តើបំពង់ស៊ីមាំង2 ល្អជាងបំពង់ស៊ីមាំង1ឬ ?
តើអ្នកមានឆ្ងល់ទេថា ហេតុអ្វីបានជារថយន្តខ្លះមានបំពង់ស៊ីមាំងតែ១ ឯខ្លះទៀតមានដល់ទៅ២ ឬច្រើនជាងនេះ ? ហេតុអ្វីចាំបាច់មានភាពខុសគ្នាបែបនេះ ?
តើអ្នកមានឆ្ងល់ទេថា ហេតុអ្វីបានជារថយន្តខ្លះមានបំពង់ស៊ីមាំងតែ១ ឯខ្លះទៀតមានដល់ទៅ២ ឬច្រើនជាងនេះ ? ហេតុអ្វីចាំបាច់មានភាពខុសគ្នាបែបនេះ ?
តើអ្នកមានឆ្ងល់ទេថា ហេតុអ្វីបានជារថយន្តខ្លះមានបំពង់ស៊ីមាំងតែ១ ឯខ្លះទៀតមានដល់ទៅ២ ឬច្រើនជាងនេះ ? ហេតុអ្វីចាំបាច់មានភាពខុសគ្នាបែបនេះ ? តើវាមានកត្តាជះឥទ្ធិពលលើការបើកបរយ៉ាងណាដែរ ? ពេលខ្លះ គេគ្រាន់តែដាក់វាបញ្ឆោតឲ្យមើលទៅឡូយប៉ុណ្ណោះ។ ប្រសិនបើវាជាបំពង់ស៊ីមាំងលើសពី១មែននោះ ល្បឿនរថយន្តនឹងលឿនជាងមុន ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាការបកស្រាយរបស់អ្នកជំនាញ ។
បំពង់ស៊ីមាំង២ពិតជាបង្កើតសមត្ថភាពរថយន្តក្នុងការបើកបរពិតមែន ។ ជាទូទៅ រថយន្តត្រូវការបញ្ចេញផ្សែងដែលប្រើប្រាស់រួចចេញទៅក្រៅសិន មុននឹងយកខ្យល់មិនទាន់ប្រើពីបរិយាកាស ដើម្បីឲ្យម៉ាស៊ីនដំណើរការ ។ អ្នកបើកបររថយន្តប្រណាំង លោក Paul Eklund ប្រាប់ថា ៖« ប្រសិនបើរថយន្តអាចបញ្ចេញផ្សែងទៅលឿន វាក៏ស្រូបយកខ្យល់ថ្មីទៅលឿនដែរ ។ ដើម្បីធ្វើអីចឹងបាន វាទាមទារឲ្យមានបំពង់ស៊ីមាំង » ។
ការបំពាក់បំពង់ស៊ីមាំងលើសពី១ ទៅលើរថយន្តម៉ាស៊ីន V6 និង V8 ធ្វើឲ្យវាអាចបើកបរលឿនជាងរថយន្តដែលមានបំពង់ស៊ីមាំងតែ១។ ពេលស៊ីឡាំងរបស់ម៉ាស៊ីនអាចបញ្ចេញខ្យល់ទៅលឿន វាក៏ស្រូបខ្យល់ថ្មីចូលលឿនដែរ។ ដូចនេះ ម៉ាស៊ីនរបស់រថយន្តបំពង់ស៊ីមាំង២ គឺអាចរត់បានលឿនជាងរថយន្តធម្មតា ។
ប៉ុន្តែលោក Eklund និយាយថា ការដាក់បន្ថែមបំពង់ស៊ីមាំងទៅលើរថយន្តម៉ាស៊ីនតូច V4 មិនធ្វើឲ្យកម្លាំងល្បឿនប្រែប្រួលទេ ព្រោះវាជាម៉ាស៊ីនតូច ដែលមិនទាមទារឲ្យដោះដូរខ្យល់លឿនអ្វីឡើយ ។ ប្រសិនបើវាជាប្រភេទម៉ាស៊ីនធំ អាចនឹងដោះដូរខ្យល់មិនទាន់ ដែលត្រូវឲ្យរោងចក្របន្ថែមបំពង់ស៊ីមាំង១ទៀត ។
គួរបញ្ជាក់ថា ការដាក់បំពង់ស៊ីមាំងបញ្ឆោត ដែលតចេញពីប្រភពបំពង់តែមួយ គឺមិនធ្វើឲ្យរថយន្តប្រែប្រួលសមត្ថភាពល្បឿនទេ។ វាគ្រាន់តែធ្វើឲ្យរថយន្តអ្នកមើលទៅឡូយប៉ុណ្ណោះ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ