នៅក្នុងជួររថយន្តប្រើប្រអប់លេខដៃភាគច្រើន គឺជារឿងអាចធ្វើទៅបានក្នុងការបញ្ចូលលេខដោយពុំចាំបាច់ប្រើអំប្រាយ៉ា ។ ការប្រតិបត្តិបានដូច្នេះ គឺធ្វើទ្បើងតាមរយៈការផ្គូផ្គងទិន្នផលកម្លាំងរង្វិលជុំរបស់ម៉ាស៊ីន ជាមួយនឹងល្បឿនរង្វិលជុំនៃទិន្នផលប្រអប់លេខ ។ សូមកត់សម្គាល់ថា ករណីនេះអាចប្រព្រឹត្តទៅបានតែនៅពេលរថយន្តកំពុងមានចលនាប៉ុណ្ណោះ អំប្រាយ៉ាត្រូវតែប្រើប្រាស់នៅពេលបញ្ឆេះរថយន្ត ។
វិធីទី១ ៖ ចំពោះការបញ្ចូលលេខបង្កើនល្បឿន
១-នៅពេលរថយន្តស្ថិតក្នុងស្ថានភាពចលនាហើយពេលលេខថ្មីកំពុងស្ថិតក្នុងការបញ្ចូលយកឬដកជើងចេញពីឈ្នាន់ហ្គារ៍ នោះវានឹងធ្វើឱ្យធូរស្រាលនូវភាពតានតឹងក្នុងប្រអប់លេខ ហើយភ្លាមនោះរុញរំកិលចង្កឹះលេខបញ្ចូលតាមសេចក្តីត្រូវការតែម្តង ។
២-រំកិលចង្កឹះលេខទៅក្នុងទិសដៅនៃលេខដែលអ្នកចង់បាន ដើម្បីដាក់សម្ពាធស្រាលប្រឆាំងនឹងលេខ ដែលអ្នកបម្រុងបញ្ចូលនោះ ។
៣-នៅពេលអត្រារង្វិលជុំម៉ាស៊ីនរាងធ្លាក់ចុះធៀបនឹងល្បឿនរង្វិលជុំនៃទិន្នផលប្រអប់លេខពេលនោះចង្កឹះលេខគួរតែរំកិលចុះ ។
៤-នៅពេលរថយន្តស្ថិតក្នុងតំណែងលេខដែលបញ្ចូលនោះម្តងទៀត អ្នកអាចបន្តបើកបរធម្មតា ។
វិធីទី២ ៖ ចំពោះការបញ្ចូលលេខទាប ឬបង្អន់ល្បឿន
១-នៅពេលរថយន្តស្ថិតក្នុងស្ថានភាពចលនាហើយពេលលេខថ្មី មានកម្រិតឬសម្ពាធទាបក្នុងការរក្សាថាមពលបានត្រឹមត្រូវចូរដកជើងចេញពីឈ្នាន់ហ្គារ៍ ហើយបន្ទាប់មកទាញរំកិលបញ្ចូលលេខតាមតម្រូវការ ។
២-ជាន់ស្រាលៗលើឈ្នាន់ហ្គារ៍ភ្លាមៗ ដើម្បីបង្កើនកម្លាំងរង្វិលជុំម៉ាស៊ីនចន្លោះ២.០០០ជុំ ក្នុងមួយនាទីទៅ២.៥០០ជុំ ក្នុងមួយនាទី អាស្រ័យតាមប្រអប់លេខ ។
៣-ខណៈពេលអត្រាសន្ទុះនៃជុំម៉ាស៊ីនកំពុងធ្លាក់ចុះរុញឬទាញរំកិលចង្កឹះលេខក្នុងទិសដៅនៃតំណែងលេខតាមសេចក្តីត្រូវការហើយដាក់សម្ពាធស្រាលៗប្រឆាំងនឹងលេខដែលអ្នកបម្រុងបញ្ចូល ។
៤-នៅពេលរថយន្តស្ថិតក្នុងតំណែងលេខដែលបញ្ចូលនោះម្តងទៀត អ្នកអាចបើកបរធម្មតាបាន ។
*សូមចងចាំថា នៅពេលអ្នកបញ្ចូលលេខបង្អន់ល្បឿនដោយគ្មានវត្តមានជំនួយដោយអំប្រាយ៉ាទេ ត្រូវទុកឱ្យអត្រាសន្ទុះនៃជុំម៉ាស៊ីន (RPMs) ចាប់ផ្តើមធ្លាក់ចុះសិនមុននឹងដាក់សម្ពាធប្រឆាំងនឹងលេខនោះ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ