ខ្សែប៊ូស៊ីគឺជាសមាសធាតុផ្សំសំខាន់មួយនៃម៉ាស៊ីនរថយន្តវាជាអ្នករ៉ាប់រងនូវចរន្តភ្លើងដែលផលិតដោយបូបីន ឬសំណុំបញ្ឆេះទៅនឹងប៊ូស៊ី។ នៅពេលណាវាបង្ហាញឱ្យឃើញពីកម្ដៅនិងដំណើររំញ័រសារធាតុកាបូននៅក្នុងខ្សែអាចជ្រុះចេញហើយថែមទាំងកាត់បន្ថយនូវការដឹកនាំភ្លើងរវាងបូប៊ីនបញ្ឆេះនិងប៊ូស៊ី ។
ចំពោះប្រតិបត្តិការម៉ាស៊ីនដែលល្អប្រសើរខ្សែប៊ូសីុគួរតែផ្លាស់ប្ដូរនៅវេលាសមគួរណាមួយ ។
ដោយមើលឃើញពីសារសំខាន់ទាំងនេះកោះសន្ដិភាពសូមលើកយកនូវវិធីសាស្ត្រ ក្នុងការធ្វើតេស្ដខ្សែប៊ូស៊ីរថយន្តថាតើខូចឬនៅប្រើបានដូចតទៅ៖
១-ពិនិត្យអាការៈនៃបញ្ហារបស់វា ។ ភាពខ្វះចន្លោះនៃខ្សែប៊ូសីុកើតចេញពីសញ្ញាមួយចំនួននៃការខូចខាតរបស់វាដូចជា ៖
-ដំណើរការខុសប្រក្រតី
-ម៉ាសីុនរថយន្តមិនឆេះឬអត់ភ្លើង
-ប្រព័ន្ធវិទ្យុមានការបង្អាក់មិនដំណើរការ
-កុងទ័ររង្វាស់ចម្ងាយនិងអត្រាប្រេងឥន្ធនៈនៅនឹងផ្ទាំងតាប់ឡូថយចុះ
២-ពិនិត្យទៅលើខ្សែប៊ូស៊ី ។ ប្រើប្រាស់ភ្លើងបញ្ចាំងមើលឬអនុវត្តនៅតំបន់មានពន្លឺគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីធ្វើការពិនិត្យឱ្យឃើញពីសភាពខ្សែប៊ូស៊ីនោះ
-ពិនិត្យរកមើលភាពខូចនៅលើតួរបស់វាមានដាច់រលាត់ឬស្នាមរោលខ្លោច ។
-ពិនិត្យនៅត្រង់មុខតំណដែលញែកចេញពីគ្នានៅជុំវិញខ្សែ ។
-ពិនិត្យមើលភាពសឹករេចរិលដោយសារតែកម្ដៅភាយចេញពីប្លុកម៉ាសីុន ។
-ពិនិត្យមើលភាពពុកផុយឬកាត់ស៊ីនៅចន្លោះខ្សែប៊ូស៊ី និងបូប៊ីនបញ្ឆេះ ។
៣-ដេរបញ្ឆេះម៉ាស៊ីន ។ សង្កេតមើលផ្កាភ្លើងដែលចេញមកឬស្ដាប់សំឡេងផ្ទាត់ព្រៀកៗដែលចង្អុលបង្ហាញឱ្យឃើញនូវការបញ្ចេញចរន្តភ្លើងក្នុងថាមពលខ្លាំង ។
៤-ចាត់ចែងប្រើខ្សែប៊ូស៊ីដែលមានភាពធន់និងការធ្វើតេស្ដ ក្នុងនោះអ្នកក៏អាចប្រើប្រាស់ឧបករណ៍អូមម៉ែត្រដើម្បីស្ទង់កំណត់ប្រសិនបើភាពធន់របស់ខ្សែប៊ូស៊ីស្ថិតក្នុងកម្រិតនៃសេចក្ដីណែនាំឬបទដ្ឋានត្រឹមត្រូវ ។
៥-កំណត់ឱ្យច្បាស់ថា ខ្សែប៊ូស៊ីពិតជាបានដាក់បំពាក់ទៅកន្លែងដើមត្រឹមត្រូវហើយ ។ នៅគ្រានោះគឺគួរសង្កេតមើលឬធ្វើដោយផ្ទាល់ដៃទើបជាការប្រសើរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ