ប្រទេសថៃ ៖ ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិចត្រូនិក e-commerce និង e-business របស់ថៃ ត្រូវបានគេរំពឹងថា នឹងកើនឡើងទ្វេដង ដែលនេះគួរតែអរគុណដល់ការជ្រៀតចូលនៃប្រព័ន្ធអីុនធើរណេតតាមទូរស័ព្ទ និងអ្នកផ្គត់ផ្គង់សេវាកម្ម e-business ។
លោក Sunsern Samaisut ប្រធានផ្នែកពាណិជ្ជកម្មនៃក្រុមហ៊ុន Ascend Group បានមានប្រសាសន៍ថា ៖ « ទីផ្សារ e-commerce របស់ថៃ គឺស្ថិតនៅក្នុងជំហានដំបូង និងជាកំណើនដ៏ខ្លាំងក្លា ដោយសារតែអ្នកប្រើប្រាស់អីុនធើរណេតតាមទូរស័ព្ទមានអត្រា៤០%នៃកំណើនប្រជាជន ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធអីុនធើរណេតនៅទូទាំងប្រទេសថៃ បានឈានដល់៨០% » ។
លោកបន្តថា ៖ « ការបើកទ្វារសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្ម e-commerce សកលក្នុងប្រទេសថៃ នឹងជួយឲ្យមានការប្រកួតប្រជែងកាន់តែស្វិតស្វាញក្នុងការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម e-commerce សម្រាប់ទីផ្សារក្នុងស្រុក » ។
លោក Warawut Natpradith ជំនួយការអ្នកគ្រប់គ្រងទូទៅនៃក្រុមហ៊ុន Kerry Express (Thailand) បានឱ្យដឹងថា ៖ « ចំនួនអ្នកលក់ទំនិញតាមអនឡាញក្នុងប្រទេសថៃ ត្រូវបានគេប៉ាន់ស្មានថា ស្មើនឹង១០លាននាក់ ។ វាមានសក្តានុពលក្នុងការជួយជំរុញដល់សកម្មភាពសេដ្ឋកិច្ច e-commerce របស់ជាតិ » ។
តាមការសិក្សាស្រាវជ្រាវដោយភ្នាក់ងារអភិវឌ្ឍន៍ប្រតិបត្តិការអេឡិចត្រូនិកបានរកឃើញថា ការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម e-commerce របស់ថៃនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៥ កន្លងមក មានតម្លៃ២ទ្រីលានបាត រួមទាំងអាជីវកម្មជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ e-commerce មានកំណើនខ្ពស់បំផុតរហូតដល់១៥% ។
រីឯលោក Bussaya Prakobthong អគ្គនាយកចាត់ការទូទៅនៃ N.C.C. Exhibition Organizer និងជាអ្នករៀបចំពិធីតាំងបង្ហាញ e-business ដែលជាអាជីវកម្មឌីជីថលធំជាងគេនៅប្រទេសថៃ បានឲ្យដឹងថា ៖ « ក្រុមហ៊ុនបានចំណាយប្រាក់ចំនួន២០លានបាតសម្រាប់ការតាំងពិព័រណ៍នៅលើផ្ទៃដីទំហំ៥.០០០ម៉ែត្រការ៉េក្នុងឆ្នាំនេះ ដែលមានទីតាំងធំជាងឆ្នាំមុន៣ដង » ។
គួរបញ្ជាក់ថា មានស្តង់ជាង១០០ នឹងត្រូវដាក់បង្ហាញក្នុងពិព័រណ៍ e-business ទាក់ទងនឹងការបង់ប្រាក់តាម e-commerce និង e-payments នាថ្ងៃទី៩-១១ មិថុនា ខាងមុខនេះ នៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌល Queen Sirikit National Convention Centre ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ