២. ធ្វើការស្ទង់មតិដើម្បីដឹងពីអ្វីអតិថិជនអ្នកចូលចិត្ត Instagram មាននូវមធ្យោបាយថ្មីៗក្នុង Story ដែលអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកធ្វើការស្ទង់មតិរបស់អ្នកគាំទ្រអាជីវកម្មរបស់អ្នកបាន។ ដើម្បីដឹងថាអតិថិជនរបស់អ្នកពេញចិត្តនឹងអ្វីនោះ អ្នកអាចចោទជាសំណួរនិងរងចាំការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេបានយ៉ាងងាយ។ ក្រៅពីនេះហើយ អ្នកអាចជំរុញឲ្យអតិថិជនរបស់អ្នកផ្ញើជាសំណួរមកកាន់អ្នកផងដែរដើម្បីជំរុញឲ្យមានការសន្ទនារវាងគ្នាទៅវិញទៅមក។
៣. រៀបចំកម្មវិធីឆ្លើយសំណួរ Live ប្រសិនបើអ្នកមានអ្នកគាំទ្រច្រើនដែលចូលចិត្តការទស្សនា Live នោះ អ្នកគួរតែរៀបចំកម្មវិធីដែលអនុញ្ញាតឲ្យពួកគេទាក់ទងមកអ្នកផ្ទាល់បាន។ កម្មវិធីសួរសំណួរជាជម្រើសល្អមួយដែលអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកឆ្លើយនឹងចម្ងល់របស់អតិថិជនរបស់អ្នកបានភ្លាមៗ។
ចែករំលែកព័តមាននេះ