត​របស់​ជប៉ុន​ផង​ដែរ​។ ក្រុម​ហ៊ុន​យ៉ាម៉ាហា​​ដែល​កុម្ម៉ង់​ឱ្យ​​​ក្រុម​ហ៊ុន​ហុង​ដា​ផលិត​ម៉ូតូ និង​យក​មក​ដាក់​ផ្លាក​យីហោ​ម៉ាក​​យ៉ាម៉ា​ហា​នោះ​​ក៏​​​​ទទួល​រង​សម្ពាធ​​ដូច​គ្នា​​​​។ យ៉ា​ម៉ាហា​ក៏​កុម្ម៉ង់​ទិញ​ម៉ូតូ​​​ពី​កោះ​តៃវ៉ាន់​ផង​ដែរ​ដើម្បី​យក​មក​ដាក់​ម៉ាក​​យ៉ាម៉ាហា​។ រហូត​មក​ដល់​ពេល​នេះ ​ក្រុម​ហ៊ុន​យ៉ាម៉ា​ហា​មិន​ទាន់​ប្រកាស​ជា​សា​ធារណៈ​ថា​តើ​ខ្លួន​នឹង​មាន​វិធាន​​ការ​បែប​ណា​ដើម្បី​សម្រប​សម្រួល​ទៅ​តាម​បទ​បញ្ញត្តិ​ថ្មី​របស់​អាជ្ញាធរ​ជប៉ុន​៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ