ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

តិច​និក​ផ្តល់​ចម្លើយ​ឱ្យ​អតិថិជន​តាម​E-mail ដ៏​ជោគជ័យ

9 ឆ្នាំ មុន

ការ​ផ្តល់​ចម្លើយ​ដល់​ដៃគូ​ជំនួញ​តាម​រយៈ E-mail គឺជា​ទិដ្ឋភាព​ដ៏​មាន​សារសំខាន់​មួយ​ក្នុង​ការ​រក្សា​ភក្តីភាព​របស់​អតិថិជន ហើយ​ថែម​ទាំង​ជា​ការ​បើកឱកាស​នៅ​ថ្ងៃ​អនាគត​ជាមួយ

ការ​ផ្តល់​ចម្លើយ​ដល់​ដៃគូ​ជំនួញ​តាម​រយៈ E-mail គឺជា​ទិដ្ឋភាព​ដ៏​មាន​សារសំខាន់​មួយ​ក្នុង​ការ​រក្សា​ភក្តីភាព​របស់​អតិថិជន ហើយ​ថែម​ទាំង​ជា​ការ​បើកឱកាស​នៅ​ថ្ងៃ​អនាគត​ជាមួយនឹង​ពួក​គាត់​ដែរ ។

សូម​ណែនាំ​វិធីសាស្ត្រ​ផ្តល់​ចម្លើយ​ឱ្យ​អតិថិជន​តាម E-mail ដ៏​ជោគជ័យ​ដូច​តទៅ ៖

១-​អាន​ខ្លឹមសារ E-mail របស់​អតិថិជន​ដោយ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន ។ ចៀសវាង​ចាប់ផ្តើម​រៀបចំ​ពាក្យ​ឆ្លើយ​តប​តាមតែ​អំពើ​ចិត្ត មុន​នឹង​ទទួល​បាន​ពាក្យ​ចុង​ក្រោយ​បំផុត​នៃ​ការ​ឆ្លង​ឆ្លើយ​គ្នា​ជាមួយ​នៃ​គូ​ជំនួញ​រូប​នោះ ។

២-​ពិចារណា​នូវ​សំណួរ​ឬ​ក្តី​កង្វល់​ទាំង​ការ​សង្កត់ធ្ងន់​និង​ការ​កំណត់​សេចក្តី​នៅ​ក្នុង​អត្ថបទ​នៃ E-mail របស់​អតិថិជន ។ ពេល​ខ្លះ​អតិថិជន​អាច​បញ្ចេញ​នូវ​ទស្សនៈ​ផ្ទាល់​ពី​អ្វី​ដែល​ពួក​គាត់​ចង់បាន​ឬ​ចង់​និយាយ ខណៈ​វេលា​ក្រៅពី​នេះ​ពាក្យពេចន៍​របស់​ពួក​គាត់​អាច​នឹង​បន្លុយ​ពី​ក្តី​បារម្ភ​បន្ថែម ។ ដូច្នេះ លោក​អ្នក​ត្រូវធ្វើ​សេចក្តី​ព្រាង​នូវ​អ្វី​ដែល​គួរតែ​កត់សម្គាល់​ឬ​បញ្ជាក់​ដោយ​ផ្ទាល់ និង​អ្វី​ដែល​អាច​កាន់តែ​ចាំបាច់​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​ឱ្យ​ច្បាស់លាស់​មុន​នឹង​អាច​ផ្តល់​នូវ​ចម្លើយ​ផ្សេង​ៗ ។

៣-​ទទួល E-mail របស់​អតិថិជន​ឱ្យ​បាន​លឿន​បន្តិច​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​ទៅ​បាន ខណៈ​ក្រុមហ៊ុន​ខ្លះ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ឆ្លើយ​តប​ដោយ​ស្វ័យប្រវត្តិ​ទទួល E-mail បាន​រហ័ស​ទាន់ចិត្ត ។

៤-​បង្កើត​ការ​រំពឹង​ទុក​នូវ​ហេតុផល​ដែល​អាច​ទទួលយក​បាន​សម្រាប់​ការ​ឆ្លើយ​តប​ជាមួយនឹង​ចម្លើយ​ផ្សេង​ៗ ។ បណ្តា​ក្រុមហ៊ុន​ជា​ច្រើន​មាន​គោលការណ៍​ឆ្លើយ​តប E-mail ក្នុង​កិច្ច​ជំនួញ​រហូត​ដល់​ទៅ​២៤​ម៉ោង​ក៏​មាន ។  ដូចនេះ​ត្រូវ​ច្បាស់​ថា​អតិថិជន​របស់​លោក​អ្នកដឹង​ថា ពេល​ណា​ការ​ឆ្លើយ​តប​អាច​ត្រូវ​បាន​គេ​រំពឹង​ថា​នឹង​មាន​ហេតុផល​អាច​ទទួលយក​បាន ។

៥-​កត់សម្គាល់​ឱ្យ​ច្បាស់លាស់​អំពី​ខ្លឹមសារ​នៃ​ប្រធានបទ​នីមួយ​ៗ​នៅ​ក្នុង E-mail របស់​អតិថិជន ។

៦-​សួរ​នូវ​សំណួរ​ក្នុង​ន័យ​បញ្ជាក់​ឱ្យ​ច្បាស់លាស់ ។

៧-​ស្នើ​នូវ​ដំណោះស្រាយ​មួយ​ចំនួន ។ ប្រសិនជា​អតិថិជន​ចង់បាន​អ្វីមួយ​ដែល​មិន​អាច​ធ្វើ​ទៅ​រួច កុំ​ព្យាយាម​គ្រាន់តែ​តប​នៅ​ក្នុង​ន័យ​បដិសេធ​ឱ្យ​សោះ ពោល​គឺ​លោក​អ្នក​បញ្ចេញ​នូវ​ដំណោះស្រាយ​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​ទៅ​បាន​ជូ​ូ​ន​ពួក​គាត់ នោះ​ប្រាកដជា​ធ្វើ​ឱ្យ​មានការ​ចាប់អារម្មណ៍​ជា​ជាង​ការ​ឆ្លើយ​ទាំង​ត្រដាបត្រដួស​នូវ​ចម្លើយ​អវិជ្ជមាន ។

៨-​ថ្លែងអំណរគុណ​អតិថិជន​ចំពោះ​E-mail  និង​ការ​ឆ្លង​ឆ្លើយ​នៃ​កិច្ចការ​នោះ ។ ជា​ការ​ពិត​ណាស់ E-mail គឺ​វា​អាច​មាន​ខ្លឹមសារ​វែង​អន្លាយ ហើយ​មានការ​ពន្យល់​ក្បោះក្បាយ ។ ពេល​អតិថិជន​ចំណាយពេល​ផ្ញើ​វា​មាន​ន័យ​ថា ពួក​គាត់​កំពុង​ផ្តល់​ឱកាស​ឱ្យ​លោក​អ្នក​ពុះពារ​ដោយ​ស្រាយ​រាល់​ឧបសគ្គ​ផ្សេង​ៗ និង​ពង្រឹង​ទំនាក់ទំនង​ទៀត​ផង​។ ដូច្នេះ​លោក​អ្នក​ត្រូវ​តែ​ធ្វើ​វា​ឱ្យ​បាន​ប្រាកដប្រជា​នូវ​អ្វី​ដែល​ជា​កម្មវត្ថុ​ក្នុង​អត្ថបទ​នោះ ម្យ៉ាងទៀត លោក​អ្នក​គួរតែ​ស្វែងរក​មធ្យោបាយ​ដើម្បី​ផ្តល់​នូវ​ចម្លើយ​ដ៏​ខ្លី​និង​មាន​ខ្លឹមសារ​ពេញលេញ​ក៏​ប្រសើរ​ដែរ ៕