រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កាលពីថ្ងៃទី 30-31 ខែធ្នូ ឆ្នាំ2016 ស្រាបៀរ Heineken® បានរៀបចំកម្មវិធី «Touch The Music» ឆ្លងឆ្នាំថ្មីនៅក្លិប Marquee ដោយបានធ្វើឲ្យកក្រើកក្រុងកោះពេជ្រ ហើយទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំង និងការសរសើរពីអ្នកចូលរួមជាច្រើន។
កម្មវិធី «Touch The Music» បានទាក់ទាញទស្សនិកយ៉ាងច្រើនកុះករបានមកចូលរួមឆ្លងឆ្នាំថ្មីនៅក្លិប Marquee ខណៈពេលពួកគេបានរីករាយក្រេបរសជាតិឈ្ងុញឆ្ងាញ់នៃស្រាបៀរ Heineken® ទស្សនាទស្សនីយភាព និងសកម្មភាពបែ្លកអស្ចារ្យរបស់មនុស្សយន្តជាច្រើនប្រភេទ ព្រមទាំងរីករាយស្តាប់តន្ត្រី និងរាំលេងកម្សាន្តរហូតដល់ថ្ងៃរះ។
កម្មវិធី «Touch The Music» គឺជាកម្មវិធីថ្មីចុងក្រោយក្នុងវេទិកាតន្ត្រីក្នុងតំបន់ Heineken Green Room ដែលបានទទួលជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំង និងកំពុងឈានចូលឆ្នាំទីពីរហើយ។ កម្មវិធី «Touch The Music» ធ្វើឲ្យកម្មវិធីវេទិកាតន្ត្រីថ្មីជាលក្ខណៈសាកលមានឈ្មោះថា #LIVEYOURMUSIC របស់ស្រាបៀរ Heineken® បានឈានទៅកម្រិតមួយគួរឲ្យភ្ញាក់ផ្អើលនៅព្រឹត្តិការណ៍នានា ដែលមានបង្ហាញមនុស្សយន្ត Sonic Droids ដែលមានកម្ពស់ខ្ពស់ជាងភ្ញៀវចូលរួមកម្មវិធីរហូតដល់ពីរម៉ែត្រកន្លះ ខណៈពេលមនុស្សយន្តទាំងនេះដើរដោយសេរីកាត់តាមហ្វូងមនុស្ស អមជាមួយនឹងចង្វាក់ភ្លេង EDM។ មានឌីជេឆ្នើមមួយចំនួនដូចជា ឌីជេ Ara ពីប្រទេសហ្វីលីពីន និងឌីជេឆ្នើមបំផុតប្រចាំប្រទេសកម្ពុជា ដូចជា ឌីជេ Maily, ឌីជេ Snow Y និងឌីជេ Pink ។
ក្រៅពីទស្សនីយភាពគួរឲ្យទាក់ទាញ ភ្ញៀវចូលរួមកម្មវិធីនឹងត្រូវបានលើកទឹកចិត្តក្នុងការប៉ះ និងទំនាក់ទំនងជាមួយមនុស្សយន្ត Sonic Droids ដែលបង្កភាពភ្ញាក់ផ្អើលខុសៗគ្នាក្នុងគោលបំណងផ្តល់ការកម្សាន្តសម្រាប់អ្នកចូលចិត្តវិស័យតន្ត្រីទាំងនេះ និងបើកទំព័រថ្មីសម្រាប់ពួកគេបង្កើនបទពិសោន៍ក្នុងការចូលរួមកម្មវិធីតន្ត្រី។
ខណៈពេលមនុស្សយន្ត Droid នីមួយៗត្រូវបានណែនាំឲ្យស្គាល់ក្នុងកម្មវិធីជប់លៀងនេះ តន្ត្រីអមជាមួយនឹងទស្សនីយភាពដែលបានរចនារៀបចំឡើងដើម្បីបង្កើនភាពទាក់ទាញនឹងធានាថា Heineken Green Room «Touch The Music» គឺពិតជាកម្មវិធីពិសេសមួយដែលមិនអាចបំភ្លេចបានដោយប្របាច់បញ្ចូលគ្នារវាងតន្ត្រី និងកាយវិញ្ញាណផ្សេងៗគ្នា។
ចែករំលែកព័តមាននេះ