វៀតណាមជំរុញឱ្យការពារឧស្សាហកម្មផលិតរថយន្តក្នុងស្រុក
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ចំនួនប្រជាជនថ្នាក់កណ្តាល និងការធ្លាក់ចុះពន្ធនាំចូលរថយន្ត គឺជាកត្តាជំរុញពីក្រោយទីផ្សាររថយន្តរបស់វៀតណាម ។
ក្រុមអ្នកបង្កើតគោលនយោបាយវៀតណាមកំពុងស្វែងរក
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ចំនួនប្រជាជនថ្នាក់កណ្តាល និងការធ្លាក់ចុះពន្ធនាំចូលរថយន្ត គឺជាកត្តាជំរុញពីក្រោយទីផ្សាររថយន្តរបស់វៀតណាម ។
ក្រុមអ្នកបង្កើតគោលនយោបាយវៀតណាមកំពុងស្វែងរក
ប្រទេសវៀតណាម ៖ ចំនួនប្រជាជនថ្នាក់កណ្តាល និងការធ្លាក់ចុះពន្ធនាំចូលរថយន្ត គឺជាកត្តាជំរុញពីក្រោយទីផ្សាររថយន្តរបស់វៀតណាម ។
ក្រុមអ្នកបង្កើតគោលនយោបាយវៀតណាមកំពុងស្វែងរកមធ្យោបាយការពារឧស្សាហកម្មរថយន្តក្នុងស្រុក ដើម្បីប្រឆាំងនឹងគូប្រជែងពីបរទេស ។ នេះបើយោងតាមឯកសារផ្លូវការចេញផ្សាយដោយការិយាល័យរដ្ឋាភិបាល ។
ឧស្សាហកម្មរថយន្តរបស់វៀតណាមត្រូវបានគេរំពឹងថា ប្រឈមមុខនឹងឧបសគ្គជាច្រើននាប៉ុន្មានឆ្នាំខាងមុខនេះ ដោយសារទីផ្សារក្នុងស្រុកបើកចំហដល់ដៃគូប្រជែងពីបរទេស ។
ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មឱ្យដឹងថា នៅឆ្នាំ២០១៨ រថយន្តដំឡើងក្នុងស្រុកអាចថ្លៃជាងរថយន្តនាំចូលពីប្រទេសជិតខាង២០% ដូចជា ថៃ និងឥណ្ឌូណេស៊ី ខណៈពន្ធនាំចូលរថយន្ដរបស់វៀតណាមមកពីបណ្តាប្រទេសអាស៊ានផ្សេងទៀត នឹងត្រូវកាត់បន្ថយដល់សូន្យ ខណៈបច្ចុប្បន្នស្មើ៥០% ។
រដ្ឋាភិបាលបានស្នើសុំមន្ត្រីពាណិជ្ជកម្ម ត្រូវសម្លឹងមើលមធ្យោបាយទប់ស្កាត់កំណើននៃការនាំចូលរថយន្ត ។
ទន្ទឹមនឹងនេះ ក្រសួងហិរញ្ញវត្ថុនឹងពិនិត្យលើពន្ធនាំចូលរថយន្ត និងពិនិត្យប្រភពដើមរបស់រថយន្តដើម្បីទប់ស្កាត់ការគេចពន្ធ ។
ក្រុមអ្នកបង្កើតគោលនយោបាយវៀតណាម ក៏មានគម្រោងលៃតម្រូវពន្ធនាំចូលគ្រឿងបន្លាស់រថយន្ត ដែលគ្មានលក់លើទីផ្សារក្នុងស្រុកផងដែរ ។
ប្រទេសអាស៊ីអាគ្នេយ៍មួយនេះបានកំណត់គោលដៅផលិតរថយន្ត គឺជាឧស្សាហកម្មនាំមុខ ដែលអាចជួយវៀតណាមឈានទៅកាន់សង្វាក់ផលិតកម្មជាសកល ។
ទោះជាយ៉ាងណា ប្រទេសនេះនៅតែពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើការនាំចូលរថយន្តដើម្បីបំពេញតម្រូវការក្នុងស្រុក និងដាក់សម្ពាធទៅលើក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តក្នុងស្រុក ។
វៀតណាមបាននាំចូលរថយន្តចំនួន១៥.២៧០គ្រឿងក្នុងរយៈពេល២ខែដំបូងនៃឆ្នាំនេះ កើនឡើង៣៥%ពីមួយឆ្នាំមុន ។ នេះបើយោងតាមទិន្នន័យគយ ។
តាមស្ថិតិផ្លូវការបង្ហាញថា ការកើនឡើងនៃការនាំចូលនេះ គឺដោយសារប្រជាជនវៀតណាមប្តូរពីការជិះម៉ូតូមករថយន្តវិញ ហើយរថយន្តនាំចូលជាងពាក់កណ្ដាលជាប្រភេទរថយន្តខ្នាតកណ្តាល ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ