ប្រទេសចិន ៖ ទីផ្សារលក់លំនៅឋាននៅក្រុងសៀងហៃ ប្រទេសចិននៅដើមខែកញ្ញានេះមានកម្រិតមិនប្រែប្រួល ជាមួយនឹងដំណើរចុះខ្សោយនៃការលើកទឹកចិត្តនៅក្នុងការទិញដែលមានកម្រិតទាបក្នុងអំឡុងពេលជិត៥ខែមកនេះ។
ទីភ្នាក់ងារអចលនទ្រព្យ Shanghai Homelink Real Estate Agency Co(Shanghai Homelink) បានឲ្យដឹងនៅក្នុងរបាយការណ៍ដែលចេញផ្សាយកាលពីពេលថ្មីៗនេះថា តំបន់ផ្ទះថ្មីៗដែលបានលក់ចេញមិនរាប់បញ្ចូលការលក់តាមរយៈគោលនយោបាយជួយទំនុកបម្រុងជាប្រាក់ដែលអាចលៃលកបានសម្រាប់ទិញលំនៅឋានរបស់រដ្ឋាភិបាល បានធ្លាក់ចុះប្រមាណជា៤៥,១%ឬស្មើនឹង២១៨ខ្នងផ្ទះ ឬ២០០ម៉ែត្រក្រឡា កាលពីសប្តាហ៍មុន ។
លោក Lu Qilin អគ្គនាយផ្នែកស្រាវជ្រាវរបស់ Shanghai Homelink បានថ្លែងថា«កម្លាំងជំរុញដ៏ខ្លាំងក្លានេះ យើងបានសម្លឹងឃើញពីការធ្វើឲ្យខកចិត្តកាលពីចុងខែសីហាដែលអូសបន្លាយមកដល់សប្តាហ៍ដំបូងនៃខែកញ្ញានេះ បានរងផលប៉ះពាល់ដោយផ្នែកតាមរយៈបុណ្យជាតិនៃការប្រារព្ធខួបទី៧០នៃការបញ្ចប់សង្គ្រាមលោកលើកទី២ » ។ ទោះជាយ៉ាងណាយើងមានក្តីរំពឹងថា ទីផ្សារនឹងរើបឡើងវិញបន្តិចម្តងៗ ហើយនឹងឈានដល់កម្រិតខ្ពស់បំផុតប្រកបដោយក្តីសង្ឃឹមកាលពីសប្តាហ៍មុននៃខែកញ្ញានេះ ដែលវាបានកើតមានឡើងជារៀងរាល់ខែនៅក្នុងទីក្រុងមួយនេះក្នុងចន្លោះខែមេសា និងសីហា ។
ទិន្នន័យពីទីភ្នាក់ងារខាងលើ Homelink បង្ហាញថា តម្លៃមធ្យមនៃផ្ទះថ្មីបានកើនឡើង១៨,១% ពីមួយសប្តាហ៍ទៅមួយសប្តាហ៍ ឬស្មើនឹង៤.៩៦២ដុល្លារក្នុងមួយម៉ែត្រក្រឡា ខណៈផ្ទះហាងឆេងខ្ពស់និងថ្នាក់កណ្តាលបានកាន់កាប់ភាគហ៊ុនធំជាងនេះនៅក្នុងការលក់ចេញសរុបទាំងអស់ ។
នៅទូទាំងក្រុងសៀងហៃទាំងមូល ការអភិវឌ្ឍលំនៅឋានធុនទាបនៅក្នុងតំបន់ឆ្ងាយពីក្រុងគឺសង្កាត់Jinshanបានរើបឡើង ជាទីតាំងដែលមានប្រជាប្រិយភាពជាងគេបំផុតមួយដែលលក់ដាច់បាន៥១ខ្នងផ្ទះក្នុងតម្លៃហាងឆេង៩.៧៥១យន់(១.៥៣០ដុល្លារ)ក្នុងមួយម៉ែត្រក្រឡា ។ ក្នុងចំណោមគម្រោងធំៗទាំង១០របស់ក្រុងគឺមានពាក់កណ្តាលស្នើនូវតម្លៃច្រើនជាង៣០.០០០យន់(៤.៧០៨ដុល្លារ)ក្នុងមួយម៉ែត្រក្រឡា។
ចំណែកឯនៅក្នុងពពួកលំនៅឋានប្រណីត ដូចជាប្រភេទផ្ទះTrack House មានតម្លៃជាមធ្យម៥០.០០០យន់(៧.៧៤៨ដុល្លារ)ក្នុងមួយម៉ែត្រក្រឡា និងលើសពីនេះក៏មាន ។ ក្នុងចំណោមផ្ទះទាំងនោះមាន២០៨ខ្នងផ្ទះត្រូវបានលក់ចេញកាលពីសប្តាហ៍មុននេះ ថយចុះ៤៨ខ្នងផ្ទះធៀបនឹងសប្តាហ៍មុន ។
យោងតាមទិន្នន័យពី Homelink បើទោះជាមានការលុបចោលនៅក្នុងការលក់គួរឲ្យកត់សម្គាល់យ៉ាងណាក្តី ក៏ការផ្គត់ផ្គង់ច្រើនជាងមុនទ្វេដងដែរធៀបនឹងក្នុងអំឡុងពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំទៅ ។ ក្នុងនោះអចលនទ្រព្យជាលំនៅឋានថ្មីៗប្រមាណជា៣៥៥.៨០០ម៉ែត្រក្រឡា ដែលមានក្នុងគម្រោងទាំង១០និងភាគច្រើនក្នុងចំណោមគម្រោងទាំងនោះដែលមានការបំពេញតាមបំណងដល់អ្នកទិញទាំងថវិកានិងស្មារតីត្រូវបានបញ្ចេញទៅកាន់ទីផ្សារជាមួយនឹងកំណើនពីមួយសប្តាហ៍ទៅមួយសប្តាហ៍១១២,៤% ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ