នៅពេលមនុស្សគ្រប់គ្នា តាមដានការប្រែប្រួលនយោបាយ ឆ្ពោះទៅកាន់ការបោះឆ្នោតនៅពេលខាងមុខនោះ គណបក្សនយោបាយ ត្រូវត្រៀមខ្លួនសម្រាប់យុទ្ធនាការបោះឆ្នោតដ៏ប្រកួតប្រជែងខ្លាំងមួយ នៅឆ្នាំ២០១៧ និង២០១៨ ។ ជោគជ័យមួយផ្នែកនឹងចំណុះទៅលើភាពប៉ិនប្រសប់របស់គណបក្សនយោបាយ នៅក្នុងការឃោសនាទាក់ទាញដល់អ្នកបោះឆ្នោតឱ្យជឿជាក់ថា ការបោះឆ្នោតដល់ពួកគេ នឹងបម្រើផលប្រយោជន៍ដល់អ្នកបោះឆ្នោតយ៉ាងពិតប្រាកដ ។
នៅក្នុងគោលការណ៍ទំនាក់ទំនងនោះ ទំនាក់ទំនងមួយមានប្រសិទ្ធភាពនឹងចំណុះទៅលើកត្តាមួយចំនួន ។ ទី១-អ្នកបញ្ជួនសារ ទី២-សារ ទី៣-អ្នកទទូលសារ និងទី៤-មធ្យោបាយសម្រាប់ការបញ្ជូនសារ ។ ដោយបានវិភាគទៅលើកត្តាទាំងនេះ ការឃោសនានយោបាយ ត្រូវតែបង្កើតចេញសារនយោបាយដោយឡែកៗ ពីគ្នាដោយផ្អែកទៅលើប្រភេទនៃអ្នកដែលទទួលសារនយោបាយនោះ ។ សារនយោបាយត្រូវធ្វើឡើងទៅតាមអាយុ សេចក្តីត្រូវការ និងចរិតរបស់អ្នកទទួលសារ ។
នៅពេលដែលគេបង្កើតបានសារនយោបាយដ៏ល្អហើយនោះ គេត្រូវតែគិតថា តើសារនយោបាយនោះ ត្រូវបញ្ជូនទៅកាន់អ្នកទទួលសារតាមមធ្យោបាយណា ។ តើសារនយោបាយនោះ គួរត្រូវបានបញ្ជូនតាមរយ:ការជួបនិយាយគ្នាដោយផ្ទាល់ តាមសារព័ត៌មានបោះពុម្ពដូចជាកាសែត វិទ្យុ ទូរទស្សន៍ វេបសាយព័ត៌មាន ឬក៏បណ្តាញសង្គម ដូចជាហ្វេសប៊ុកជាដើម ។
ដោយហេតុថាយុវជន និងយុវតីតំណាងឱ្យភាគច្រើននៃអ្នកបោះឆ្នោត នៅពេលខាងមុខនោះ ការយល់អំពីរបៀបបង្កើតសារ និងរបៀបបញ្ជូនសារដល់យុវជននឹងអាចជួយឱ្យគណបក្សនយោបាយ នៅក្នុងការឃោសនាជាមួយយុវជន និងយុវតីកាន់តែមាន
ប្រសិទ្ធភាព ។
ដើម្បីបង្កើតសារនយោបាយបានល្អ សាមញ្ញ និងមានភាពទាក់ទាញ គណបក្សនយោបាយត្រូវយល់ដឹងឱ្យអស់អំពីបញ្ហា និងសេចក្តីត្រូវការរបស់យុវជន ។ សំខាន់ជាងគេនោះ យុវជនមាននិន្នាការគិតដល់អនាគតរបស់ពួកគេ ដូចជាការងារធ្វើមានប្រាក់ខែសមរម្យ មានសេរីភាពនៅក្នុងការបញ្ចេញមតិ និងសេចក្តីត្រូវការផ្សេងទៀត ដូចជាការអប់រំ និងសុខភាពជាដើម ។ សារនយោបាយ ដែលមានប្រសិទ្ធភាព ទៅលើយុវជន គឺសារនយោបាយដែលធ្វើឱ្យគេជឿថា ការបោះឆ្នោតគាំទ្រគណបក្សនយោបាយណាមួយនឹងធ្វើឱ្យពួកគេមានអនាគតភ្លឺស្វាង ។
នៅពេលដែគេបង្កើតសារនយោបាយដ៏ល្អ និងមានភាពទាក់ទាញហើយនោះ គេត្រូវរិះរកមធ្យោបាយ។
ការបញ្ជូនសារនយោបាយតាមកាសែត វិទ្យុ ទូរទស្សន៍ នឹងមិនមានប្រសិទ្ធភាពខ្លាំង ដូចជាការបញ្ជូនសារតាមបណ្តាញហ្វេសប៊ុកឡើយ ខណ:ដែលយុវជន និងយុវតីកម្ពុជាភាគច្រើន បានជ្រើសរើសយកការទំនាក់ទំនងតាមបណ្តាញសង្គមមួយនេះ ។ ជាការពិតណាស់ដែលថា វារឹតតែសំខាន់ជាងនេះទៀត ដែលត្រូវជួបផ្ទាល់ជាមួយយុវជន និងយុវតី ដើម្បីពន្យល់លម្អិតអំពីកម្មវិធីនយោបាយដែលនឹងជួយកសាងអនាគតដ៏ល្អមួយសម្រាប់ពួកគេ។
ការឃោសនានយោបាយ ដែលមានចរិតលក្ខណ:រំលឹកដល់អតីតកាល ការឃោសនាដែលនិយាយទូលំទូលាយពេក អំពីកំណើនសេដ្ឋកិច្ចជាតិ ឬក៏សារនយោបាយដែលមានប្រយោជន៍មិនផ្ទាល់ ដល់យុវជននឹងមិនអាចទាក់ទាញបេះដូងយុវជន និងយុវតីដូចជាសារនយោបាយ ដែលមានចរិតផ្តល់ផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ដល់ពួកគេឡើយ ។ សារដែលមានភាពទាក់ទាញបំផុតនោះ គឺការផ្តល់ការងារ និងប្រាក់ខ្ពស់ជាដើម ព្រមទាំងសេរីភាពនៅក្នុងការរស់នៅដើរហើរ និងការបញ្ចេញមតិជាដើម ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ