ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

តើ​ម៉ាក​រថយន្ត​ប្រណីត​មួយ​ណា​ដែល​លក់ដាច់​បំផុត​នៅ​លើ​ពិភពលោក?

7 ឆ្នាំ មុន

ពី​មនុស្ស​ម្នាក់​ទៅ​មនុស្ស​ម្នាក់ ការ​យល់​ឃើញ​អំពី​ប្រណីតភាព​អាច​មាន​ភាព​ខុស​គ្នា​។ មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​បាន​កំណត់​និយម​ន័យ​ផលិតផល​ប្រណីត​ថា ជា «​ការ​យក​ចិត្តទុក​ដាក់​​ទៅ​លើ​ភាព​ល្អិតល្អន់ កិច្ចការ​ផ្ចិតផ្ចង់ ភាព​ខ្ពង់ខ្ពស់ និង​

ពី​មនុស្ស​ម្នាក់​ទៅ​មនុស្ស​ម្នាក់ ការ​យល់​ឃើញ​អំពី​ប្រណីតភាព​អាច​មាន​ភាព​ខុស​គ្នា​។ មនុស្ស​មួយ​ចំនួន​បាន​កំណត់​និយម​ន័យ​ផលិតផល​ប្រណីត​ថា ជា  «​ការ​យក​ចិត្តទុក​ដាក់​​ទៅ​លើ​ភាព​ល្អិតល្អន់ កិច្ចការ​ផ្ចិតផ្ចង់ ភាព​ខ្ពង់ខ្ពស់ និង​ភាព​ថ្លៃថ្នូរ​ប្រកបដោយ​ភាព​វៃឆ្លាត​» ដោយ​លោក Robert Mackasek នាយក​ប្រតិបត្តិ Valera Global ។ ខណៈ​ពេល​ដែល​អ្នក​ផ្សេង​ទៀត​ដូច​លោក Bruno Frisoni អ្នក​រចនា​ម៉ូត ក៏​បាន​ឲ្យ​និយម​ន័យ​វា​ជា «​លក្ខណៈ​ពិសេស​ការ​ផ្តាច់មុខ ទាំងនេះ​គឺជា​ប្រណិត​ភាព​ចំពោះ​ខ្ញុំ​ការ​សប្បាយចិត្ត​ក៏​ជា​ប្រណិត​ភាព​មួយ​ផង​ដែរ​» ។

តាម​ទិន្នន័យ​លក់​រថយន្ត​ប្រណីត​រយៈពេល​ជាង​10​ឆ្នាំ កន្លង​មក​គិត​ចាប់ពី​ឆ្នាំ​2005 ក្រុមហ៊ុន BMW បាន​នាំមុខ​ការ​លក់​រថយន្ត​ប្រណីត និង​ឈរ​លំដាប់​លេខ​មួយ នៅ​ទូ​ទាំង​ពិភពលោក ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​បាន​យល់​ច្បាស់ និង​បាន​ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​នូវ​ទំនុកចិត្ត​អំពី​អ្វី​ដែល​កំណត់​ថា ប្រណិត​ភាព​ពិតប្រាកដ​។ នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ​2015 ក្រុមហ៊ុន BMW នៅ​តែ​បន្ត​ឈានមុខ​គេ​លើ​ចំនួន​លក់​រថយន្ត​ប្រណីត ស្ថិត​នៅ​លើ​គេ​បង្អស់​ក្នុង​តារាង​លក់​ដែល​មាន​ចំនួន​រហូត​ដល់ 1.905.234 គ្រឿង បន្ទាប់​មក​គឺ​រថយន្ត Mercedes 1.871.511 គ្រឿង និង Audi 1.803.250 គ្រឿង ។

ហេតុ​អ្វី​បានជា​អតិថិជន​ដ៏​ច្រើន​ជ្រើសរើស​យក​រថយន្ត BMW​?
ម៉ាក BMW បាន​ចាប់ផ្តើម​ការ​ផលិត​ម៉ាស៊ីន​យន្តហោះ​របស់​ខ្លួន​តាំងពី​100​ឆ្នាំ​មុន ក្នុង​ឆ្នាំ 1916 ក្រុមហ៊ុន​ផ្តើម​ការ​ផលិត​រថយន្ត​ជា​លើក​ដំបូង ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ស្លាក​សញ្ញា រង្វង់ BMW ក្នុង​ឆ្នាំ​1929 ។

តាម​រយៈ​ប្រវត្តិសាស្ត្រ 100​ឆ្នាំ​នេះ ពានរង្វាន់​ជា​ច្រើន​ប្រភេទ​ត្រូវ​បាន​ប្រគល់​ទៅ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន BMW ។ កា​ទទួល​បាន​ភាព​ជោគជ័យ​ដ៏​ធំធេង​បំផុត​មួយ​គឺ​កិត្តិនាម «​ម៉ាស៊ីន​ល្អ​បំផុត​ប្រចាំឆ្នាំ​» ។ BMW ទទួល​បាន​ពានរង្វាន់​ចំនួន​60 ឈរ​ក្នុង​ចំណាត់ថ្នាក់​លេខ​មួយ លើ​ផ្នែក «​ម៉ាស៊ីន​ដំណើរការ​ល្អ​បំផុត​» «​ម៉ាស៊ីន​ថ្មី​ល្អ​បំផុត​» និង «​ម៉ាស៊ីន​អន្តរជាតិ​ប្រចាំឆ្នាំ​»​។ ក្នុង​ឆ្នាំ 2015 និង​2016 រថយន្ត BMW 7 ស៊េរី ជំនាន់​ថ្មី ទទួល​បាន​ពានរង្វាន់ «​រថយន្ត​ប្រណីត​បំផុត​ប្រចាំឆ្នាំ​» និង​ស្ថិត​ក្នុង​ចំណោម​រថយន្ត​10 នៃ​ចំណាត់ថ្នាក់ «​បទ​ពិសោធន៍​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ល្អ​បំផុត​» ។ រថយន្ត​នេះ​ប្រើប្រាស់​សម្ភារ​ច្នៃប្រឌិត​ថ្មី ដែល​មាន​ជាតិ​សរសៃ​ពង្រឹង​ប្លា​ស្ទិ​ច​កា​បោ​ន (Carbon fiber) អាលុយមីញ៉ូម និង​ដែកថែប​។ រថយន្ត​នេះ ក៏​បាន​ឈ្នះ​ពាន «Euro Car Body! ឆ្នាំ​2015 ដោយ​ទទួល​បាន​ពិន្ទុ​ខ្ពស់​បំផុត​ក្នុង​ការ​ប្រកួតប្រជែង​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​នេះ​។

ជាមួយនឹង​ភាព​បត់បែន​ក្នុង​ការ​បើកបរ​បែប​ស្ព័​រ BMW ផ្តោត​លើ​ការ​កំណត់​ទម្ងន់ 50:50 ដែល​អាច​អោយ​រថយន្ត BMW គ្រប់គ្រង​លំនឹង​បាន​ល្អ​បំផុត​ក្នុង​ពេល​បើកបរ​លើ​ផ្លូវ​កោង និង​គ្រប់​ស្ថានភាព​ផ្លូវ និង​ផ្តល់​នូវ​ទំនុកចិត្ត​ជូន​អតិថិជន​គ្រប់​កាលៈទេសៈ​នៃ​ការ​បើកបរ​។

គន្លឹះ​ក្នុង​ការ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​របស់​រថយន្ត BMW, មាន​ដូច​ជា​បច្ចេក​វិទ្យាការ​ប្រើប្រាស់​ម៉ាស៊ីន​ភ្លោះ Twin Power Turbo ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ម៉ាស៊ីន​តូច​តែ​មានកំ​លាំង​ខ្លាំង រលូន និង​ប្រសិទ្ធភាព​ខ្ពស់  និង​អត្រា​ស៊ីសាំង​តិច​បំផុត​។ ខណៈ​ពេល​ដែល​ប្រព័ន្ធ​ជើង​ក្រោម​ធន់ Anti-Roll Bar បត់បែន​បាន​គ្រប់​ស្ថានភាព​ផ្លូវ ផ្ដល់​ភាព​សុខ​ស្រួល សុវត្ថិភាព និង​រហ័ស ។ នៅ​ពេល​ប្រៀបធៀប​ម៉ូ​ដែល 2Series សំរាប់​បើកបរ​ក្នុង​ទីក្រុង X5 សំរាប់​បើកបរ​គ្រប់​ទីកន្លែង និង​ស្ថានភាព​ផ្លូវ និង X6 ការ​បើកបរ​បែប​ស្ព័​របត់​បែន អ្នក​ប្រើប្រាស់​នឹង​ទទួល​បាន​អារម្មណ៍ និង​បទ​ពិសោធន៍​ប្រហាក់ប្រហែល​គ្នា​។ សមត្ថភាព​ក្នុង​ការ​រួម​បញ្ចូល​យ៉ាង​ល្អ​ឥត​ខ្ចោះ​រវាង​ដំណើរការ ភាព​ធន់ និង​ប្រណិត​ភាព គឺ​មិនមែន​ជា​ជំនាញ​ងាយស្រួល​។

ការ​ស្រាវជ្រាវ និង​ការ​អភិវឌ្ឍន៍​ផ្នែក​បច្ចេកវិទ្យា ប្រកបដោយ​និរន្តរភាព​នាំ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​រថយន្ត BMW ជា​ក្រុមហ៊ុន​រថយន្ត​តែ​មួយ​គត់​ដែល​គ្រប់​សង្វា​ក់​ផលិតកម្ម​ផ្តោត​លើ​បរិស្ថាន​បៃតង​របស់ Dow Jones Sustainability Index as Green Car Company រយៈពេល​ជាង​ដប់​ឆ្នាំ​ជាប់​ៗ​គ្នា​។ រថយន្ត BMW ក្រោយ​ចប់​អាយុកាល​ប្រើប្រាស់​អាច​យក​គ្រប់​ផ្នែក​ទាំងអស់​របស់​រថយន្ត​មក​កែ​ច្នៃ​ប្រើប្រាស់​ឡើង​វិញ​។